Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Volkswagen Passat GTE: Pierwszy raz w hybrydzie

Volkswagen Passat GTE to pierwsza hybryda w historii tego modelu. Ma 218 KM i zużywa kieliszek paliwa. Zobacz, co oferuje Passat GTE.

2015-07-14

Passata GTE od zwykłej wersji odróżniają stylistyczne elementy nawiązujące do modelu XL1, którego testowali nasi koledzy. Inne wloty powietrza w zderzaku z LED-ową nitką, a także niebieska wstawka nad chromowanym grillem - to rzuca się pierwsze w oczy. Do tego dochodzą felgi o specjalnym wzorze, emblematy GTE na grillu, błotnikach bocznych i tylnej klapie. Jeśli jesteśmy już przy tyle warto wspomnieć o ładnie wyglądających pseudo-wydechach. Niestety, to tylko atrapy.

Odmianę GTE napędza benzynowy silnik 1.4 TSI o mocy 156 KM, wspomaga go motor elektryczny, który rozwija 115 KM. Łącznie jednostka napędowa generuje 218 KM. Producent podaje, że wg normy NEDC, hybrydowy Passat spala jedynie 1.6 l/100km. Jego 50-litrowy zbiornik ma wystarczyć na przejechanie ponad 1000 km.

GTE jest wyposażony w tryb E-Mode, który umożliwia jazdę na samym tylko prądzie. W taki sposób możemy przejechać do 50 km. Na wyposażeniu znalazły się też pełne światła LED i szereg asystentów bezpieczeństwa. Warto dodać, że Passat GTE jest hybrydą typu plug-in, czyli z wtyczką do ładowania. Producent nie podaje czasu ładowania.

Hybrydowy Volkswagen pojawi się od razu w wersjach sedan oraz kombi. Na europejskim rynku samochód zadebiutuje jesienią.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 114 390 PLN
Dostępne nadwozia: coupe-4, kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij