Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

SL 63 AMG od Carlssona

2009-01-23
Carlsson CK63 RS Carlsson CK63 RS

Już na pierwszy rzut oka widać, że to nie seryjny SL 63 AMG. Auto spod ręki Carlssona wyróżnia się przede wszystkim szarym lakierem matowym oraz srebrnymi kratkami wlotu powietrza z przodu. Z tyłu zaś pojawił się inny zderzak z ogromnym dyfuzorem i nowymi końcówkami układu wydechowego.

Nowe są też felgi aluminiowe. Ultralekkie koła mają z przodu rozmiar 9.5x20, natomiast z tyłu 11x20 cali. Obute są one nie oponami, tylko paskami gumy o nazwie Dunlop SP SportMaxx o rozmiarze 255/30 ZR20, a z tyłu - 305/25 ZR20.

Carlsson wymienił też układ hamulcowy. Teraz pod felgami 63 RS pracuje coś, co nazywane jest Carlsson Carbon Composite. Oznacza to, że przy wszystkich kołach zamontowane zostały ceramiczne tarcze hamulcowe. Te przednie są ogromne i mają rozmiar rozmiar 398x36 mm, a z tyłu 330x25 mm.

Moc ponad 6,2-litrowej jednostki napędowej wzrosła z seryjnych 525 do 600 koni mechanicznych, natomiast moment obrotowy - z 630 Nm przy 5200 obr/min do aż 705 Nm przy 5100 obr/min. Oznacza to jeszcze lepsze osiągi niż poprzednio.

CK63 RS pierwsze 100 km/h osiąga w czasie 4,1 sekundy, czyli o 0,5 sekundy szybciej niż auto seryjne i rozpędza się do prędkości 325 km/h. Carlsson wraz ze zmianami przeprowadzonymi w silniku zdjął z auta seryjny kaganiec w postaci ogranicznika prędkości do 250 km/h.

Jak najlepszy kontakt kół z nawierzchnią gwarantuje zawieszenie C-Tronic, dzięki któremu CK63 RS poszedł w dół o 30 milimetrów. Kabina auta też przeszła kurację, zyskując jeszcze lepsze materiały, natomiast do wnętrza prowadzą teraz drzwi otwierane ku górze.

Gotowe auto kosztuje w Niemczech 272 500 euro razem z podatkiem VAT.

Źródło: Carlsson

 

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 68 019 PLN
Dostępne nadwozia: furgon-3, kombi van-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij