Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.0

Toyota RAV4: zmiany na 2014 rok

Pod koniec roku Toyota prezentuje "ravkę" delikatnie odświeżoną - wkrótce w europejskich salonach.

2013-10-25
Toyota RAV4

Do oferty odmiany AWD wejdzie 2-litrowy silnik diesla o mocy 124 KM, identyczny jak w wersji FWD. Osiąga on maksymalny moment obrotowy 310 Nm w przedziale 1600-2400 obr/min.

Oprócz nowej wersji "ravka" będzie oferowana z nowym lakierem nadwozia - Dark Brown Metallic. Nowy jest też wzór 18-calowych felg aluminiowych. Wnętrze może być teraz wykończone w kolorze beżowym. W kabinie znajduje się też odmieniony 6-calowy wyświetlacz systemu infotainment. Oprócz tego na wyposażeniu może być system Smart Entry i 9-głośnikowy system audio JBL. Kierowca dostał też do pomocy system RCTA (Rear Cross Traffic Alert) - ostrzega o pojazdach w pobliżu podczas cofania.

amis

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 35 400 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-3
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Spoko. Musisz mnie zrozumieć - jestem ogromnie ciekawy. ;)

    Samuraj, 2013-10-31 22:39:19
  • avatar
    zgłoś
    Nie no, nie mogę :D

    Kołdziak, 2013-10-31 22:20:18
  • avatar
    zgłoś
    Nieelegancko ciągnąc Cię za język - istnieje jeszcze PW ... . ;)

    Samuraj, 2013-10-31 21:51:06
  • avatar
    zgłoś
    No i całkiem słusznie, bo lepsza jest prosta deska do prasowania ze wszystkim co potrzebne pod ręką, niż udziwniona deska, w której nie wiadomo co do czego służy i gdzie jest.

    Kołdziak, 2013-10-30 21:57:18
  • avatar
    zgłoś
    deski Aurisa będę bronił, bo jest naprawdę bardzo funkcjonalna, prosta w obsłudze i przy okazji przyjemna
    Ja na tej zasadzie będę bronił deski do prasowania.

    eri, 2013-10-30 21:28:06
  • avatar
    zgłoś
    Polityka poufności, tyle w temacie :) Poza tym to nie jest forum zamknięte i prywatne, tylko każdy niezalogowany może tutaj się dostać, więc nie mogę pewnych rzeczy mówić po prostu.

    Kołdziak, 2013-10-30 20:34:10
  • avatar
    zgłoś
    Nie :D
     
    Jaki ważniak z Toyoty się z Ciebie zrobił. :P
    Samuraj, 2013-10-30 19:54:54
  • avatar
    zgłoś
    Ja to zrobię - Kołdziak przetłumaczył artykuł z RAMP-a panu Toyodzie na japoński i osobiście mu go przeczytał :460889637:

    airmatic, 2013-10-30 09:24:27
  • avatar
    zgłoś
    Nie :D

    Kołdziak, 2013-10-29 21:12:21
  • avatar
    zgłoś
    Uchylisz rąbka tajemnicy? :)

    Samuraj, 2013-10-29 20:40:47
  • avatar
    zgłoś
    Co do wersji niskobudżetowych, to nie wiem, jeździłem samymi wersjami dobrze wyposażonymi (tylko takie mamy we flocie) i muszę przyznać, że niektóre modele faktycznie kuleją jeśli chodzi o jakość zastosowanych elementów, nawet w wyższych spekach, ale akurat deski Aurisa będę bronił, bo jest naprawdę bardzo funkcjonalna, prosta w obsłudze i przy okazji przyjemna (nie licząc nieszczęsnego zegarka).
     
    A co do możliwości personalizacji samochodu, to - nie mogę więcej mówić - ale już niedługo... :P

    Kołdziak, 2013-10-29 19:00:17
  • avatar
    zgłoś
    Kołdziak, pozwoliłem sobie w tym miejscu na cytat/parafrazę z najnowszego AMiS-u, gdzie Auris wystąpił w konfrontacji z 2 kompaktami premium oraz populistycznym Leonem w wersji na bogato (plus TSI). A ponieważ zdanie popełnił najbardziej ceniony przeze mnie Red. Popkiewicz, to jest nas dwóch (przeciw Tobie :460889637:).
    Kiedyś z okazji premiery nowego Yarisa ogólnie chwaliłem twórców za projekt wnętrza. Że zdecydowanie lepszy od poprzedniej "Yariski" i sensowny. Cały jednak urok bezpowrotnie prysł, gdy dostałem na kilka dni egzemplarz w wersji niskobudżetowej. Przyzwyczajony do pomysłów grupy VW AG nie mogłem się tu odnaleźć, a kombinacja tanich plastików i jednak bardzo niewyszukanego projektu pogrzebała cały projekt. Wniosek był jeden: przewaga słabej formy nad słabą treścią. Albo inaczej, każdy projekt kooperantów od Volkswagena wydawał się łatwy do pobicia, a przynajmniej był w zasięgu Toyoty. Jak to się jednak stało, że Fiat Punto z ośmioletnim rynkowym stażem ma przyjemniejszy kokpit od Yarisa...
     
    PS. Jest jeszcze w najnowszym RAMP-ie artykuł "List do T." Błażeja Żuławskiego, w którym ww. autor wydaje krytykę prezesowi Toyodzie (Twój capo da tutti capi vel "Ojciec Chrzestny") za brak w ofercie czegoś na poziomie europejskim, czyli personalizacji w stylu Citroenów z rodziny DS - i chyba chodzi tu o grę kolorami nadwozia lub zabawy we wnętrzu na miarę Renault Clio - różne wstawki, bajery i inne w różnych poziomach wyposażenia. Ale sam osobiście nie podzielam zdania człowieka nr 2 w polskim RAMP-ie - jeszcze gotów uznać Skodę Rapid Spaceback za wzór metra :rofl:

    airmatic, 2013-10-28 22:55:36
  • avatar
    zgłoś
    Też bym polemizował, szczególnie jeśli chodzi o Aurisa (kwestię zegarka pomijam, jest straszny).

    Kołdziak, 2013-10-26 21:00:10
  • avatar
    zgłoś
    Rewelacji co prawda nie ma, ale czy wygląda gorzej ... . Polemizowałbym.

    Samuraj, 2013-10-26 20:05:44
  • avatar
    zgłoś
    Że nie tylko dziennikarze uśmiewają się z architektury wnętrza Toyoty, która - nie licząc chyba tylko Subaru Forestera - jest najgorsza w całej klasie SUV-ów od strony wizualnej. Jak to się stało, że projekt deski rozdzielczej kolejno Aurisa i RAV-4 wygląda gorzej niż w poprzednich generacjach - pozostanie najgłębszą tajemnicą firmy :(

    airmatic, 2013-10-26 09:21:29
  • avatar
    zgłoś
    No właśnie - o co chodzi?

    Samuraj, 2013-10-25 22:47:19
  • avatar
    zgłoś

    Zdjęcie bardzo sugestywne i dotyczy wnętrza auta.
    Pytanie brzmi: "ale o co chodzi"?

    airmatic, 2013-10-25 13:40:24
  • avatar
    zgłoś
    Pod koniec roku Toyota prezentuje "ravkę" delikatnie odświeżoną - wkrótce w europejskich salonach.Zobacz artykuł
    auto motor i sport, 2013-10-25 11:46:34
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij