Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
1.0

Toyota C-HR - policzek w twarz konkurencji?

Napisaliśmy o policzku w twarz konkurencji? Szybko to zweryfikujemy - C-HR jest niczym mocny prawy sierpowy, który powala przeciwnika na ring i sędziemu każe uruchomić odliczanie. Konkurenci zapewne po tym nokdaunie się podniesą, ale C-HR napsuje im nerwów.

Bartosz Broński 2016-06-30
Toyota C-HR

Nie często zdarza się, że do produkcji trafia samochód odważnie zaprojektowany, niezmieniony względem konceptu. Dlatego, dla Toyoty ogromny "szacun" za wprowadzenie na rynek C-HR w praktycznie niezmienionej wersji studyjnej. Oczywiście z uśmiechem przyjmujemy informację japońskiego producenta, że auto swoją stylistyką "nawiązuje stylistyką do szlifowanego diamentu". Nie mniej jednak samochód prezentuje się świetnie, głównie przez mocno zarysowane i nabrzmiałe nadkola, ogromne reflektory z ostrymi kształtami i agresywny przedni i tylny zderzak. Bardzo ciekawie została również rozwiązana klamka drzwi tylnych schowana w słupku B. Tu również widać "szaleństwo" projektantów.

Toyota C-HR wymiary:

  • długość - 4360 mm
  • szerokość - 1795 mm
  • wysokość - 1555 mm
  • rozstaw osi - 2640 mm (co ciekawe 20 mm mniej, niż w RAV4)

C-HR dostał reflektory wykonane w techniki Full LED ze światłowodami i kierunkowskazami sekwencyjnymi. Tylne światła również wykonano z wykorzystaniem LED-ów.

Toyota C-HR na Paryż Motor Show 2016

 

Nowa kabina

Wnętrze wyróżnia 8-calowy, dotykowy ekran, który wraz z centralnymi przyciskami (obsługującymi klimatyzację) został skierowany w kierunku kierowcy. Niebieska listwa w hybrydowej wersji świetnie wpasowuje się w deskę rozdzielczą i uatrakcyjnia wygląd kabiny. Toyota C-HR została wyposażona w 8-kanałowy wzmacniacz o mocy 576 watów, który współpracuje z 9 głośnikami. Wśród nich znajdziemy dwa wysokotonowe głośniki tubowe.

Dwa rodzaje napędów

Do Toyoty C-HR przygotowano silnik benzynowy 1.2 Turbo o mocy 116 KM i maksymalnym momencie obrotowym 185 Nm, który pochodzi z Aurisa. Jednostkę napędową będzie można zamawiać z 6-biegową skrzynią mechaniczną lub bezstopniową CVT. Auto ma być oferowane z napędem przekazywanym na oś przednią lub 4 koła. Oczywiście nie zabraknie hybrydowego układu napędowego, który pochodzi z nowego Priusa. Jego moc to 122 KM.

Toyota C-HR w przedsprzedaży dostępna będzie od września, a w salonach auto pojawi się pod koniec roku. Toyota pozycjonuje C-HR-a pomiędzy Aurisem Touring Sport, a RAV4. Japoński producent zakłada sobie za cel roczną sprzedaż na poziomie ok 100 tys. egzemplarzy. Oczywiście C-HR będzie pokazywany na jesiennych targach w Paryżu. 

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 79 900 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij