Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
1.0

Volkswagen Caddy: 4. generacja w natarciu

Historia Volkswagena Caddy trwa już 11 lat. Na przestrzeni tego czasu znalazło się 1,5 miliona chętnych na ten model. Żeby te liczby mogły dalej rosnąć nowe Caddy musi być lepsze pod każdym względem.

2015-02-05

Jeśli Niemcy mają rację, to nowy Volkswagen Caddy jest pod każdym względem lepszy niż jego poprzednik. Rytm ewolucji ku lepszemu nadają nowe, wydajniejsze silniki spełniające normę emisji spalin Euro 6. Paletę silników napędzanych dieslem rozpoczyna zaskakująco duży jak na podstawową jednostkę silnik 2.0 TDI. Będzie jednak oferowany w kilku wariantach mocy, od 75 KM do 150 KM w najmocniejszych wersjach. Jeśli stawiasz na ekonomię zainteresuje Cię VW Caddy BlueMotion zużywający mniej niż 4l paliwa na 100 km. Ale to nie jedyny wariant będący ukłonem w „zieloną stronę”. Do wyboru będzie również Caddy z silnikiem 1.4-I-TGI, który na każde 100 km potrzebuje 4,1 kg gazu ziemnego.

 

W temacie jednostek benzynowych VW ma trzy argumenty: jeden trzycylindrowy 1.0 TSI (102 KM) oraz dwa czterocylindrowe TSI o pojemnościach 1.2 (84 KM) i 1.4 (125 KM).

Nowe Caddy wybije się na tle swoich rywali proponując swoim nabywcom elementy wyposażenia jakich do tej pory próżno było szukać w tym segmencie. Między innymi mowa o systemie monitorowania otoczenia Front Assist, który do prędkości 30km/h automatycznie przyhamuje auto jeśli zauważy na drodze przeszkodę. Wart wspomnienia jest także system hamulcowy, mający za zadanie zatrzymać auto po zderzeniu by uniknąć dalszych kolizji z innymi uczestnikami ruchu.

   

Asystent parkowania, system wykrywający zmęczenie kierowcy czy aktywny tempomat mogący nawet zatrzymać auto, to kolejne ciekawe opcje na długiej liście wyposażenia opcjonalnego. Obecność tych systemów udowadnia nam, że Caddy zrywa z opinią „blaszanego dostawczaka” oferując wyposażenie rodem z luksusowych limuzyn.

Innowacyjne silniki oraz systemy bezpieczeństwa to nie jedyne czym ma kusić nowy VW Caddy. Styliści zadbali również o to żeby z zewnątrz jak i wewnątrz auto wpisywało się w aktualną linię modelową koncernu, upodobniając go do innych modeli.  

Ceny Volkswagena Caddy w Polsce poznamy dopiero w kwietniu, kiedy to zacznie się przyjmowanie zamówień na ten model. Na rynku niemieckim ceny startują z pułapu 14 785 euro za wersję dostawczą z silnikiem 1.2 TSI.

 

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 76 691 PLN
Dostępne nadwozia: furgon-4, kombi van-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    <p>Choć trudno uznać Volkswagena Caddy za najważniejsze auto tego koncernu to jednak znalazło 1,5 miliona nabywców od początku swojej produkcji. Debiutująca, 4 generacja, musi być na tyle dobra, żeby podtrzymać tę passę.&nbsp;</p><br /><br /><a href="/wydarzenia/Volkswagen-Caddy,18885,1">Zobacz artykuł</a>
    auto motor i sport, 2015-02-05 12:19:38
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij