Ciężarówki i autobusy

CiA 01-03/2022
NOWE TECHNOLOGIE
W 2025 roku Volvo Trucks rozpocznie u klientów testy ciężarówek na ogniwa paliwowe

Volvo Trucks testuje elektryczne ciężarówki z ogniwami paliwowymi, które emitują tylko parę wodną i mają zasięg porównywalny z ciężarówkami z silnikiem Diesla, do 1000 km. Za kilka lat nastąpi druga faza pilotażowa, podczas której klienci będą testowani te auta na drogach publicznych.

NOWE TECHNOLOGIE
Ford Trucks przedstawia w 100% elektryczną ciężarówkę, wspierającą ambitny cel: „do 2030 roku 50% sprzedaży do Europy będzie stanowić „0” emisji”.
Na targach IAA Transportation 2022 w Hanowerze Ford Trucks zaprezentował swoją pierwszą całkowicie nową, w 100% elektryczną ciężarówkę, czyniąc znaczne kroki w kierunku zrównoważonej przyszłości ciężkich pojazdów użytkowych. Do 2030 roku 50% sprzedaży podmiotu w Europie ma bowiem przypadać na wersje o zerowej emisji.
AUTA DOSTAWCZE
Nowy eDAILY: przełom w dziedzinie bezemisyjnego transportu regionalnego
IVECO wyznacza kierunek w dziedzinie bezemisyjnego transportu elektrycznego dzięki oficjalnej premierze modelu eDAILY. Zaprojektowany jako elektryczny odpowiednik bazowego Daily, nowy eDAILY oferuje pełną gamę wszystkich wariantów nadwozia – furgon, kabina, i minibus, a jego dopuszczalne masy całkowite zawierają się w zakresie od 3,5 t do 7,2 t. Zachowuje przy tym inne cechy DAILY i ma modułowe akumulatory trakcyjne o pojemności od 37 do 111 kWh, umożliwiające optymalizację zasięgu i sprawiające, że auto da się dopasować do planowanych zadań.

Nowy numer 01-03/2022

Bezemisyjny transport ciężki? To konieczność!

Pojazdy elektryczne do transportu dystrybucyjnego i komunalnego w miastach zapewniają bezemisyjne dostawy. Wraz z cichą pracą umożliwiają nowe sposoby dostarczania ładunków oraz poprawę środowiska pracy kierowców i środowiska życia mieszkańców miast. Dlaczego w miastach – szczególnie tych dużych – konieczny jest zelektryfikowany transport ciężki?

MARKI SAMOCHODÓW
Z NASZYCH STRON