Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

X-szóstka od HAMANNA

2009-09-02
HAMANN Tycoon EVO HAMANN Tycoon EVO

Najnowsze auto w stajni HAMMANA bazuje na BMW X6 i wyróżnia się przede wszystkim dużymi zmianami w nadwoziu. Nowe są nie tylko przedni i tylny zderzak z centralnym zakończeniem układu wydechowego, ale też karbonowa maska i nakładki na nadkola, poszerzające auto o 60 mm.

We wlotach powietrza przedniego zderzaka pojawiły się diody LED do jazdy dziennej, a na klapie bagażnika - niewielki spoiler. Całość zwieńczają ogromne 23-calowe, ultralekkie obręcze w kolorze białym z oponami o rozmiarze 315/25.

Niemiecki tuner w prezentowanym aucie zamontował regulowane zawieszenie, które może obniżyć zbliżyć nadwozie do asfaltu nawet o 40 mm. Zmiany objęły też jednostki napędowe X-szóstki. I tak odmiana xDrive35i po kuracji u HAMANNA rozwija moc 360, zamiast 306 koni mechanicznych, a w jej przypadku limit prędkości został przesunięty z 250 do 275 km/h.

xDrive30d legitymuje się mocą 265 koni mechanicznych (zamiast 235 KM), xDrive35d wytwarza 320, zamiast 286 koni mechanicznych, a topowy xDrive50i produkuje teraz aż 501 koni mechanicznych. Seryjnie ta podwójnie doładowana V-ósemka wypluwa z siebie 407 koni mechanicznych. Po tuningu jej prędkość maksymalna została ograniczona do 300 km/h.

HAMMAN przygotował także zestaw akcesoriów do wnętrza X-szóstki. Obejmują one nowe pedały, inaczej wyskalowany prędkościomierz, czy też nową trzyczęściową kierownicę.

 

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 402 800 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Firmy tuningowe także ostro przygotowują się do wystawy we Frankfurcie. Niemiecki HAMANN-Motorsport pokaże na niej swoje najnowsze dziecko, czyli model o nazwie TYCOON EVO.
    auto motor i sport, 2009-09-02 10:01:11
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij