REKLAMA

W środę, 23 grudnia, dealer TATRA – Sent Waninge dostarczył pierwszą z serii TATRĘ do Landbouw-en Loonbedrijf Hulter.
Na początku stycznia 2021 roku Rosenbauer poinformował, że przekazał specjalistyczny ciężki terenowy samochód ratowniczo-gaśniczy przemysłowo-lotniskowy Tigon pierwszemu odbiorcy. Jest nim pochodzący ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich Fujairah Oil Industry Zone.

CIĘŻARÓWKI

VSDV zmniejszy koszty i emisję CO2 dzięki zastosowaniu nowych ciągników Volvo FH i FM

Niderlandzka firma transportowa VSDV (Van Straalen de Vries) z Zwaagdijk podpisała zamówienie na prawie 100 nowych ciężarówek Volvo FH i FM. Zamówienie to obejmuje ciężarówki na LNG oraz z funkcją I-Save i z silnikami Turbo Compound. Szczególnie korzystne zużycie paliwa i niska emisja CO2, przewaga z Maut dzięki LNG oraz dobre pole widzenia stanowiły powody, dla których VSDV ponownie wybrało samochody Volvo. Pojazdy te są używane do transportu międzynarodowego i dystrybucji detalicznej.

CIĘŻARÓWKI

Nowe TGL, TGM i TGS do dystrybucji ładunków Cz.6

Wraz z nową serią TGL, TGM i TGS, MAN Truck&Bus wprowadza do użytku w sektorze dystrybucji przedstawicieli następnej generacji ciężarówek. Specjalna wiedza branżowa łączy się z nowoczesną, przyszłościową technologią i całkowicie na nowo definiuje przydatność do zastosowania.

CIĘŻARÓWKI

Nowe TGL, TGM i TGS do dystrybucji ładunków Cz.5

Wraz z nową serią TGL, TGM i TGS, MAN Truck&Bus wprowadza do użytku w sektorze dystrybucji przedstawicieli następnej generacji ciężarówek. Specjalna wiedza branżowa łączy się z nowoczesną, przyszłościową technologią i całkowicie na nowo definiuje przydatność do zastosowania.

NOWE TECHNOLOGIE

Nordic Recycling uruchamia śmieciarkę Volvo FE Electric

Nordisk Återvinning Service AB zamówił w Volvo Trucks pięć w pełni elektrycznych ciężarówek. Niedawno została dostarczona druga z nich. Zaopatrzono ją w całkowicie elektryczną zabudowę z funkcją tylnego ładowania, która poradzi sobie ze zbieraniem śmieci w południowo-zachodnim Göteborgu

Nowy numer 07-08/2020

Przewoźnicy, trzeba uciekać do przodu

  Obecny kryzys i jego skutki z całą pewnością wpłyną na sektor drogowego transportu ładunków. Są tacy przewoźnicy, którzy ze względu na specyf kę obecnej sytuacji praktycznie w ogóle lub tylko w niewielkim stopniu odczuwają i będą w przyszłości odczuwać negatywne następstwa pandemii koronawirusa. Niemniej, bardzo duże jest grono tych, dla których te następstwa w sensie biznesowym mogą okazać się wręcz zabójcze. Dlatego konieczna jest swoista ucieczka do przodu, czyli inwestycje. W pierwszym rzędzie powinny one zostać ukierunkowane na dwa podstawowe obszary: rozwój sfery IT, w tym łączności i sieciowości, a także rozwój obszaru usług skojarzonych ze sfery logistyki, magazynowania i kompleksowej obsługi zleceń – łącznie z konfekcjonowaniem. W tym ostatnim przypadku warto zwrócić uwagę, że przez lata polskie przedsiębiorstwa transportu drogowego swoją przewagę konkurencyjną w istotnym stopniu budowały w oparciu o możliwość wykorzystywania tanich zasobów, w tym niższych pensji kierowców i cen taboru niż w państwach Europy Zachodniej. Obecnie coraz częściej bywają zmuszone do uzyskiwania przewagi nie wskutek posiadania tanich zasobów, lecz lepszego spożytkowania zasobów w cenach porównywalnych z cenami u zagranicznych rywali.

MARKI SAMOCHODÓW
Z NASZYCH STRON