Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

VW Bulli – ogórek naszych czasów?

2011-03-01
Volkswagen Bulli Volkswagen Bulli

Koncepcyjny Bulli ma dwa rzędy foteli, po trzy miejsca w każdym z nich. Ma niecałe 4 metry długości, 175 cm szerokości i 170 cm wysokości. Rozstaw osi tego modelu jest o 4 cm większy niż w przypadku Golfa - wynosi 262 cm.

Oczywiście zgodnie z duchem czasów auto wyposażono w napęd elektryczny. Jednostka elektryczna produkuje 115 KM mocy i 260 Nm momentu obrotowego. Pozwala to na rozpędzenie do 100 km/h w 11,5 sekundy, a prędkość maksymalną ograniczono do 140 km/h. Na szczęście w informacji prasowej czytamy, że auto zostało zaprojektowane również z myślą o jednostkach benzynowych i silnikach Diesla.

Styliści VW starali się by ich dzieło nawiązywało do swojego praprzodka. Mamy więc charakterystyczne, dwukolorowe malowanie nadwozia, a nawet literę V w przedniej części auta. Zapewne felgi aluminiowe w rozmiarze 18 cali nie trafiały na listę wyposażenia VW Samby, ale dziś nie wypadało zakładać mniejszych.

W prosto urządzonej kabinie znajdziemy miejsce na iPada, który po zamontowaniu pełni funkcję centrum zarządzania multimediami. Za kierownicą próżno szukać obrotomierza, nie ma też dźwigni skrzyni biegów. Ale i po co - silnik elektryczny nie wymaga takich ekstrasów, wystarczy pokrętło do ustalenia w którym kierunku mają się kręcić napędzane koła.

Chcielibyście zobaczyć to auto na ulicach?

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 36 390 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-3
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Tylko ile to będzie kosztować ... .
    ~Samuraj, 2011-03-10 01:39:42
  • avatar
    zgłoś
    Zgadza się. Testowali to w zeszłym roku. Nowy typ/ konstrukcja baterii. Do tego bardzo szybko można ją naładować.To pewnie jest przyszłość, kolejny krok w ułatwieniu użytkowania elektrycznych aut. Na razie w fazie testów, ale jak kiedyś jeden z szefów VW powiedział, że wypuszczą auto w danej technologii jeśli poręczność jego użytkowania będzie na odpowiednio wysokim poziomie. Można zatem spodziewać się, że jeśli testy przejdą pomyślnie to grupa VW w branży elektrycznych aut zrobi małe zamieszanie.
    ~max, 2011-03-09 22:52:04
  • avatar
    zgłoś
    Takie rzeczy to w A2 od DBM Energy.
    ~Samuraj, 2011-03-07 21:24:51
  • avatar
    zgłoś
    'rzęsor' napisał(-a):Są takie co pokonują na bateriach 600 km.Na przykład ?
    Karol_Fazer, 2011-03-07 17:46:28
  • avatar
    zgłoś
    Są takie co pokonują na bateriach 600 km.
    rzęsor, 2011-03-07 13:58:06
  • avatar
    zgłoś
    Na innych portalach jest informacja, że taką wersją elektryczną można przejechać 300km. To już robi wrażenie. Ze 2 razy więcej niż przy większości obecnych elektrycznych.
    ~max, 2011-03-04 21:56:17
  • avatar
    zgłoś
    wszystko super, ale czemu jest taki brzydki ? : X
    ~kubka, 2011-03-02 00:44:09
  • avatar
    zgłoś
    Może i tak będą wyglądały pierwsze elektryczne np berlińskie taxi. Na pewno jest zauważlny..
    krzysiek29, 2011-03-01 22:15:35
  • avatar
    zgłoś
    Chyba w 2001/2 pokazali koncept nawiązujący do T1. Wtedy jakby wszedł do produkcji byłby sensacją stylistyczną.Teraz przyszła moda na bardziej ostre, proste kształty w miejskich autach. W zeszłym roku też pokazywali prototypy w tym stylu. Ogólnie całkiem ciekawie i jak na VW inaczej.
    ~gufi, 2011-03-01 21:19:38
  • avatar
    zgłoś
    Chcielibyście zobaczyć to auto na ulicach?Tak, Tak, Tak !
    Karol_Fazer, 2011-03-01 21:17:19
  • avatar
    zgłoś
    I to jest chyba jego największa zaleta.
    ~Samuraj, 2011-03-01 20:25:03
  • avatar
    zgłoś
    Na szczęście znaczek można przeboleć, a cała reszta "ogórka" wygląda tak, jak żaden współczesny VW nie potrafi...
    airmatic, 2011-03-01 20:07:59
  • avatar
    zgłoś
    w końcu jakieś nawiązania do staruszka muszą być
    ~Nitric, 2011-03-01 18:15:43
  • avatar
    zgłoś
    Jak najbardziej. Wygląda ciekawie i nie obraziłbym się gdyby właśnie tak wyglądała wersja produkcyjna. Trochę karykaturalnie wygląda ten wielki znak VW.
    ~Samuraj, 2011-03-01 11:53:10
  • avatar
    zgłoś
    W Genewie na stoisku Volkswagena stanął sześciomiejscowy koncept, który mógłby przejąć schedę po „Ogórku".
    auto motor i sport, 2011-03-01 09:21:17
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij