Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

VW Golf Variant w Polsce: Alltrack, GTD i R

Golf Variant Allrack, GTD i R - ci trzej muszkieterowie wjeżdżają do polskich salonów. Zobacz, ile trzeba zapłacić za poszczególne modele rodzinnego Golfa.

2015-06-22
Golf VII Variant

Volkswagen Golf Variant to przede wszystkim duży bagażnik - po złożeniu tylnej kanapy do użytku jest 1620 litrów przestrzeni bagażowej. Teraz, Golf w rodzinnej odmianie nie musi kojarzyć się z autem służbowym jakiegoś przedstawiciela handlowego firmy farmaceutycznej. Szczególnie w trzech nowych wersjach, które wchodzą do polskich salonów.

Golf Alltrack to propozycja dla kogoś, kto szuka podwyższonego kombi, ale nie przepada za SUV-ami i crossoverami. To lekko uterenowione kombi z napędem 4MOTION. W gamie silnikowej znajdują się trzy jednostki silnikowe. Bazowy diesel to 1.6 TDI 110 KM, następnie 2.0 TDI 150 KM i 184 KM. Nowością jest benzynowe 1.8 TSI o mocy 184 KM. Najtańszy Alltrack kosztuje 107 190 zł.

Kolejna pozycja to usportowiony diesel GTD. 184 KM wykrzesane z 2-litrowego TDI pozwala rozpędzić auto do 100 km/h w czasie 7,9 s.O sportowym charakterze auta świadczą takie elementy opcjonalnego wyposażenia jak: elektroniczny mechanizm różnicowy XDS, progresywny układ kierowniczy, obniżone o 15 mm zawieszenie i 17-calowe koła. W polskich salonach Golf GTD Variant kosztuje 121 090 zł.

Na koniec wisienka na torcie. Golf R to najmocniejsza odmiana popularnego hatchbacka. Teraz, po raz pierwszy także pojawiła się rodzinna odmiana Variant. Pod jej maską "siedzi" ten sam, co w hatchbacku 2-litrowy silnik TSI o mocy 300 KM. W połączeniu z napędem 4MOTION i skrzynią DSG auto osiąga setkę w 5,1 s. To już rewir Porsche. Golf R Variant ze skrzynią DSG kosztuje w Polsce 164 890 zł.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 117 190 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-3, kombi-5, van-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij