Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Subaru WRX STI S207 - to niesprawiedliwe

Seria S w Subaru trwa od kilkunastu lat. Najpierw w Imprezie, teraz w modelu WRX STI. To żółte auto pojawi się tylko na rynku japońskim.

Konrad Maruszczak 2015-10-29

W Tokio Subaru pokazało specjalną wersję modelu WRX STI - S207. Bynajmniej nie oznacza, że auto ma 207 KM. Ma ich o wiele więcej, ale o tym za chwilę. Skupmy się przez moment na stylistyce. Bryła to dobrze znany nam samochód producenta z plejadami w logo, ale z kilkoma dodatkami. Z przodu pojawiła się dokładka zderzaka, która zwiększa docisk przedniej osi. Przy grillu widać plastikową listwę z czerwonym akcentem i znaczkiem S207, podkreślającym wyjątkowość tej wersji. Z boku mamy dodatkowe nakładki progowe, które optycznie obniżają auto. Z tyłu widzimy masywną lotkę i oczywiście emblemat "S207".

We wnętrzu dominuje sport. Kierownicę obszyto alcantarą oraz zamontowano kubełkowe fotele. Tak samo jak na karoserii, tak i we wnętrzu nie zabraknie emblematów "S207", podkreślających wyjątkowość tego modelu. Wprowadzono także kilka zmian technicznych. O zawieszenie zadbała firma Bilstein, pojawiły się nowe felgi BBS z oponami 255/35R19, ulepszone hamulce Brembo a także skrócono skok lewarka skrzyni biegów (11:1).

Subaru WRX STI S207 powstanie tylko z kierownicą po prawej stronie. Planowanych jest zaledwie 400 egzemplarzy limitowanej serii S207, w tym 100 jeszcze bardziej ekskluzywnych NBR Challenge Package Yellow Edition. W tej wersji oprócz jaskrawego, żółtego lakieru (można jeszcze zamówić niebieski, biały lub czarny) otrzymujemy karbonowy spoiler, czarne felgi BBS i lusterka. We wnętrzu wersji NBR otrzymujemy czerwone pasy bezpieczeństwa czy też zamszową kierownicę. Warto też wspomnieć, że specjalnie dla wersji S207 dostrojono systemy Vehicle Dynamics Control oraz Active Torque.

Najistotniejsze zmiany zaszły oczywiście pod maską. 2-litrowy bokser otrzymał nowe oprogramowanie i przekonstruowaną turbosprężarkę typu twin scroll. Do tego dochodzi wyczynowy tłumik. Efekt całej przeróbki? 328 KM i 431 Nm. To wzrost o 20 KM i 38 Nm w stosunku do zwykłego WRX STI.

Niestety Subaru WRX STI S207 planowane jest tylko na rynek japoński. Dla maniaków tej marki pozostaje prywatny import. Cena auta jest nieznana, ale będzie zapewne wyższa niż standardowe WRX STI.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 203 311 PLN
Dostępne nadwozia: sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij