AUTA DOSTAWCZE
Teraz także na „ostatnią milę”: dostępny nowy furgon Mercedes-Benz eVito z akumulatorami o większej pojemności

Zasięg 242-314 kilometrów (WLTP)[1],[2] i standardowa funkcja szybkiego ładowania. W porównaniu z poprzednim wariantem modelu pojemność akumulatora wyższa o 70 procent. Dostępny w dwóch długościach i pojemności do 6,6 m³. Wydajna i komfortowa jazda dzięki automatycznej rekuperacji DAUTO.

CIĘŻARÓWKI
Używane ciężarówki – w sercu swojego modelu biznesowego Renault Trucks stawia gospodarkę o obiegu zamkniętym Cz.2
Renault Trucks robi postępy w dziedzinie gospodarki o obiegu zamkniętym i formułuje swoją nową politykę wokół trzech filarów: regeneracji, konwersji oraz recyklingu pojazdów ze swojej floty i używanych, w swojej sieci i wyspecjalizowanych ośrodkach. Producent reaguje w szczególności na niedobór niektórych typów używanych ciężarówek w Europie oraz, bardziej ogólnie, na niedobór surowców, który dotknął branżę od czasu kryzysu zdrowotnego.
CIĘŻARÓWKI
Używane ciężarówki – w sercu swojego modelu biznesowego Renault Trucks stawia gospodarkę o obiegu zamkniętym Cz.1
Renault Trucks robi postępy w dziedzinie gospodarki o obiegu zamkniętym i formułuje swoją nową politykę wokół trzech filarów: regeneracji, konwersji oraz recyklingu pojazdów ze swojej floty i używanych, w swojej sieci i wyspecjalizowanych ośrodkach. Producent reaguje w szczególności na niedobór niektórych typów używanych ciężarówek w Europie oraz, bardziej ogólnie, na niedobór surowców, który dotknął branżę od czasu kryzysu zdrowotnego.

Nowy numer 09-10/2021

Targi małe i średnie, ale nie te duże

Z całą pewnością jednym z sektorów, które mocno ucierpiały wskutek pandemii, jest sektor targowy. W ubiegłym roku nie odbyły się m.in. co najmniej trzy ważne imprezy: czerwcowe zbrojeniowe Eurosatory w Paryżu, pożarnicze Interschutz w Hanowerze i wrześniowe IAA Nutzfahrzeuge (ponownie w Hanowerze). Ubiegłoroczny Interschutz, organizowany co pięć lat, ostatecznie przeniesiono na rok przyszły. Nie dało się jednak tego sensownie zrobić choćby z Eurosatory i IAA, odbywającymi się w cyklu dwuletnim. Dlatego ich edycje 2020 w ogóle odwołano, solennie zapowiadając powrót w 2022 roku. Czy do niego dojdzie? Z jednej strony jeszcze w tym roku osobowe IAA z wielce wymownym dodatkiem w nazwie – Mobility – udało się przygotować, choć nie w Hanowerze, lecz w Monachium, oraz w mocno skróconej formule. Z drugiej na początku września ukazała się informacja o rezygnacji z tegorocznej, poświęconej autobusom wystawy BusWorld w Brukseli. Organizatorzy wskazywali na nadal trwające problemy epidemiczne, powodujące, że część z zainteresowanych, w tym głównie z Chin, nie mogłaby spokojnie dotrzeć na miejsce. Dlatego rozżalonym proponują albo uzbrojenie się w cierpliwość, albo przybycie na edycję w Turcji.

MARKI SAMOCHODÓW
Z NASZYCH STRON