Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Zmiany w Oplu

2008-05-14
Opel Insignia Opel Insignia

Ma mu w tym pomóc odmieniona, bardziej wyrazista stylistyka nowych modeli i podniesienie jakości wykonania. Według prezesa GM Europe - Carla-Petera Forstera - zmiany mają na celu wyróżnienie Opla na tle konkurencji i oddalenie go od pozycji Chevroleta.

Jest też druga strona medalu. Wyższy image marki ma się wiązać ze wzrostem cen na samochody Opla. "Nie mówimy to u wysokich cenach, ale wzrost o 1 do 3% jest możliwy" - dodaje Forster.

Powyższe zmiany mają zaprocentować zwiększeniem sprzedaży, która ostatnio mocno podupadła. Według JATO Dynamice sprzedaż Opla w Europie w pierwszym kwartale spadła o 8,2% do poziomu 342 991 sztuk.

Źródło: Samar

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 35 990 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Opel nie chce być już postrzegany jako marka produkująca auta niczym niewyróżniające się. Chce za to podnieść swój prestiż!
    auto motor i sport, 2008-05-14 14:11:36
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij