Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Samsung SM7 – oficjalnie

2011-04-04
Samsung SM7 Samsung SM7

Zapowiadany tydzień temu koncepcyjny pojazd miał swoją premierę na koreańskim Seoul Motor Show. Auto zapowiada produkcyjny model, który jeszcze w tym roku ma trafić do salonów. Producent wciąż nie chce zdradzić jakie jednostki wykorzysta do napędu tego auta, ale można przypuszczać, że wykorzysta silniki, stosowane np. w Nissanie Maxima, który zbudowany jest na tej samej płycie podłogowej. W USA można go kupić z jednostkami V6 o pojemności 2,5- lub 3,5-litra i o mocy odpowiednio 182 i 251 KM.


SM5 - mniejszy model Samsunga pojawił się w Europie jako Renault Latitude. Czy chcielibyście zobaczyć u nas zeuropeizowaną odmianę SM7?

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 33 900 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-2
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    I okraszony jest mnóstwem stereotypów.
    ~Samuraj, 2011-04-06 21:50:13
  • avatar
    zgłoś
    Bo to elegancki emerytowóz A 508 i Laguna są dla młodych i dynamicznych.
    rzęsor, 2011-04-06 21:49:12
  • avatar
    zgłoś
    Ten kto ma na oku Passata, nawet nie bierze pod uwagę 508 ani Laguny.Czemu? Bo das Auto ist das Beste?
    ~Samuraj, 2011-04-06 19:27:01
  • avatar
    zgłoś
    'Samuraj' napisał(-a):Ciekawa klasyfikacja. Przecież 508 walczy o klientów właśnie z Passatem, Mondeo itd., a potencjalny klient rozglądając się za limuzyną klasy średniej bierze właśnie pod uwagę też Lagunę ... .Ten kto ma na oku Passata, nawet nie bierze pod uwagę 508 ani Laguny.'airmatic' napisał(-a):Moim zdaniem Latitude'a trzeba zestawiać m.in. z Superbem - rozmiarami są to limuzyny klasy E (coś na miarę Mercedesa E-klasy)Z Superbem owszem, podobnie jak Insignią.Tylko, że to rozrośnięta, ale nadal klasa D czyli średnia.Do E czyli wyższej reprezentowanej przez Mercedesa E-klasse, BMW serii 5, Audi A6, Lexusa GS, Infiniti M, Jaguara XF to im dużo brakuje.
    rzęsor, 2011-04-06 14:08:56
  • avatar
    zgłoś
    508 będzie z napędem 4x4, ale dopiero w wersji nieco podwyższonej (a szkoda).
    ~Samuraj, 2011-04-05 18:14:24
  • avatar
    zgłoś
    Konkurowanie rozmiarami to jedno a różnorodność i rozpiętość mocy silników to drugie. Np Superba można mieć i z 1.4 125 KM jak i z 3.6 260 KM 4x4 a 508 może być 1.6 120KM ale z napedem 4x4 już nie uświadczysz. Tu już jest widoczna intensywna praca marketnigowców wszelkich firm aby jeden sobie dopasował mocne C4 a drugi słabsze C5 w podobnej cenie byle klient pozoastał "w rodzinie".Np dla mnie do pomysłu Latitude w Polsce pasuje tylko wersja za 80 tys jako wielkie wozidło co i sąsiad nie może nie zauważyć
    krzysiek29, 2011-04-05 07:47:30
  • avatar
    zgłoś
    Moim zdaniem Latitude'a trzeba zestawiać m.in. z Superbem - rozmiarami są to limuzyny klasy E (coś na miarę Mercedesa E-klasy)a za pieniądze jak najbardziej z tego świata; zresztą na łamach AMiS porównywano kiedyś kombiaka Skody z dwa razy droższym modelem "Merca". Zgadniecie kto wygrał? Oczywiście że nie Skoda... Choć jakość Renault i Skody jest niezła, to jednak Mercedesy, Audi i BMW dumnie obnoszą swoją klasę premium . To coś w rodzaju ekskluzywnego butiku na ulicy, stojącego vis-a-vis (naprzeciwko) sieciowego, trochę plebejskiego supermarketu
    airmatic, 2011-04-05 00:53:39
  • avatar
    zgłoś
    Ciekawa klasyfikacja. Przecież 508 walczy o klientów właśnie z Passatem, Mondeo itd., a potencjalny klient rozglądając się za limuzyną klasy średniej bierze właśnie pod uwagę też Lagunę ... .
    ~Samuraj, 2011-04-04 23:16:32
  • avatar
    zgłoś
    Latitude to konkurent C5 i Passata, a Laguna rywalizuje z 508 i Mondeo.C6 i DS9 nie maja odpowiedników u Renault.
    rzęsor, 2011-04-04 23:13:31
  • avatar
    zgłoś
    Dzięki panowie za poprawkę. A porównanie Latitude do Citroena C6 to raczej przesada, i to gruba.Jak w takim razie ulokować Latitude? Bo przecież nie jest to chyba frywolny model bez żadnego konkretnego konkurenta. C6 owszem, swoim wyposażeniem i luksusem czerpie garściami już z klasy Premium, ale Latitude ma być jednak bardziej luksusowy niż Laguna, więc?
    ~Samuraj, 2011-04-04 22:58:21
  • avatar
    zgłoś
    Thanks
    airmatic, 2011-04-04 20:59:21
  • avatar
    zgłoś
    A pewnie, że miszmasz. Nie ma to tamto.
    Kołdziak, 2011-04-04 20:52:22
  • avatar
    zgłoś
    Chyba miszmasz (Kołdziaku, mayday ).A porównanie Latitude do Citroena C6 to raczej przesada, i to gruba. Bardzo bogato wyposażona "Cytryna" jest pojazdem niemalże niszowym, stanowiąc coś w rodzaju luksusowej limuzyny w rodzaju Lancii Thesis, za mniejsze pieniądze niż Mercedes S-klasa. We Francji C6 był (jest?) pojazdem w służbie rządu, a Lancie Kappa służyły kiedyś w Polsce. Jeśli którykolwiek Samsung będzie skazany na sukces rządowej (flagowej) limuzyny, to raczej będzie to największy w gamie SM7. I najpewniej tylko w rodzimej Korei
    airmatic, 2011-04-04 20:08:02
  • avatar
    zgłoś
    Aż tak może nie wykraczajmy w przyszłość. Laguna walczy z C5 i tu pojawia się pytanie czy Latitude to konkurent dla C6? Gdyby wprowadzili jeszcze SM7 to zrobiłby się niezły misz masz.
    ~Samuraj, 2011-04-04 17:00:07
  • avatar
    zgłoś
    Renault przydałby się model konkurencyjny wobec Citroena DS9.
    rzęsor, 2011-04-04 15:32:15
  • avatar
    zgłoś
    W Seulu pokazano koncepcyjną limuzynę koreańskiej marki należącej do Renault.
    auto motor i sport, 2011-04-04 08:46:07
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij