Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Tiguan po lifcie – nieoficjalnie?

2011-02-04
Volkswagen Tiguan Volkswagen Tiguan

Nie wiadomo na ile grafiki, które widzicie w galerii obok są prawdziwym obrazem nowego Tiguana. Portal Worldcarfans zamieścił zrzut ekranowy przedstawiający niemiecką stronę Volkswagena, na której podobno przez chwilę można było oglądać poliftową wersję Tiguana. Strona już zniknęła i pewnie nie wróci aż do chwili premiery auta w Genewie.

Zmiany, jakie widzimy na zdjęciach, oznaczają nic innego jak dopasowanie modelu do reszty rodziny. Reflektory, osłona chłodnicy, zderzak - w nowym Tiguanie skopiowano elementy, które oglądamy codziennie na polskich ulicach w pozostałych modelach VW. Pewnie podobnie zmienił się tył auta - lampy z diodami LED i przeprojektowany zderzak.

Nie ma żadnych informacji na temat nowych jednostek napędowych w gamie Tiguana. Możemy się tylko spodziewać, że VW popracował nad ograniczeniem zużycia paliwa i odjęciem kilku gramów CO2 z wyziewów z układu wydechowego.

Na oficjalne informacje musimy pewnie poczekać do początku marca.

Źródło: worldcarfans.com

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 151 580 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Dla mnie atrapa wygląda lepiej, choć właściwie dodano jedynie jeden chromowany pas.
    ~Samuraj, 2011-02-06 14:02:03
  • avatar
    zgłoś
    Więcej krwi estetom napsuje nowa atrapa chłodnicy: chyba za bardzo uproszczona - gdyby nie chromowane listwy, byłaby nijaka. A lampy przednie, jak dla mnie, mogą być (zawinięcie ich do góry wygląda żywiej i weselej niż w Passacie B6-i-3/4
    airmatic, 2011-02-06 14:00:08
  • avatar
    zgłoś
    Czyli w każdym modelu VW tylne lampy wyglądają korzystniej niż przednie?
    ~Samuraj, 2011-02-06 13:40:52
  • avatar
    zgłoś
    Moim skromnym zdaniem tylne lampy Tiguana po przeprowadzonym liftingu prezentują się zdecydowanie korzystniej niż przednie
    airmatic, 2011-02-05 21:12:19
  • avatar
    zgłoś
    Już oficjalnie. VW pokazał w całości swój model (foto poniżej). Zmieniło się oczywiście niewiele i jak już zdążyliśmy zauważyć, Tiguan upodobnił się do reszty niemieckiej rodziny. W Niemczech cena ma wynosić 24 175 euro.Uploaded with
    ~Samuraj, 2011-02-05 16:03:07
  • avatar
    zgłoś
    I już wiemy, dlaczego Volkswagen opróżnił całą paczkę diodowych lampek (na choinkę , po 50 na każdy reflektor): by laik wreszcie zauważył, że ma auto "z tej dekady , nie tamtej"
    airmatic, 2011-02-04 22:51:38
  • avatar
    zgłoś
    Zza granicy. Laik powie, że ten Tiguan czymś się różni od tamtego, ale czym dokładnie to już będzie ciężej. Po czasie dopiero stwierdzi, że: "Te lampy jakieś takie chyba inne". Fakt faktem design to kwestia mocno subiektywna.
    ~Samuraj, 2011-02-04 21:50:41
  • avatar
    zgłoś
    To, czy komuś podoba się wersja liftowana czy przedliftowa, w wypadku Tiguana nie ma specjalnego znaczenia. Motoryzacyjny laik nie będzie miał o tym większego pojęcia. Laik to zresztą typ klienta, który nie rozpatruje wyrafinowanej stylistyki czy detali. U niego zaufanie wzbudza solidny wygląd i insygnia (yyy... znaczek na masce). Jeśli to jest marka, którą sąsiad sprowadził sobie z zagranicy (zza granicy? ), to laik domyśla się, że sąsiad wiedział co robi i kota w worku nie kupił. Jeśli w dodatku laik marzy o wysokim podwoziu (bycie laikiem oznacza bagatelizowanie krawężników i prostowanie zderzaka), to idzie do salonu VW, żeby kupić "nówkę". O tym, czy rozróżnia wersję sprzed liftingu od poliftowej - patrz wyżej
    airmatic, 2011-02-04 21:39:00
  • avatar
    zgłoś
    Zapewne tylu samo znajdzie się którym będzie podobał się FL. Gusta, o których trudno dyskutować. Po prostu są.Dla mnie akurat wygląda ok, z dosyć charakterystycznymi diodami. Reszta auta już nie raz była testowana, porównywana i chwalona. Ocena należy do klienta w salonie, a tu wiadomo, że Tiguan radzi sobie bardzo dobrze.
    ~moto, 2011-02-04 19:57:35
  • avatar
    zgłoś
    Dobrze ktoś ujął wczorajszy temat: "zgolfienie" Jak dla mnie mogłoby się ono zakończyć na autach od najmniejszego do Golfa/Jetty. Każdemu innemu nowa fizys ("buźka" ) pasuje średnio (Sharan i Touran mogą być) lub wcale (vide Passat i Tiguan)
    airmatic, 2011-02-04 13:17:42
  • avatar
    zgłoś
    No jakoś wolałem wersję przedliftową. Miała, co ja gadam, ma przynajmniej swój styl. Trochę jest podobna do Paska CC, ale to dobrze (może przy okazji wiadomo jak będzie wyglądał Passat CC po lifcie ). Ten "nowy" Tiguan od przodu ni to Golf, ni to Touareg ... .
    ~Samuraj, 2011-02-04 12:56:17
  • avatar
    zgłoś
    Również Tiguan doczekał się kuracji odmładzającej. Obok Passata CC był ostatnim modelem, który dotąd chronił się przed „zgolfieniem".
    auto motor i sport, 2011-02-04 09:00:55
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij