Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Volkswagen Golf VII w Polsce

2012-09-18
Volkswagen Golf VII

Wyjściowy model Golfa VII z silnikiem 1.2 TSI o mocy 85 KM kosztuje 59 990 zł, jest to dokładnie o 1000 zł mniej w porównaniu z ceną poprzednika. Pierwsze samochody w salonach dostępne będą w drugiej połowie października. 

Siódma generacja Golfa jest dostępna w trzech liniach wyposażenia Trendline, Comfortline i Highline. Wyposażenie seryjne nowego Golfa jest bogatsze od poprzednika, zawiera m.in.: siedem poduszek powietrznych, Electronic Stability Control (ESC), system radiowy z 5-calowym ekranem dotykowym TFT, klimatyzację Climatic, nowy hamulec wielokolizyjny, elektroniczny hamulec postojowy z funkcją Auto-Hold, poprzeczną blokadę mechanizmu różnicowego XDS, tryb rekuperacji i system Start-Stop. 

Klienci mają do wyboru dwa silniki benzynowe (wspomniany 1.2 TSI a także 1.4 TSI o mocy 140 KM) oraz dwie opcje wysokoprężne - 1.6 TDI o mocy 105 KM (średnie zużycie paliwa na poziomie 3,8 litra) a także 2.0 TDI o mocy 150 KM (średnie spalanie zaledwie 4,1 litra). Ta ostatnia wersja w odmianie Highline to wydatek już 92 670 złotych. Skrzynia DSG kosztuje 7900 złotych. Więcej informacji i cenniki poszczególnych wersji na stronie www.vw.pl. 

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 117 190 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-3, kombi-5, van-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Przecież wiesz, że ja tylko miłośnik, nie fanatyk for You
    airmatic, 2012-09-22 10:25:58
  • avatar
    zgłoś
    Ale fanatyzm. Nie no żartuję.
    ~Samuraj, 2012-09-22 01:18:10
  • avatar
    zgłoś
    'Samuraj' napisał(-a):Nie sądzę, a przynajmniej nie piszę na każdym kroku o zaletach Renówek. Ten, kto nie lubi Hondy, nie lubi mnie
    airmatic, 2012-09-21 17:32:10
  • avatar
    zgłoś
    Nie zmienia to faktu, że obecna Thema jest smakowitym kąskiemBardzo smakowitym, choć zewnętrznie tylko detale odróżniają ją od wątpliwego przodka. Natomiast środek to już na szczęście zupełnie inna bajka.
    eri, 2012-09-21 14:34:43
  • avatar
    zgłoś
    Wiemy chłopcze.
    ~Samuraj, 2012-09-21 12:27:20
  • avatar
    zgłoś
    co by nie mówić, golfy to porządne auta
    kijanka48, 2012-09-21 10:17:09
  • avatar
    zgłoś
    Nie zmienia to faktu, że obecna Thema jest smakowitym kąskiem.
    ~Samuraj, 2012-09-21 00:56:44
  • avatar
    zgłoś
    'eri' napisał(-a):No właśnie - "legenda" poprzednika. Thema jako nowy model byłaby pewnie zupełnie inaczej postrzegana, gdyby nie wspomnienie C300, które za sobą ciągnie.Poprzednia Thema była Saabem 9000 z logo Lancii.Podobnie zresztą jak Alfa Romeo 164 i Fiat Croma.
    rzęsor, 2012-09-21 00:53:56
  • avatar
    zgłoś
    Mhm, a Ty nie?Nie sądzę, a przynajmniej nie piszę na każdym kroku o zaletach Renówek. Eri - słuszna uwaga.
    ~Samuraj, 2012-09-21 00:41:15
  • avatar
    zgłoś
    i reszta poprzebieranych Chryslerów - fuj!No właśnie - "legenda" poprzednika. Thema jako nowy model byłaby pewnie zupełnie inaczej postrzegana, gdyby nie wspomnienie C300, które za sobą ciągnie.
    eri, 2012-09-20 21:18:45
  • avatar
    zgłoś
    W sumie sam VW do tego dąży, żeby wyprać Skodę z resztek prestiżu (np. wszędobylski plastik zamiast materiałowej tapicerki) przy zachowaniu ogólnej, dobrej jakości. A przy okazji - tak już zupełnie "przy okazji" - ubiera tańsze produkty w ciuchy Seata.I teraz sytuacja patowa dla Lancii i Seata, dwóch śródziemnomorskich marek, które "cienko przędą": włoskie auta są zupełnie niepodobne do kultowych klasyków ze swojej przeszłości (komfortowa Delta, "babska" Ypsilon i reszta poprzebieranych Chryslerów - fuj!), a hiszpańskie modele zaczynają być tworzone w targecie Skody, czyli tylko trochę agresywniej z wyglądu, tanio i ogółem pospolicie. Ktoś, kogo nie stać na VW, dostanie w niższej cenie produkt mniej wypieszczony przez porządne materiały, wyglądający jak lodówka z Tajlandii. I wszystko pod dumną marką Seat, która nosi w sobie... A co tam, rdzewiejące Ibizy z końca lat 80. ...
    airmatic, 2012-09-20 20:22:10
  • avatar
    zgłoś
    Rapid na bazie Polo... myślę, że Octavia bardziej podejdzie. Inna sprawa, że przewaga Skody coraz bardziej topnieje. Jak kiedyś była ogromna to teraz jakieś setki szt. więcej od drugiego VW. Myślę, że Golf ma całkiem spore szanse. Niewiele marek sprzedaje swoje nowe modele/wersje taniej niż ich poprzedników. Tym bardziej z bogatszym standardowym wyposażeniem.
    garfield, 2012-09-20 20:10:38
  • avatar
    zgłoś
    'Samuraj' napisał(-a):Ty masz świra na punkcie marki Mhm, a Ty nie? [img]http://www.auto-motor-i-sport.pl/motoforum/uploads/av-16847.jpg[/img]
    airmatic, 2012-09-20 14:55:56
  • avatar
    zgłoś
    'airmatic' napisał(-a):Zadne z nich nie było Skodą, a najładniejsza z nich - Honda - była kuriozalnie droga, ceniąc się wyżej niż za cee'da SW...Roomster to Skoda, a nie odniósł sukcesu rynkowego.
    rzęsor, 2012-09-20 01:22:43
  • avatar
    zgłoś
    Ty masz świra na punkcie marki Honda.
    ~Samuraj, 2012-09-20 00:42:22
  • avatar
    zgłoś
    Zadne z nich nie było Skodą, a najładniejsza z nich - Honda - była kuriozalnie droga, ceniąc się wyżej niż za cee'da SW...
    airmatic, 2012-09-19 17:17:31
  • avatar
    zgłoś
    Rapid może okazać się klapą, bo małe sedany kiepsko się sprzedają.Wystarczy popatrzeć na sprzedaż Hondy City, Renault Thalia czy Fiata Linea.
    rzęsor, 2012-09-19 17:08:38
  • avatar
    zgłoś
    Ale z salonów Skody i tak będą znikały częściej. A i w końcu nowy Rapid jest tuż za rogiem
    airmatic, 2012-09-19 16:57:37
  • avatar
    zgłoś
    Niekoniecznie, bo Polacy są coraz bardziej wymagającymi klientami.W dodatku na rynku używanych samochodów najpopularniejszymi modelami są Golfy IV i V, a ich właściciele prędzej przesiądą się do nowszych generacji niż kupią Skodę.
    rzęsor, 2012-09-19 12:54:55
  • avatar
    zgłoś
    Wejdzie nowa i będzie boom.
    ~Samuraj, 2012-09-19 01:42:20
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij