Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.5

Sub G1 – typ nieokreślony

Sub G1 Sub G1

Nie jest to zresztą pierwsze podejście tego producenta do tematu. Sub G1 to już trzecia kombinacja dostępna na rynku. G1 charakteryzuje się niską masą własną - całość waży jedyne 330 kg. W środku znajdziemy miejsce dla jednej tylko osoby; na tablicy zegarów umieszczono prędkościomierz i obrotomierz (pochodzące z motocykla Suzuki). G1 jeździ na sporych, bo aż 18-calowych felgach aluminiowych w ciemno-matowym kolorze.

Co ciekawe, aby legalnie poruszać się w ruchu miejskim tym tworem, wystarczy prawo jazdy kat. A, gdyż G1 rejestrowany jest jako motocykl. Napęd przekazywany jest na tylne koło poprzez łańcuch. Konstrukcja oparta jest na ramie przestrzennej i charakteryzuje się niezwykle równym rozkładem masy: po 50% na przód i tył.

To "amerykańskie dziwadło" mierzy 3200 mm długości, 1760 mm szerokości i 1000 mm wysokości. Z motocykla Suzuki pochodzi jednostka napędowa, generująca 135 koni mechanicznych mocy przy 9500 obr/min i 105 Nm przy 7500 obr/min. Zważywszy na niską masę własną, G1 powinien być jednym z bardziej żwawych pojazdów na drogach; brak jednak oficjalnych danych.

Cena Suba G1 kształtuje się na poziomie 80 tysięcy dolarów. Pozostaje jedno pytanie - czy oryginalność jest warta tych pieniędzy?

Źródło: Producent

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij