[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Brazylijskie IVECO Tector 8x2

IVECO rozpoczęło sprzedaż w Brazylii, pochodzącego z tamtejszych zakładów koncernu, 4-osiowego, szosowego modelu Tector 8x2.

Fot. Producent

Stanowi on odpowiednik europejskiej serii Eurocargo, która jednak na starym kontynencie występuje jedynie w wydaniu 2-osiowym. W Brazylii jest on promowany jako pojazd oferujący jeszcze więcej mocy, ładowności i wydajności pracy. Przykładowo przy dopuszczalnej masie całkowitej równej 31000 kg zapewnia on ładowność większą o 5150 kg niż dla modelu 6x2. Do tego dzięki sterowaniu kołami osi ostatniej – czwartej przeciwbieżnie w stosunku do kierowanych kół dwóch osi przednich uzyskuje się poprawę manewrowości. Dlatego ta lekka waga w kategorii ciężkiej wyróżnia się precyzją manewrów i wysoką wydajnością, nawet przy najcięższym obciążeniu.

Pozostałymi zaletami Tectora 8x2 są:

REKLAMA
  • silniki NEF 6 ID, spełniające normę czystości spalin Euro 5 dzięki technologi SCR, o mocy maksymalnej 220 kW/300 KM przy 2500 obr/min i maksymalnym momencie obrotowym 1050 Nm od 1250 do 1900 obr/min, przy czym dostępna pozostaje również wersja słabsza, o mocy maksymalnej 280 KM;
  • dostępne trzy bazowe kabiny – krótka-dzienna, długa i długa z podwyższonym dachem;
  • pneumatyczne zawieszenie, zwiększające wygodę jazdy i przekładające się na niższe koszty konserwacji;
  • zintegrowane 2-osiowe wsporniki układu kierowniczego, co oznacza większą wytrzymałość i trwałość tego układu;
  • skrzynia sterownicza homologowana przez Boscha, fabrycznie oryginalna.

Wariant ten w pierwszym rzędzie przeznaczono dla tzw. ciężkiej dystrybucji, służb komunalnych i budownictwa.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij