Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Toyota przedstawia studyjny model S-FR

Silnik umieszczony z przodu i napęd, który trafia na koła tylne - to wizytówka bardzo ładnie zaprojektowanego modelu S-FR. Oby samochód trafił do seryjnej produkcji.

Bartosz Broński 2015-10-08
Toyota S-FR Concept

Toyota S-FR to mały samochód sportowy o wymiarach 3990 mm x 1695 mm x 1320 mm (długość, szerokość, wysokość). Rozstaw osi wynosi 2480 mm, a w kabinie zagospodarowano miejsce dla 4 pasażerów. Oczywiście bardziej mówimy tu o układzie: 2 miejsca z przodu i dwa dodatkowe. We wnętrzu Toyota przygotowała wykończenie z dominującą czernią i kolorem żółtym dla kontrastu. Zegary są wyświetlane cyfrowo, zaś projekt konsoli środkowej i centralnej wydaje się być ładny i nieźle wykończony.

Toyota zdradza jedynie, że skrzynia biegów posiada sześć przełożeń i krótki skok dźwigni. Japończycy nic nie mówią na razie o silniku, jaki trafi pod maskę, a to w zasadzie najciekawsza rzecz w tym modelu. Toyota GT 86 napędzana jest dwulitrowym silnikiem typu boxer o mocy 200 KM. Model S-FR jeśli trafi do produkcji będzie pozycjonowany poniżej GT 86. Czy zatem Toyota zdecyduje się na silnik 1,6 lub 1,2 turbo z mocą w okolicach 130-150 KM? To byłoby wystarczające, zwłaszcza, że S-FR waży tylko 980 KM.

Stylistycznie S-FR to naszym zdaniem bardzo udany projekt. Auto na rynek może trafić nie wcześniej niż w 2018 roku. Oby wersja produkcyjna diametralnie nie różniła się od koncepcyjnego modelu.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 35 400 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-3
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij