
NOWE TECHNOLOGIE
Scania Holandia MD Janko van der Baan: „Dotacja na elektryczne ciężarówki, która jest rozpaczliwie potrzebna do szybkiej rozbudowy”
Scania zakłada, że do 2030 roku co najmniej połowa wszystkich nowych pojazdów, które zostaną dostarczone, będzie wyposażona w (hybrydowy) napęd elektryczny.

CIĘŻARÓWKI
Nowoczesny, bezpieczny, wydajny: nowy pojazd strażacki Rosenbauer FFFT specjalnie do gaszenia pożarów lasów
Pożary lasów czy buszu: jednostki straży pożarnej na całym świecie coraz częściej zmagają się z tymi niebezpiecznymi wyzwaniami, nie tylko z powodu zmiany klimatu. W odpowiedzi na to Rosenbauer prezentuje nowy pojazd gaśniczy FFFT 3500/100 powstały specjalnie do gaszenia pożarów lasów, który zwraca na siebie uwagę nie tylko wydajną technologią gaszenia, ale i ekstremalną mobilnością terenową oraz wyrafinowanymi systemami bezpieczeństwa.

NOWE TECHNOLOGIE
CB o LNG: „LNG przyczynia się do uczynienia naszej floty bardziej zrównoważoną”
- ZABUDOWY Krone: od marca nowa tylna osłona przeciwnajazdowa – znacznie lepsza ochrona dzięki zupełnie nowej konstrukcji
- CIĘŻARÓWKI Nowe TGL, TGM i TGS do dystrybucji ładunków Cz.18
- CIĘŻARÓWKI Nowe TGL, TGM i TGS do dystrybucji ładunków Cz.17
- NOWE TECHNOLOGIE Jednostka telematyczna Krone teraz również zasilana energią słoneczną
- PANORAMA Daimler Truck AG i Volvo Group zakończyły tworzenie joint venture w dziedzinie ogniw paliwowych: cellcentric

NOWE TECHNOLOGIE
Zurych zamyka pętlę – obieg w recyklingu dzięki ciężarówce Scania na biogaz
- CIĘŻARÓWKI Nowe TGL, TGM i TGS do dystrybucji ładunków Cz.16
- NOWE TECHNOLOGIE Premier Norwegii ochrzciła jedną z pierwszych elektrycznych wywrotek w kraju
- NOWE TECHNOLOGIE Torc Robotics wybiera AWS jako preferowanego dostawcę chmury dla autonomicznej floty ciężarówek Cz.2
- NOWE TECHNOLOGIE Torc Robotics wybiera AWS jako preferowanego dostawcę chmury dla autonomicznej floty ciężarówek Cz.1
- NOWE TECHNOLOGIE Pierwszy w 100% elektryczny ciągnik dla firmy Peter Appel
Nowy numer 07-08/2020
Przewoźnicy, trzeba uciekać do przodu
Obecny kryzys i jego skutki z całą pewnością wpłyną na sektor drogowego transportu ładunków. Są tacy przewoźnicy, którzy ze względu na specyf kę obecnej sytuacji praktycznie w ogóle lub tylko w niewielkim stopniu odczuwają i będą w przyszłości odczuwać negatywne następstwa pandemii koronawirusa. Niemniej, bardzo duże jest grono tych, dla których te następstwa w sensie biznesowym mogą okazać się wręcz zabójcze. Dlatego konieczna jest swoista ucieczka do przodu, czyli inwestycje. W pierwszym rzędzie powinny one zostać ukierunkowane na dwa podstawowe obszary: rozwój sfery IT, w tym łączności i sieciowości, a także rozwój obszaru usług skojarzonych ze sfery logistyki, magazynowania i kompleksowej obsługi zleceń – łącznie z konfekcjonowaniem. W tym ostatnim przypadku warto zwrócić uwagę, że przez lata polskie przedsiębiorstwa transportu drogowego swoją przewagę konkurencyjną w istotnym stopniu budowały w oparciu o możliwość wykorzystywania tanich zasobów, w tym niższych pensji kierowców i cen taboru niż w państwach Europy Zachodniej. Obecnie coraz częściej bywają zmuszone do uzyskiwania przewagi nie wskutek posiadania tanich zasobów, lecz lepszego spożytkowania zasobów w cenach porównywalnych z cenami u zagranicznych rywali.
-
MĘSKIE SPRAWY - Men's Health
Jan Błachowicz – spokój przed walką
-
GWIAZDY MH - Men's Health
Nowy album od Kings of Leon!
-
ZDROWIE - Men's Health
Śmiech i jego wpływ na zdrowie
-
RÓŻNE - Motocykl
Hiszpania: będą kursy na motocykle 125 cm3. Władze w...
-
RÓŻNE - Motocykl
Brytyjscy motocykliści chcą motocykli elektrycznych!...
-
RÓŻNE - Motocykl
Lewe prawo jazdy z Ukrainy. Bomba z opóźnionym zapłonem