Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Toyota Hilux Invincible samochodem Małysza i Martona

Specjalnie wzmocnione "niezwyciężone" Toyoty Hilux trafiły w ręce Adama Małysza i Rafała Martona, którzy przygotowują się do Rajdu Dakar.

2013-11-28

A to wiąże się z częstymi podróżami czy też dojazdami do ciężko dostępnych treningowych "miejscówek" - w codziennej eksploatacji liczy się też wygoda, odporność na polskie drogi i moc.

Hilux Invincible (z ang. "niezwyciężony") wyposażony jest w 3-litrowy silnik D4-D wzmocniony do 201 KM i 435 Nm. Małysz wybrał wersję ze skrzynią mechaniczną, natomiast Marton skusił się na opcję automatyczną.

Auto wyróżnia się też diodami LED do jazdy dziennej, chromowanymi elementami (takimi jak progi, osłona czy ramki świateł przeciwmgielnych) czy srebrnymi nakładkami.

Hilux Invincible pojawi się w salonach na początku przyszłego roku.

amis

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 51 600 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-3
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Ma - oczywiście. To była rzecz, bez której nie wyobrażam sobie pewnych manewrów w miejskiej dżungli.

    Kołdziak, 2013-12-21 19:21:09
  • avatar
    zgłoś
    Kołdziak - Hilux ma w ogóle jakąś kamerę cofania ułatwiającą wspomniany manewr?

    Samuraj, 2013-12-21 18:32:12
  • avatar
    zgłoś
    Wrażenia z jazd testowych treningówką Małysza redakcja AMiS opisała w przedostatnim numerze w kategorii wrażeń/doznań trójwymiarowych. Bo już nie chodzi o samą kierowalność pojazdu sprzężoną z czuciem asfaltu, ale pojawia się też fruwanie w powietrzu, czyli wymiar trzeci. Tam, gdzie seryjny, niewzmocniony SUV/crossover pożegnałby się z kompletem amortyzatorów i seryjnymi zaczepami zderzaków, tak "ugotowany" w dakarowej kuchni Hilux czuje się jak gepard na safari.
    Ponieważ tu mamy coś więcej niż pancerną trwałość, ale także osiągi z motoru któregoś Land Cruisera, Dakar z Hiluxem w jednej z ról jest o kilka poziomów lepsze niż dawne Camel Trophy z udziałem Land Roverów.
    A propos pierwszego posta "by Eri" - Pandakar kiedyś próbował, ale Peterhansel był wtedy poza (jego) zasięgiem :D

    airmatic, 2013-12-21 14:38:12
  • avatar
    zgłoś
    Wiadomo, że do miasta to jest różnie, trzeba się przyzwyczaić, ale jeśli chodzi o samo prowadzenie, właściwości jezdne, wnętrze - na to narzekać nie można, jedynie na rozmiary i wielkość, ale to jedna z głównych cech tego auta i zmienić się jej nie da ;) Oswajany jest wizerunek Hiluxa jako auta tylko roboczego i chce się go trochę "ucywilizować".

    Kołdziak, 2013-12-20 23:33:06
  • avatar
    zgłoś
    CR-V przerobić. :P
     
    Ostatnio sporo dłubiemy przy Hiluxie jako modelu i z dnia na dzień zaczyna mi się podobać coraz bardziej.
     
    I jak wrażenia (prowadzenie, obycie na co dzień)?

    Samuraj, 2013-12-20 20:13:30
  • avatar
    zgłoś
    Z Hond na Dakar to raczej nadają się tylko jednoślady. Legendarna Africa Twin - motocykl, który urodził się dla ludu dzięki sukcesom marki w Dakarze i stał się obiektem prawdziwego kultu. Nigdy nie używałem, ale znawcy twierdzą, że to sprzęt prosty, a jednocześnie z mocnym pierwiastkiem high-end ;) Szczerze mówiąc nie bardzo wiem na bazie jakiego samochodu Honda miałaby obecnie stworzyć potworka godnego tej imprezy i jakoś "wklejającego" w dawne sukcesy motocykli.

    eri, 2013-12-20 18:42:10
  • avatar
    zgłoś
    Z pickupów Hondy jest chyba tylko Ridgeline, ale w Polsce nie wiem czy jeździ tego więcej niż kilka sztuk, jeśli w ogóle. 
     
    Ostatnio sporo dłubiemy przy Hiluxie jako modelu i z dnia na dzień zaczyna mi się podobać coraz bardziej.

    Kołdziak, 2013-12-20 18:01:25
  • avatar
    zgłoś
    Honda jako konkurent? Możesz rozwinąć?

    Samuraj, 2013-12-19 00:25:34
  • avatar
    zgłoś
    Na Dakarze kto rozsądnie jedzie, to i furą z parą koni ma metę. Nie wymyślono jeszcze samochodu, który to przejedzie wbrew błędom kierowcy.

    eri, 2013-12-18 21:45:21
  • avatar
    zgłoś
    Legenda wśród pick-upów. Niezła maszyna, ale muszą pilnować się, modernizować, ulepszać bo konkurencja nie śpi. Honda, Mitsu czy mniej popularne Isuzu dotrzymują od lat kroku. Do tej japońskiej konkurencji dołączył Amarok, który stał się np. u nas najpopularniejszym pick-upem. W sumie nie bez powodów.

    garfield, 2013-12-18 18:01:05
  • avatar
    zgłoś
    Specjalnie wzmocnione "niezwyciężone" Toyoty Hilux trafiły w ręce Adama Małysza i Rafała Martona, którzy przygotowują się do Rajdu Dakar.Zobacz artykuł
    auto motor i sport, 2013-11-28 12:49:35
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij