Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Skoda Rapid w Polsce od listopada

2012-10-04
Skoda Rapid Zgrabny przód, w którym światła przeciwmgielne wyglądają jak odbicie reflektorów.

Ceny auta będą startować od poziomu 47 950 złotych za bazową odmianę Active z silnikiem 1,2-litra i mocy 75 koni mechanicznych. Mocniejsze odmiany napędzane są już silnikami TSI: 1,2-litrowym o mocy 85 lub 105 koni, a także 1,4-litrowym o mocy 122 koni mechanicznych. Ten ostatni będzie współpracował z 7-biegowym automatem DSG. W ofercie nie zabraknie diesla - 1,6 TDI o mocy 105 koni. 

Skoda proponuje trzy wersje wyposażenia, oprócz bazowej Active również Ambition i Elegance. Dokładne ceny Skody Rapid podane zostaną w połowie października.  

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 63 300 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    'rzęsor' napisał(-a):Sprawdź wyniki sprzedaży na naszym rynku i zobacz jakie marki notują największy wzrost sprzedaży.Społeczeństwo się rozwarstwia, dlatego auto luksusowe również notują wzrosty...
    Tercjusz, 2012-10-15 13:56:45
  • avatar
    zgłoś
    Sprawdź wyniki sprzedaży na naszym rynku i zobacz jakie marki notują największy wzrost sprzedaży.
    rzęsor, 2012-10-11 11:46:55
  • avatar
    zgłoś
    wśród moich znajomych są właściciele BMW 3 i 5, Mercedesa R, Volvo XC60 i Lexusa GS, więc twoja teoria o niskich wymakaniach Polaków nie trzyma się kupyWażne, że Ty chłopie trzymasz się... kupy i Twoi znajomi to "reprezentatywna" grupa. Ja nie opieram się na grupie moich znajomych, bo jednak ma się nijak do polskiego rynku i o niczym nie świadczy. Wyśpij się rzęsor i wywietrz pokój przed spaniem Pa.
    eri, 2012-10-10 00:26:34
  • avatar
    zgłoś
    Jakoś tak się składa, że wśród moich znajomych są właściciele BMW 3 i 5, Mercedesa R, Volvo XC60 i Lexusa GS, więc twoja teoria o niskich wymakaniach Polaków nie trzyma się kupy.
    rzęsor, 2012-10-10 00:03:04
  • avatar
    zgłoś
    Średnia cena samochodu na polskim rynku to 79 tys. złWiesz, jak wychodzę z psem na spacer to śrdenio mamy po trzy nogi. Siła nabywcza polskiego rynku jest mierna, a to żenajchętniej kupowane są kompaktyjest jedynie tego potwierdzeniem i ma się nijak do podanej przez Ciebie ceny średniej, bo podbija ją jakaś tam sprzedaż aut z klasy premium itp. Polak nie kupi nowego kompakta wypasionego we wszystkie możliwe bajery, bo cena robi się niebotyczna, a sąsiedzi widzą, że ma nadal tylko kompakta
    eri, 2012-10-09 14:29:10
  • avatar
    zgłoś
    Nie biadolcie już tak nad tą ceną, bo Skoda zapowiedziała już wstępny rabat na Rapida.
    ~Samuraj, 2012-10-09 00:38:21
  • avatar
    zgłoś
    'eri' napisał(-a):rzęsor czym Ty jeździsz? Jeżeli samochód bez aktywnego tempomatu i asystenta pasa ruchu jest dla Ciebie golasem, to musisz przełknąć gorycz polskiej samochodwej rzeczywistości - tu znakomita większość pojazdów stanowią takie właśnie golasy. Subiektywnie tempomat uważam za najwieksze g.... z tych "umilaczy" jazdy. Sam mam, ale zasadniczo nie używam.Niestety, ale nie jest to głos potencjalnych nabywców pojazdu typu Skoda Rapid. Ona jest przede wszystkim nowym modelem, ma atrybut w postaci dużgo kufra i zapewniam Cię, że 90% osób które pomyśli o jej kupnie ma w gdzieś "czerstwą technologię", bądź analizę budowy zawiechy. Swoją drogą fajnie byłoby, gdyby rodzimy kliet był bardziej wyrobiony i patrzył na takie rzeczy tak jak Ty, ale niestety - czy nam się to podoba czy nie - jesteśmy wciąż motoryzacyjnym z.a.d.u.p.i.e.m. Europy, więc na nasz rynek nikt nie wstawi niesprzedawalnego kompakta z gadżetami, które windują jego cenę na poziom auta o klasę wyżej.Średnia cena samochodu na polskim rynku to 79 tys. zł, więc ta rzeczywistość nie jest wcale taka zła bo najchętniej kupowane są kompakty.Octavia sprzedaje się dwa i pół raza lepiej od Fabii, Golf trzy razy lepiej od Polo, Astra dwa razy lepiej od Corsy, Focus prawie dwa razy od Fiesty.Na dodatek we wrześniu VW wyprzedził Skodę i jest najpopularniejszą marką na naszym rynku.'Samuraj' napisał(-a):Skoro jest taka ostra dyskusja z Rapidem w roli głównej to ciekawe jaką cenę da Pug za 301 oraz Citro za C - Elysee. Pewnie na poziomie Renault Thalii.
    rzęsor, 2012-10-08 23:07:36
  • avatar
    zgłoś
    Skoro jest taka ostra dyskusja z Rapidem w roli głównej to ciekawe jaką cenę da Pug za 301 oraz Citro za C - Elysee.
    ~Samuraj, 2012-10-08 00:08:50
  • avatar
    zgłoś
    'rzęsor' napisał(-a):No nie do końca, spokojnie starczy na Octavię albo Golfa VI.Octavia się kończy, nowa pewnie będzie droższa. A i teraz ratuje ją wyłącznie seria family, w której za 58 kpln klima i radio jest w standardzie. I w sumie niewiele więcej, bo dopłacać trzeba za takie oczywistości jak pilot do centrala, czujnik parkowania tył, czy kurtyny, a auto wyjeżdża na stalowej piętnastce. A Golf startuje z 62 za golasa i takie pewnie w ogóle nie istnieją.
    esper, 2012-10-07 20:49:20
  • avatar
    zgłoś
    rzęsor czym Ty jeździsz? Jeżeli samochód bez aktywnego tempomatu i asystenta pasa ruchu jest dla Ciebie golasem, to musisz przełknąć gorycz polskiej samochodwej rzeczywistości - tu znakomita większość pojazdów stanowią takie właśnie golasy. Subiektywnie tempomat uważam za najwieksze g.... z tych "umilaczy" jazdy. Sam mam, ale zasadniczo nie używam.Nie przesadzam, bo od nowego samochodu klienci oczekują czegoś więcej.Niestety, ale nie jest to głos potencjalnych nabywców pojazdu typu Skoda Rapid. Ona jest przede wszystkim nowym modelem, ma atrybut w postaci dużgo kufra i zapewniam Cię, że 90% osób które pomyśli o jej kupnie ma w gdzieś "czerstwą technologię", bądź analizę budowy zawiechy. Swoją drogą fajnie byłoby, gdyby rodzimy kliet był bardziej wyrobiony i patrzył na takie rzeczy tak jak Ty, ale niestety - czy nam się to podoba czy nie - jesteśmy wciąż motoryzacyjnym z.a.d.u.p.i.e.m. Europy, więc na nasz rynek nikt nie wstawi niesprzedawalnego kompakta z gadżetami, które windują jego cenę na poziom auta o klasę wyżej.Ja nie kwestionuję zalet Golfa i ponadczasowości, którą udaje mu się cały czas gonić, ale ten samochód zaczyna być fanaberją - jest drogi, nudny i zamknięty siłą rzeczy w pewnych ramach, poza które wyjść nie może. Golf sam zjada własny ogon i cokolwiek zaoferuje, pozostając kanonem klasy, będzie nadal tylko dobrym kompaktem z lepszą technologią, ale za duże pieniądze.
    eri, 2012-10-07 19:49:51
  • avatar
    zgłoś
    Nie przesadzam, bo od nowego samochodu klienci oczekują czegoś więcej.To ostatnie akurat łatwo sprawdzić.
    rzęsor, 2012-10-07 15:50:29
  • avatar
    zgłoś
    Chyba trochę przesadzasz. Swoją drogą nie wiem czy Rapid będzie miał ksenony.
    ~Samuraj, 2012-10-06 23:51:36
  • avatar
    zgłoś
    'Samuraj' napisał(-a):Ale raczej nie będzie z takim "wypasem" jak Rapid.Rapid za 60 tys. to wciąż golas, bez DSG, nawigacji, ksenonów czy LEDów, skóry, aktywnego tempomatu, asystenta pasa ruchu itd.'Samuraj' napisał(-a):Ale my mówimy o totalnej świeżynce i aucie, które powoli schodzi ze sceny. Poza tym Rapid jest nieco bardziej praktyczny niż przykładowo Golf. Ale ta świeżynka jest czerstwa bo technologicznie w okolicy Golfa IV.Ma belkę skrętną i ubogie wyposażenie.
    rzęsor, 2012-10-06 14:42:00
  • avatar
    zgłoś
    Ale my mówimy o totalnej świeżynce i aucie, które powoli schodzi ze sceny. Poza tym Rapid jest nieco bardziej praktyczny niż przykładowo Golf.
    ~Samuraj, 2012-10-06 11:54:26
  • avatar
    zgłoś
    'rzęsor' napisał(-a):No nie do końca, spokojnie starczy na Octavię albo Golfa VI.Za 60 tys. zł to jest już Golf VII.A przy ostatnich promocjach na Golfa VI to może być jeszcze kilka tyś. mniej.
    garfield, 2012-10-06 08:04:05
  • avatar
    zgłoś
    Ale raczej nie będzie z takim "wypasem" jak Rapid.
    ~Samuraj, 2012-10-06 02:40:59
  • avatar
    zgłoś
    'esper' napisał(-a):pewnie sprzedawać będą się za 55-58 k pln. To wciąż taniej niż OctaviaNo nie do końca, spokojnie starczy na Octavię albo Golfa VI.'airmatic' napisał(-a):To fakt, że za około 60 tysięcy będzie do zgarnięcia nieźle wyposażona wersja z motorkiem 1.4 TSI, która w Octavii czy Golfie "za tyle" będzie nieosiągalna.Za 60 tys. zł to jest już Golf VII.
    rzęsor, 2012-10-06 02:16:19
  • avatar
    zgłoś
    Octavią II TourJuż raczej nie. Zresztą Skoda to Skoda, a jak zaczną dawać jeszcze jakieś upusty to popyt raczej bankowo będzie.
    ~Samuraj, 2012-10-06 01:33:32
  • avatar
    zgłoś
    To fakt, że za około 60 tysięcy będzie do zgarnięcia nieźle wyposażona wersja z motorkiem 1.4 TSI, która w Octavii czy Golfie "za tyle" będzie nieosiągalna. Więc - de facto - wąski i dość długi Rapid, który nie zdecydował się stać inaczej niż okrakiem między Fabią i Octavią, tworzy tańszą fasadę dla tego silnika, który w klasycznym kompaktowym nadwoziu jest drogi jak mokre zboże.Skoro nie dało się zejść z ceny, włodarze VW zeszli z rozmiarów samochodu i dodatkowego wyposażenia. Jeśli ktoś chce technologię VW taniej, niech podziękuje za tabicerkę drzwi bocznych czy plastiki odporne na porysowanie... PS. Jak by się ktoś pytał, słowo "budżet" pochodzi od angielskiego słowa "budget" i po czesku znaczy "budżet"
    airmatic, 2012-10-05 19:59:06
  • avatar
    zgłoś
    pewnie sprzedawać będą się za 55-58 k pln. To wciąż taniej niż Octavia
    esper, 2012-10-05 19:21:25
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij