Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Skoda Octavia Tour – od 41 700 zł

2010-10-06
Skoda Octavia Tour Skoda Octavia Tour

W porównaniu z Octavią Tour pierwszej generacji, najnowsza wersja otrzymała odświeżony design, nowe wnętrze i została wyposażona w sprawdzone jednostki napędowe spełniające surowe normy emisji spalin EU5.

Podobnie jak poprzedniczka, Octavia Tour II generacji będzie dostępna zarówno w wersji nadwozia sedan, jak i kombi. Model dostępny jest w dwóch wersjach silnikowych. Jego cena, w zależności od wersji nadwozia, wynosi:

Liftback:
1.4 MPI 80KM - 41 700 zł
1.6 MPI 102KM - 46 700 zł

Kombi:
1.4 MPI 80KM - 45 000 zł
1.6 MPI 102KM - 50 000 zł

Wyposażenie standardowe Octavii Tour II generacji obejmuje m.in. 4 poduszki powietrzne, ABS, centralny zamek, elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne i fotel kierowcy regulowany na wysokość. Producent proponuje specjalny pakiet wyposażenia Optimum, zawierający klimatyzację manualną Climatic, elektryczne sterowanie szyb z przodu, zdalne sterowanie centralnego zamka, komputer pokładowy i dodatkowe 6 głośników w cenie 2000 zł.

Wkrótce w ofercie znajdzie się również 4-miejscowa wersja ciężarowa Octavii. Tak jak w przypadku pozostałych wersji Premia, przebudowa do wersji ciężarowej odbywa się w Polsce. Dopłata do wersji ciężarowej wynosić będzie 2000 zł.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 63 960 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5, kombi-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    I klasowy problem segmentacji "klasyków" mamy rozwiązany , choć musieliśmy trochę pogłówkować (mniej więcej od środy).Pozdrawiam wszystkich
    ~airmatic, 2010-10-10 07:34:24
  • avatar
    zgłoś
    No dobra, drobna pomyłka. Octavia jest faktycznie liftbackiem, ale należącym w rzeczywistości do klasy kompaktowej. Rodzaj nadwozia raczej nietrudno rozpoznać, gorzej jest czasem z tym przyporządkowaniem do odpowiedniej klasy. Linea natomiast to po prostu sedan zbudowany na podłodze Grande.
    ~Samuraj002, 2010-10-09 23:28:38
  • avatar
    zgłoś
    Octavia to komfortowy sedan klasy średniej Myślę, że komfortowy sedan klasy średniej ze znaczkiem Skody to Superb. I to taki wyrośnięty Octavia zaś pozostaje kompaktem, tyle że... również wyrośniętym. I to wyjaśnia sprawę . Podobnie należy potraktować choćby i Renault Fluence.Natomiast limuzyny typu Renault Thalia i Chevrolet Aveo to już grupa aut klasy B. Ale jest inny problem. Jak sklasyfikować Fiata Lineę - auto o szerokości Grande Punto z rozstawem osi większym niż Octavia i Golf VI (wzięty z Bravo)?
    ~airmatic, 2010-10-09 22:13:10
  • avatar
    zgłoś
    Jeszcze "słówko" na temat segmentowych klasyfikacji.Astra Classic III jest bezdyskusyjnie kompaktem... Ale rozstaw osi w sedanie Classic jest większy niż w nowej generacji, "IV" (2703 mm na 2684). Octavia ma nienaruszoną płytę Golfa V i swoje 2578 mm rozstawu. Który jest zatem już limuzyną klasy średniej, a który nadal kompaktem?PS. Nawet w dorocznym konkursie Best Cars (A.D. 2010) oba modele wróciły do klasy kompaktowej. Jakoś wstyd porównywać Octavię do Citroena C5, Passata i Avensis, kiedy za rogiem jest... Superb
    ~airmatic, 2010-10-09 22:04:54
  • avatar
    zgłoś
    Przecież to Astra ma wersję hatchback i sedan, na dodatek ta druga jest produkowana w Gliwicach.A Octavia jest liftbackiem.
    ~Gość, 2010-10-09 17:14:39
  • avatar
    zgłoś
    'esper' napisał(-a):sprawa nie jest taka prosta wcale, bo to astra ma większy rozstaw osi i wcale nie można powiedzieć, że Octavia jest bardziej przestrzennaAle na pewno bardziej praktyczna, bo bagażnik ma większy, a to czasem wydaje się być najistotniejszym elementem przy wyborze auta. Chodziło mi wcześniej o to, że tak naprawdę Astra nie jest bezpośrednim konkurentem Octavii, a w zasadzie za dosyć podobne pieniądze możemy mieć naprawdę dobrego sedana na niemieckich częściach co jak widać w Polsce się ceni niesamowicie.
    ~Samuraj002, 2010-10-09 00:01:28
  • avatar
    zgłoś
    'Samuraj002' napisał(-a):(...) Astra to tak naprawdę kompakt klasy średniej, a Octavia komfortowy sedan klasy średniej, więc gusta odnośnie do kupowania takich aut raczej nie sprowadzą się do wyboru między kompaktem a sedanem. To jednak zupełnie inne wymiary i trochę inne przeznaczenie. Tak naprawdę nie chodzi jeszcze o rodzaj nadwozia (jakkolwiek Polacy nie są miłośnikami limuzyn aż tak jak tureccy fani sedanów i... zupek Amino). Więcej do zasugerowania ma ogólna popularność marki Skoda, potem ceny serwisu oraz ogólna praktyczność auta. To jasne, że Tour ugra u nas naprawdę sporo. Nie różni się zbytnio od Octavii "dwójki" (to potrwa jeszcze około dwóch lat), a zasadniczej różnicy nie widać. Poza kasą A jeśli nie widać różnicy, to... wybrać Octavię Tour. A poza tym, przednie lampy Octavii II przed liftingiem nadal wyglądają poważniej i lepiej niż po
    ~airmatic, 2010-10-08 22:39:09
  • avatar
    zgłoś
    sprawa nie jest taka prosta wcale, bo to astra ma większy rozstaw osi i wcale nie można powiedzieć, że Octavia jest bardziej przestrzenna
    esper, 2010-10-08 22:04:24
  • avatar
    zgłoś
    Z tym, że Astra to tak naprawdę kompakt klasy średniej, a Octavia komfortowy sedan klasy średniej, więc gusta odnośnie kupowania takich aut raczej nie sprowadzą się do wyboru między kompaktem a sedanem. To jednak zupełnie inne wymiary i trochę inne przeznaczenie.
    ~Samuraj002, 2010-10-08 20:55:00
  • avatar
    zgłoś
    No to teraz Astra III Classic ma groźnego konkurenta.
    ~Gość, 2010-10-08 00:18:07
  • avatar
    zgłoś
    'airmatic' napisał(-a):Swoją poprzednią wypowiedź trochę "wypaczyłem" na niekorzyść Toura, a to ze względu na występowanie samochodowych "remake'ów": "starych" modeli jako tzw. tańszych wersji. Nie wszystkie są jednakowo dobre i warte uwagi.Nie lubię w tej grupie np. Seata Exeo i Renault Clio Storia, a sympatią darzę Peugeota 206+A warto dopowiedzieć, że Octavia II Tour zasługuje na miano klasyka. Takiego, którego darzy się sympatią
    ~airmatic, 2010-10-07 12:38:15
  • avatar
    zgłoś
    'Samuraj002' napisał(-a):41 tysięcy to dobra cena jak za takiego sedana, z dobrymi jednostkami, funkcjonalnego, a że materiały słabszej jakości ... . Cóż, coś za coś, ale do tego można przywyknąć. Przywyknąć? Pewnie że można . Z drugiej strony to porządne auto pojawi się w baaardzo dobrej cenie. Swoją poprzednią wypowiedź trochę "wypaczyłem" na niekorzyść Toura, a to ze względu na występowanie samochodowych "remake'ów": "starych" modeli jako tzw. tańszych wersji. Nie wszystkie są jednakowo dobre i warte uwagi.Nie lubię w tej grupie np. Seata Exeo i Renault Clio Storia, a sympatią darzę Peugeota 206+ (oczywiście to wybór czysto subiektywny; każdy może mieć w tej grupie swojego faworyta bądź typową, "czarną owcę")
    ~airmatic, 2010-10-07 12:35:22
  • avatar
    zgłoś
    Nie jechałem Octavią, więc nie wiem jaka w rzeczywistości do końca jest, ale czego można było się spodziewać? Trochę ponad 41 tysięcy to dobra cena jak za takiego sedana, z dobrymi jednostkami, funkcjonalnego, a że materiały słabszej jakości ... . Cóż, coś za coś, ale do tego można przywyknąć.
    ~Samuraj002, 2010-10-07 08:54:43
  • avatar
    zgłoś
    'Samuraj002' napisał(-a):W sumie po dłuższym zastanowieniu ma to jak najbardziej sens. Za 41 tys. można mieć pełnowymiarowego, porządnie wyposażonego i dosyć przestronnego sedana. Rozumiem sens tego zabiegu.No to wyobraźmy sobie klienta, który czeka na wyprzedaż Octavii Tour z upustem 3000 złotych. Czy to nie jest piękne, wyjechać z salonu tak dużą gablotą w cenie małej Fabii? Problem w tym, że ta generacja ma parę lat, by się zestarzeć. I zdąży. SZYBKO , tj. za kilka lat.Wiem, bo porównywałem pierwszego Toura z Octavią fl (było to wiosną) i ogólnie rozczarował mnie design starej wersji. Najbardziej - wrażenia dotykowe (twardy, chropawy plastik); ponadto było tam zwyczajnie ponuro.Szybkie przejście do Octavii II fl i... już lepiej, ale niestety ciągle dość czerstwo. Choćby na tle Peugeota 308, Hondy Civic, Fiata Bravo i Toyoty Auris. Plastiki (jakość), szarości... Bo za rok Skoda zrobi nową Octavię - i może będzie miała deskę rozdzielczą na poziomie Yeti. Bo nawet w Octavii FL plastiki, "architektura" (hm, z braku właściwego słowa niech zostanie to ) kokpitu i kolorystyka wypadają gorzej niż w Fabii i Roomsterze. Po prostu rok 2004 i 2007 w Skodzie to dwie epoki materiałów wykończeniowych i jedna (mniej więcej jeszcze ta sama) designu
    ~airmatic, 2010-10-06 23:56:15
  • avatar
    zgłoś
    W sumie po dłuższym zastanowieniu ma to jak najbardziej sens. Za 41 tysi można mieć pełnowymiarowego, pożądnie wyposażonego i dosyć przestronnego sedana. Rozumiem sens tego zabiegu. Moim zdaniem każda firma powinna wpaść na taki pomysł.
    ~Samuraj002, 2010-10-06 18:53:11
  • avatar
    zgłoś
    Samuraj, bo na tym polega Tour. Dotąd Tourem była Octavia pierwszej generacji, teraz wymieniają ją na dwójkę przed liftem. A obok sprzedają poliftową, jako po prostu Octavię. To tak, jak Opel sprzedaje Astrę, produkując wciąż starszy model jako Astra Classic. Masz starszy model w niższej cenie.
    esper, 2010-10-06 16:59:57
  • avatar
    zgłoś
    Nie kumam tego newsa. Czemu na zdjęciach jest Octavia sprzed liftu, a nie po? Przecież to by było conajmniej dziwne, gdyby Skoda zajęła się starszą wersją. ;P
    ~Samuraj002, 2010-10-06 14:05:59
  • avatar
    zgłoś
    Skoda wprowadza do oferty Octavię Tour drugiej generacji.
    auto motor i sport, 2010-10-06 09:11:40
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij