Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Wyjątkowa weekendowa oferta Fiata

2008-10-07
W modelu Bravo zadebiutuje nowo opracowane logo marki Fiat. Ma symbolizować kolejny prze- łom i zmianę strategii firmy. Znak firmowy został zaprojektowany przez specjalizującą się w tej dziedzinie firmę Robilant Associati, we współpracy z Centro Stile Fiat. Nowy symbol Fiata nawiązuje do logo, które zdobiło maski pojazdów tej marki od roku 1931 do 1968. Kształt tarczy oraz czerwony kolor to reminiscencja Fiata 524 z roku 1931 – pierwszego, który nosił taki znak. Wtedy nowe logo zostało dostosowane do zmienionej osłony chłodnicy, która otrzymała inny kształt ze względów aerodynamicznych. Dzisiaj nowe logo w starym stylu ma symbolizować „Zmianę pod znakiem kontynuacji”, co znakomicie pasuje do koncepcji reprezentowanej przez model Bravo. Oczywiście w niedługim czasie inne samochody Fiata również zostaną zaopatrzone w czerwoną tarczę – zapewne w ramach planowych modernizacji poszczególnych modeli.

Szczegóły promocji przedstawiają się następująco:
Panda
Podstawowa wersja Pandy kosztuje tylko 24 990 zł. Najwięcej można zaoszczędzić kupując Pandę Actual z klimatyzacją, którą wyceniono teraz na 27 990 zł, czyli o 17% mniej, niż do 18 września. Większość wersji tego modelu staniała o 5 000 zł.
500
Kultowy Fiat 500 w najnowszej ofercie to oszczędność 8-9%, czyli od 3 000 do 5000 zł.
Grande Punto
Kupując trzydrzwiowe Grade Punto w wersji Active, klient oszczędza aż 19%. Decydując się na pięciodrzwiową wersję tego modelu można zyskać do 5 500 zł, czyli 17-18%.
Linea
W przypadku rodzinnego Fiata Linea rabat wyniósł 14% dla wersji Active z silnikiem 1,3 Multijet 16v. Wszystkie wersje poza podstawową Fresh staniały o 5 000 do 6 000 zł.
Bravo
Fiat Bravo to także oszczędność nawet do 6 000 zł, a cena obowiązująca podczas promocji dla wersji Active z silnikiem 1.6 Multijet to 51 990 zł zamiast 61 990 zł. Podstawowa wersja Bravo to wydatek 42 990 zł.
Qubo
Cenę najnowszego modelu Fiata, Qubo obniżono o 4 500 zł w przypadku wszystkich wersji poza 1.4 Fresh, którego cena zmniejszyła się z 39 990 zł do 37 990 zł.
Doblo
Kupując Doblo, Fiat Auto Poland zaproponował nawet 8 000 zł zniżki dla wszystkich wersji poza wersjami Fresh i serią specjalną Tour de Pologne, które staniały o 4 500 zł. Teraz cena brutto Fiata Doblo 1.4 Fresh wynosi 36 990 zł.
Croma
Decydując się na Cromę w tej promocji, klient oszczędza podobnie jak w przypadku trzydrzwiowego Grande Punto aż 19%, dostając 16 000 zł rabatu na wersję Dynamic z silnikiem 1.8 16v. Na inne wersje Cromy także przewidziano znaczącą redukcję ceny, dochodzącą nawet do 20 000 zł w przypadku najlepiej wyposażonych wersji Emotion.
Sedici
Rabat na Sedici waha się między 3 000 a 9 000 złotych. Wersję podstawową Fresh 1.6 16v można kupić za 46 990 zł, a wersję Dynamic 4x4 z silnikiem 1.9 Multijet aż z 13% rabatem, w cenie 61 990 zł.

Źródło: samar

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 39 200 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Czy to wystarczy, żeby podciągnąć wyniki sprzedaży? Zastanawiam się, czy Fiat wprowadził prawie 20 % upusty dlatego, że sprzedaż w tym okresie w ogóle nie idzie, czy chce wywindować tegoroczny wynik. Jedno jest pewne - promocje i upusty na pewno czekają nas jeszcze w tym roku... i to nie tylko we Fiacie. Swoją drogą te upusty też nie są takie małe...
    ~tese, 2008-10-13 02:03:58
  • avatar
    zgłoś
    Fiat Auto Poland przygotował specjalną ofertę weekendową.
    auto motor i sport, 2008-10-07 12:50:06
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij