Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Volkswagen Passat Alltrack – do postawienia w lesie

2011-11-25
Volkswagen, Passat, Alltrack Volkswagen Passat Alltrack

Passat Alltrack stworzony został z myślą o kierowcach, którzy chcą używać samochodu w lekkim terenie lub holują przyczepy, a zarazem chcą, by było to wszechstronne, sportowe i komfortowe auto osobowe. Model różni się od klasycznego Passata Varianta nowymi zderzakami oraz poszerzonymi nadkolami i progami. Producent zwraca też uwagę na "dobre kąty rampowe i natarcia oraz zwiększony prześwit", ale póki co nie potwierdza tych zalet konkretnymi liczbami.

Model będzie oferowany z dwoma silnikami benzynowymi z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem (TSI) o mocy 160 KM i 210 KM oraz dwoma silnikami wysokoprężnymi, również z bezpośrednim wtryskiem (TDI) 140 KM i 170 KM. Obie najmocniejsze wersje Alltrack - TDI 170 KM i TSI 210 KM będą wyposażone seryjnie w stały napęd na wszystkie koła 4MOTION i dwusprzęgłową przekładnię (DSG). Dla Passata Alltrack z silnikiem TDI 140 KM napęd na wszystkie koła będzie oferowany opcjonalnie. Wersja TDI o mocy 140 KM zużywa średnio 5,7 l/100 km (150 g/km CO2); wersja TDI o mocy 170 KM spala 5,8 l/100 km (152 g/km CO2).

Passat Alltrack zostanie zaprezentowany po raz pierwszy na Tokyo Motor Show w dniach 3 - 11 grudnia. Wprowadzenie na rynek zaplanowane jest wiosną 2012 roku. Dostępny będzie wyłącznie w odmianie kombi.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 114 390 PLN
Dostępne nadwozia: coupe-4, kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Sądzę, że 508 RXH tani nie będzie, a to z dwóch powodów: po pierwsze napęd, a po drugie ograniczona liczba egzemplarzy. Myślę, że pójdzie szybciej niż myślimy, bo według nieoficjalnych statystyk już jest sporo chętnych na niego.
    ~Samuraj, 2011-11-26 11:59:56
  • avatar
    zgłoś
    'esper' napisał(-a):Octavii Scout jakoś ten marketingowy zabieg nie posłużył specjalnieMyślę, że Octavia nie jest skierowana do grupy osób płacących powyżej 100tys złotych, za samochód. Passat za to jak najbardziej nie dziwi nikogo z ceną np 120 130 tys i do takich klientów jest on skierowany.Jeśli 508 RXH nie przesadzi z ceną to też powinien się lepiej sptrzedawać od Octavii Scout.
    krzysiek29, 2011-11-26 10:37:42
  • avatar
    zgłoś
    'esper' napisał(-a):Octavii Scout jakoś ten marketingowy zabieg nie posłużył specjalniePeugeot puścił 508 RXH to VW musiał odpowiedzieć.
    ~Samuraj, 2011-11-26 02:32:17
  • avatar
    zgłoś
    Do zaparkowania w lesie - ależ proszę! Do śmigania po leśnych duktach jak znalazł, do zwiewania przed leśnikami - najlepiej z napędem 4x4. Bo inaczej po obfitych deszczach mogą być kłopoty i auto wrośnie jak grzyb w ściółkę Co do designu Volkswagena... Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że w grupie VW Audi jest dla pięknych i bogatych, Seat dla stylowych (Exeo i Mii skreślić), Skoda dla trochę bardziej biednych (ale z pierwiastkiem jakiegoś barokowego stylu), a Volkswageny... Chyba kupują je ludzie z myślą o swoich sąsiadach (bo wiedzą, że im się nie będzie podobał)Octavii Scout jakoś ten marketingowy zabieg nie posłużył specjalnieI ja też jakoś nie zaczynam oszczędzania na taką wersję, bo po co przepłacać?
    airmatic, 2011-11-25 23:48:33
  • avatar
    zgłoś
    kąt wejścia podwyższony z 13.5 do 16 st., kąt zejścia z 11.9 na 13.6 st.Variant nieźle się sprzedaje. Kiedyś czytałem, że więcej niż sedanów. Dzisiaj widziałem, że 3-4 nowe Passaty. 2 były kombi i idę o zakład, że 10-20% sprzedaży będzie to Alltrack.
    garfield, 2011-11-25 21:48:37
  • avatar
    zgłoś
    Octavii Scout jakoś ten marketingowy zabieg nie posłużył specjalnie
    esper, 2011-11-25 20:14:12
  • avatar
    zgłoś
    Widziałem bodajże kilka dni do tyłu, że deklarowane przez markę kąty dosyć wyraźnie wzrosły, ale nadal nie robi to na mnie większego wrażenia, bo wiadomo, że samochód został stworzony do podjazdu pod wyższe krawężniki. Podobnie uważam co Krzysiek - marketingowo dobre zagranie i klienci pewnie dadzą się nabrać na ten wytwór. Swoją drogą 508 RXH, bo pewnie tego Puga miałeś na myśli, to hybryda i do tego ograniczona liczbą egzemplarzy, więc pewnie tania nie będzie. Mam nadzieję, że VW też nie upadnie na głowę i Alltrack będzie się plasował między Scoutem i Allroad'em.
    ~Samuraj, 2011-11-25 11:42:30
  • avatar
    zgłoś
    Czy dadzą się nabrać; pewnie nikt z kupujących nim nie wjedzie w teren a będzie miał "prawie "A4 Alroad i jak będzie mu się spieszyło to zimą nie będzie musiał odgarniać śniegu sprzed garażu Myślę, że marketingowo to dobra decyzja VW. Trzeba też poczekać na 508 w podobnym stylu .
    krzysiek29, 2011-11-25 10:16:18
  • avatar
    zgłoś
    VW przebrał Passata za terenówkę. Czy klienci dadzą się nabrać?
    auto motor i sport, 2011-11-25 08:34:17
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij