[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Nowy ciężki ciągnik siodłowo-balastowy Kraza - typ6х6 KrAZ-6510 AWD Nowy ciężki ciągnik siodłowo-balastowy Kraza - typ6х6 KrAZ-6510 AWD
Tatra Phoenix 8x6 dla sektora rolnego

PANORAMA

Tatra Phoenix 8x6 dla sektora rolnego

Wieloosiowy model Phoenix 8x6 stanowi doskonały przykład wykorzystania koncepcji ciężarówki Tatra w sektorze rolnym.

CIĘŻARÓWKI

Wizjonerskie Pegaso Solo 500 sprzed 30 lat Cz. 5

Niezaprzeczalnie Solo 500 zaistniało jako technologiczna wizytówka Pegaso i zdecydowanie przynajmniej o te kilka kroków postępu zbliżyło ENASA do konkurencji. Znaleźli się także pierwsi chętni do nabycia tego niezaprzeczalnie przełomowego i innowacyjnego środka transportu na dalekich dystansach.
Gaz - IAA 2018 Cz.2

TARGI

Gaz - IAA 2018 Cz.2

Z gamy lekkiej – GAZelle Next pochodziło aż kilka sztuk. Swoją premierę miała zmodernizowana GAZelle Next LCV z silnikie...

PANORAMA

Limitowana edycja Renault T Berliet

W 2019 roku przypadają dwie ważne rocznice związane dziejami nieistniejącej już marki i niezależnej firmy Berliet – 70 lat od śmierci założyciela podmiotu – Paula Berlieta (17 maja 1949 roku) oraz 125 lat od rozpoczęcia przez niego swoich eksperymentów z samochodami i tym samym wieloletniej przygody z przemysłem motoryzacyjnym. Tenże 1894 rok przyjmuje się także bowiem jako początek funkcjonowania przedsiębiorstwa Berliet.
Gazowe Volvo FH LNG i FM LNG opłacalną inwestycją Cz. 3

CIĘŻARÓWKI

Gazowe Volvo FH LNG i FM LNG opłacaln...

Jednocześnie koncern zwraca uwagę na bardzo wysokie gwarantowane bezpieczeństwo wdrożonej technologii, zarówno dla naby...
IVECO Glider Cz.2

CIĘŻARÓWKI

IVECO Glider Cz.2

Drugim podstawowym obszarem, na który zwrócili uwagę projektanci Glidera, jest komfort, a dokładnie stworzenie p...

Nowy numer 09-10/2018

Software rządzi w transporcie

Od dłuższego czasu na naszych łamach coraz więcej miejsca poświęcamy tematyce szeroko pojętego software w transporcie. Powyższe bynajmniej nie wynika z jakiejś chwilowej mody, ale stanowi namacalny dowód przechodzenia całego drogowego sektora przewozowego – w tym zarówno związanego z działem pasażerskim, jak i towarowym – w kierunku poziomu rozwoju określanego jako 4.0. Te tendencje bardzo dobrze było widać m.in. podczas tegorocznych letnich konferencji, zorganizowanych przez czołowych europejskich wytwórców ciężarówek, naczep, przyczep i zabudów tuż przed wrześniowymi targami IAA w Hanowerze. W ich trakcie i Mercedes pod koniec czerwca, i MAN, i Kögel w lipcu, i Krone pod koniec sierpnia, i część najważniejszych z graczy na lipcowym forum Niemieckiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego VDA w lipcu niekiedy ponad połowę czasu poświęciło wcale nie samym fizycznym pojazdom, czyli tradycyjnemu hardware, lecz wielorako rozumianemu software. To ostatnie zawiera takie składowe, jak finansowanie, ubezpieczenia, gwarancja (w tym wydłużona), kontrakty serwisowe, obsługa zapobiegawcza czy wreszcie systemy zarządzania flotą i inne narzędzia silnie ukierunkowane na obniżkę TCO oraz jednoczesną poprawę – przy określonym TCO – TOE, czyli zdolności do kreacji wyższych przychodów przy danych wydatkach. Te zmiany mają już charakter nieodwracalny i są nacelowane na stałe podnoszenie efektywności i wydajności przemieszczania w układach ekonomicznych, technicznych, organizacyjnym, czasowym oraz ekologicznym. Można oczywiście w tym miejscu zapytać: skąd takie przesunięcie akcentów z pola klasycznego hardware na pole nowoczesnego software? Odpowiedź – wbrew pozorom – jest dość prosta, chociaż wielopłaszczyznowa.

MARKI SAMOCHODÓW
Z NASZYCH STRON
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij