
CIĘŻARÓWKI
VSDV zmniejszy koszty i emisję CO2 dzięki zastosowaniu nowych ciągników Volvo FH i FM
Niderlandzka firma transportowa VSDV (Van Straalen de Vries) z Zwaagdijk podpisała zamówienie na prawie 100 nowych ciężarówek Volvo FH i FM. Zamówienie to obejmuje ciężarówki na LNG oraz z funkcją I-Save i z silnikami Turbo Compound. Szczególnie korzystne zużycie paliwa i niska emisja CO2, przewaga z Maut dzięki LNG oraz dobre pole widzenia stanowiły powody, dla których VSDV ponownie wybrało samochody Volvo. Pojazdy te są używane do transportu międzynarodowego i dystrybucji detalicznej.

CIĘŻARÓWKI
Nowe TGL, TGM i TGS do dystrybucji ładunków Cz.6
Wraz z nową serią TGL, TGM i TGS, MAN Truck&Bus wprowadza do użytku w sektorze dystrybucji przedstawicieli następnej generacji ciężarówek. Specjalna wiedza branżowa łączy się z nowoczesną, przyszłościową technologią i całkowicie na nowo definiuje przydatność do zastosowania.

CIĘŻARÓWKI
Nowe TGL, TGM i TGS do dystrybucji ładunków Cz.5
- AUTA DOSTAWCZE Elektryczne Viavaro to dobry wybór dla dostaw towarów „Ostatniej mili” Cz.2
- AUTA DOSTAWCZE Elektryczne Viavaro to dobry wybór dla dostaw towarów „Ostatniej mili” Cz.1
- CIĘŻARÓWKI Nowe TGL, TGM i TGS do dystrybucji ładunków Cz.4
- PANORAMA W ubiegłym roku TATRA TRUCKS dostarczyła 1186 samochodów i wywiązała się ze swoich zobowiązań
- CIĘŻARÓWKI Fabryka Samochodów „Ural” dostarczyła partię samochodów dla rosyjskiego Ministerstwa Sytuacji Nadzwyczajnych

NOWE TECHNOLOGIE
Nordic Recycling uruchamia śmieciarkę Volvo FE Electric
- CIĘŻARÓWKI Ural Automobile Plant zwiększyło dostawy ciężarówek Ural z silnikami gazowymi do spółek zależnych PJSC Gazprom
- CIĘŻARÓWKI Maksymalna indywidualność – modułowe zabudowy pożarnicze Rosenbauer Cz.2
- CIĘŻARÓWKI Maksymalna indywidualność – modułowe zabudowy pożarnicze Rosenbauer Cz.1
- PANORAMA Volvo Trucks w nowy rok wchodzi silniejsze, bardziej doświadczone, ale też pełne optymizmu.
- CIĘŻARÓWKI Nowe modele ciężarówek z gamy Actros są już dostępne do zamówienia: rozpoczęcie sprzedaży Actrosa F i Edycji 2 Cz.2
Nowy numer 07-08/2020
Przewoźnicy, trzeba uciekać do przodu
Obecny kryzys i jego skutki z całą pewnością wpłyną na sektor drogowego transportu ładunków. Są tacy przewoźnicy, którzy ze względu na specyf kę obecnej sytuacji praktycznie w ogóle lub tylko w niewielkim stopniu odczuwają i będą w przyszłości odczuwać negatywne następstwa pandemii koronawirusa. Niemniej, bardzo duże jest grono tych, dla których te następstwa w sensie biznesowym mogą okazać się wręcz zabójcze. Dlatego konieczna jest swoista ucieczka do przodu, czyli inwestycje. W pierwszym rzędzie powinny one zostać ukierunkowane na dwa podstawowe obszary: rozwój sfery IT, w tym łączności i sieciowości, a także rozwój obszaru usług skojarzonych ze sfery logistyki, magazynowania i kompleksowej obsługi zleceń – łącznie z konfekcjonowaniem. W tym ostatnim przypadku warto zwrócić uwagę, że przez lata polskie przedsiębiorstwa transportu drogowego swoją przewagę konkurencyjną w istotnym stopniu budowały w oparciu o możliwość wykorzystywania tanich zasobów, w tym niższych pensji kierowców i cen taboru niż w państwach Europy Zachodniej. Obecnie coraz częściej bywają zmuszone do uzyskiwania przewagi nie wskutek posiadania tanich zasobów, lecz lepszego spożytkowania zasobów w cenach porównywalnych z cenami u zagranicznych rywali.
-
ZDROWIE - Men's Health
Jeszcze nie wiesz, na co Cię stać! Z Natural Nation ...
-
FITNESS - Men's Health
Jazda na rowerze [Technika + trening]
-
PROMOCJE - Men's Health
Suzuki Boxing Night IV – Starcie Mistrzów w Lublinie
-
MOTOCYKLE - Motocykl
Nowość 2021 - Aprilia Tuono V4
-
RÓŻNE - Motocykl
Bieg wsteczny do każdego motocykla! Michelin wpadł n...
-
MOTOCYKLE UŻYWANE - Motocykl
Kawasaki Ninja 250 - Gra pozorów