[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Hiszpanie ostatecznie przejmują Solarisa Hiszpanie ostatecznie przejmują Solarisa
MAN CitE - IAA 2018 Cz.1

TARGI

MAN CitE - IAA 2018 Cz.1

Program rozwoju i testowania e-ciężarówek stanowi część harmonogramu e-mobilności MAN Tru...

TRANSPORT WOJSKOWY

Współczesne europejskie naczepy do przerzutu ciężkiej techniki bojowej Cz. 6

Od dawna zarówno w sektorze cywilnym, jak i wojskowym przerzut ciężkiego sprzętu kołowego oraz gąsienicowego na większe odległości i po drogach publicznych odbywa się specjalnymi kołowymi zestawami samochodowymi, określanymi mianem ciężkich transporterów – zestawów wsparcia logistycznego, transporterów tzw. ciężkiej techniki bojowej czy zestawów transportowych ciężkiego sprzętu. Taka sytuacja wynika z kilku kluczowych, powiązanych ze sobą czynników.
Współczesne europejskie naczepy do przerzutu ciężkiej techniki bojowej Cz. 5

TRANSPORT WOJSKOWY

Współczesne europejskie naczepy do przerzutu ciężkiej techniki bojowej Cz. 5

Od dawna zarówno w sektorze cywilnym, jak i wojskowym przerzut ciężkiego sprzętu kołowego...

AUTOBUSY

Solaris szkoli strażaków

Coraz nowocześniejsze konstrukcje współczesnych autobusów to wielkie wyzwanie dla służb ratowniczych, które muszą pomóc ofiarom różnych zdarzeń w takich pojazdach.
Nowości Solarisa na targach InnoTrans

PANORAMA

Nowości Solarisa na targach InnoTrans

W zaledwie osiem lat od premiery swojego pierwszego autobusu elektrycznego Solaris dostarczył lu...
Zmodernizowany Star 266M2 z Autobox Innovations przedmiotem eksportu

TRANSPORT WOJSKOWY

Zmodernizowany Star 266M2 z Autobox I...

Starachowicka spółka Autobox Innovations w różnej formie w programie modernizacji ...

Nowy numer 07-08/2018

Mentalnościowy zaścianek

Nie od dzisiaj doskonale wiadomo, że polski sektor drogowego transportu ładunków, w tym głównie jego część odpowiedzialną za obsługę ruchu międzynarodowego, w najbliższym okresie czekają dość poważne przekształcenia. Z jednej strony wynikają one ze zmian notowanych w jego otoczeniu zewnętrznym, niestety przeważnie dla niego niekorzystnych, z drugiej z samych procesów w nim zachodzących. Zasadniczy problem, moim zdaniem, polega tu jednak na tym, że poza pewnymi wyjątkami ogólna kondycja mentalna tego sektora nie prezentuje się najlepiej. Czego dotyczy kwestia?

MARKI SAMOCHODÓW
Z NASZYCH STRON
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij