[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

ZACZNIJ PODRÓŻOWAĆ Z NOWYM TOMTOM GO BASIC ZACZNIJ PODRÓŻOWAĆ Z NOWYM TOMTOM GO BASIC
38 przegubowych Solarisów dla Krakowa

AUTOBUSY

38 przegubowych Solarisów dla Krakowa

Kraków od lat modernizujący swoją flotę autobusową zakupił od Solarisa kolejnych 38 autob...

CIĘŻARÓWKI

Gama hybrydowych ciężarówek SISU Polar Hybrid Collection stale wzbogaca się o kolejne wersje.

Fińska niszowa firma Sisu konsekwentnie rozwija produkcję i promocję modeli zaopatrzonych w hybrydowy – spalinowo-elektryczny układ napędowy. Na początek zaproponowała go w ciężkim ciągniku siodłowo-balastowym. Niedługo potem trafił do innego specjalistycznego wykonania – ciężkiej wywrotki kopalnianej. W sierpniu zaprezentowano go zaś w wariacie przeznaczonym do obsługi sektora leśnego. Wariant ten najpierw – w dniach 10-11 sierpnia – zaprezentowano na najważniejszej lokalnej imprezie targowej i wystawie samochodowej Power Truck Show, Kauhavan Alähärmä, potem – pod koniec sierpnia – był dostępny na pokazie FinnMETKO w Sisun osasto.
Szosowe zestawy paliwowe dla MON w 2017 roku

TRANSPORT WOJSKOWY

Szosowe zestawy paliwowe dla MON w 2017 roku

W 2017 roku Dobrowolski sp. z o.o. ze Wschowy przekazał Rblog w Wałczu 10 szosowych zestaw&oacut...

CIĘŻARÓWKI

TIGON - unikalne gaszenie pożarów

TATRA TRUCKS a.s. połączyła siły z jednym z trzech największych na świecie producentów sprzętu i wyposażenia dla straży pożarnej – austriacką Grupą Rosenbauer.
Nowy samochodowy haubiczny system artyleryjski z Ukrainy

TRANSPORT WOJSKOWY

Nowy samochodowy haubiczny system art...

Ukraina opracowała zaawansowaną samojezdną haubicę (SPH) kalibru 155 mm na samochodowym nośniku ...
Współczesne europejskie naczepy do przerzutu ciężkiej techniki bojowej Cz. 1

TRANSPORT WOJSKOWY

Współczesne europejskie naczepy do pr...

Od dawna zarówno w sektorze cywilnym, jak i wojskowym przerzut ciężkiego sprzętu kołowego...

Nowy numer 05-06/2018

Paliwa alternatywne i alternatywne zespoły napędowe – to nie takie proste

Próby zastąpienia benzyny i oleju napędowego w transporcie drogowym trwają od lat. Przez długi okres, poza jednostkowymi przypadkami, w tej materii nie osiągnięto jednak spektakularnych sukcesów. Niemniej ostatnio coraz więcej wskazuje, że chyba powoli jesteśmy świadkami pewnego przełomu.

Tematyka paliw alternatywnych jest złożona, głównie z powodu tego, że nie istnieje jedno uniwersalne rozwiązanie – występuje tu duża indywidualizacja. Stanowi ona pochodną tego, że obecnie analizowane są różne rodzaje paliw alternatywnych oraz różne scenariusze ich wdrażania. Miejscem, gdzie wprowadzanie tego typu zamienników już się odbywa na dość znaczną skalę, jest środowisko miejskie. Walka w nim o jak najmniejszą emisję substancji szkodliwych i redukcję hałasu – szczególnie przy znacznym natężeniu ruchu – powoduje bowiem, że najszybciej są tu stosowane i paliwa gazowe, i zelektryfikowane układy napędowe, w tym hybrydowe i w pełni elektryczne. Niemniej, jeśli wyjdzie się poza miasto, kwestia ta nie prezentuje się wcale tak jednoznacznie.

MARKI SAMOCHODÓW
Z NASZYCH STRON
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij