Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

VW Polo LPG – w Niemczech po cichu

2010-04-19
VW Polo, Polo, LPG, BiFuel VW Polo BiFuel

 

Pojawieniu się tego modelu w ofercie koncernu nie towarzyszyła żadna kampania informacyjna. Poprostu - pojawiło się w cenniku i na liście modeli na stronie VW.

Polo BiFuel napędza 84-konny silnik benzynowy o pojemności 1,4 litra, zasilany benzyną lub gazem LPG. Silnik startuje zawsze na benzynie, po czym, po osiągnięciu optymalnej temperatury, automatycznie przełącza zasilanie na LPG. Wówczas jego moc spada o 3 KM - do 81 KM.

Producent informuje, że 52-litrowy zbiornik gazu, zamontowany w bagażniku w miejscu koła zapasowego, pozwala na przejechanie do 1300 km bez tankowania. Niewielki wyświetlacz z diodami LED informuje kierowcę o rodzaju paliwa, które aktualnie dociera do silnika. Kierowca może w każdej chwili zmienić je, naciskając odpowiedni przycisk.

Polo BiFuel jest dostępne w wersjach Trendline, Comfortline, Highline i edycji specjalnej Team. W każdej z nich benzynowa jednostka połączona jest z pięciobiegową skrzynią manualną.

Emisja CO2 przy jeździe na benzynie wynosi 146 g/km, a przy LPG - 132 g/km.

Cena najtańszej wersji zaczyna się do 16 325 EUR. Pełny cennik producenta znajduje się tutaj: link.

Polo dołącza do Golfa i Golfa Plus, które w wersji BiFuel są dostępne w Niemczech od połowy ubiegłego roku.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 63 490 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    ta ona nie jest dostępna w PL niestety. A fakt pozostawienia zbiornika wynika pewnie z ilosci stacji paliw w DE, których tak wiele az nie ma. I pozostawienia ownerowi mozliwosci wyboru zródła
    esper, 2010-04-19 23:02:29
  • avatar
    zgłoś
    Biedaczki, jeszcze nie poznali się na potędze oszczędności made by LPG Ciekawi mnie tylko w jakim celu w fabrycznej instalacji LPG nie rezygnuje się prawie całkowicie ze zbiornika paliwa Pb (wystarczyłby 10l do rozruchu) a w jego miejsce warto byłoby zamontować zbiornik na gaz. Wtedy nie ma problemu z kołem zapasowym, którego w żadnym stopniu nie jest w stanie zastąpić zestaw naprawczy Z racji ilości pojazdów śmigających po drogach Polski proszę o wyczerpujący test tej wersji Polo
    zloty666, 2010-04-19 21:34:10
  • avatar
    zgłoś
    Na niemieckiej stronie internetowej Volkswagena zaprezentowano Polo w wersji BiFuel, zasilane LPG.
    auto motor i sport, 2010-04-19 10:02:07
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij