Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Subaru BOXER Sports Car Architecture – FT 86 II od środka

2011-03-03
Subaru BOXER Sports Car Architecture Subaru BOXER Sports Car Architecture

Toyota pokazała kolejną ewolucję nadwozia FT-86, a Subaru ograniczyło się do zaprezentowania w Genewie układu napędowego nowego modelu. Pod przezroczystą karoserią zobaczyć możemy dwulitrowego boksera, umieszczonego jeszcze niżej i bliżej środka kabiny niż w pozostałych modelach Subaru. Obniżenie środka ciężkości było możliwe dzięki rezygnacji z napędu na wszystkie koła - to auto będzie mieć napęd na tylną oś.

A jak będzie wyglądać? Zobaczymy chyba dopiero wiosną przyszłego roku, na krótko przed wprowadzeniem do sprzedaży.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 97 236 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Boże, hybryda?No jasne. Kolejnym krokiem będzie przesiadka kierowców rajdowych z aut na konsole do gry i wreszcie rajdy staną się tanie. Autorowi ww. postu chyba muszę mówić "proszę pana"...Ależ bez przesady, wystarczy po prostu Wasza Eminencjo
    eri, 2011-03-06 21:02:04
  • avatar
    zgłoś
    Evo będzie na pewno, ale mają je dostosować do panujących trendów ... . Boże, hybryda?
    ~Samuraj, 2011-03-04 21:07:58
  • avatar
    zgłoś
    Autorowi ww. postu chyba muszę mówić "proszę pana"... Niby o tym wiedziałem, ale Ralliart całkiem uchynął z mojej pamięci
    airmatic, 2011-03-04 14:49:12
  • avatar
    zgłoś
    A jednak chyba to Mitsubishi ciągle bliżej do "mięsistych" cywilnych pojazdów. Nie odtrąbiajmy tak ochoczo końca Evo, bo Ralliart ciagle żyje i ma się dobrze, a "Toyka" - mimo tradycji - w zasadzie starciła przyzwoite sportowe zaplecze. Jeszcze będą takie pączki, że ewentualny nowy Type-R okaże się preclem... kiedyś zniknął WurcAirmatic, zauważ, że w realiach ery aut WRC Mitsubishi, jako jedyny fabryczny team bronił się kilka lat (jakże skutecznie) "zwykłym" A-grupowym Lancerem, bez homologacji WRC. No i bronił się Tommy Makinenem Akurat ten co miał być naj! - Lancer WRC, nigdy nie był dobrym rajdowym autem, więc żył krótko. Inne wersje, wiadomo - podbiły świat rajdów i ciągle wymiatają. ...a Toyotami wymiatają przedstawiciele FMCG
    eri, 2011-03-03 23:14:54
  • avatar
    zgłoś
    Jak będzie wyglądać? Pewnie bardzo podobnie do nowej Toyoty.
    ~Samuraj, 2011-03-03 22:51:01
  • avatar
    zgłoś
    Czyli jednak dzisiaj mamy tłusty czwartek ("czwartki dzielą się na tłuste i beznadziejne" - M. Kondrat/ING). Uff...
    airmatic, 2011-03-03 22:22:23
  • avatar
    zgłoś
    nie prawda, Mitsubishi w oficjalnym oswiadczeniu zdementowało tę pogłoskę
    esper, 2011-03-03 22:08:49
  • avatar
    zgłoś
    Więcej takich potworów poprosimy. Tym bardziej że w japońskim "klubie sportowych piranii" zabraknie podgryzionego budżetem firmy Mitsu Lancera Evo. Bzdura roku w świecie prawdziwej motoryzacji - kiedyś zniknął Wurc, a teraz w agonii jest też kultowy Evolution. Jak dobrze, że "Toyka" i Subaru zaczynają znów inwestować w wizerunek przez duuuże "W" i pracują nad potworem przez duże "P".My nie potrzebujemy samych hybryd - nawet pisanych z dużej litery ("H") albo opatrzonych literkami COTY. Mnie wystarczy inna kombinacja: dwóch liter i dwóch cyfr - FT 86. Mam nadzieję, że doczekam się jeszcze TYPE-R albo S2000. Mitsubishi woli produkować pączki bez marmolady różanej - niech robi co chce
    airmatic, 2011-03-03 22:06:59
  • avatar
    zgłoś
    To jest MEGA!Boxer(rozwijanie mocy, reakcja na gaz, dźwięk) + środek ciężkości prawie pod krawężnikiem + tył napęd + coupe = potwór
    Magu, 2011-03-03 21:37:26
  • avatar
    zgłoś
    Subaru wciąż wstydzi się pokazać nadwozie projektu szykowanego do spółki z Toyotą.
    auto motor i sport, 2011-03-03 09:14:56
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij