REKLAMA

Ciągnik siodłowy Arocs 4663 AS 8x8 / 4

Ciężki ciągnik siodłowo-balastowy Arocs 4663 AS 8x8/4 to specjalista od przemieszczania ciężkich ładunków i działania nawet w trudnych warunkach terenowych. Z pojedynczymi oponami na wszystkich osiach i dopuszczalną masą całkowitą 46000 kg Arocs osiąga dopuszczalną masę całkowitą zestawu do 250000 kg. Jego doskonałe osiągi pozwalają mu poruszać się w trudnym terenie równie niezawodnie, jak na drodze.

Arocs Producent

Co więcej, Arocs ze swoim wydajnym silnikiem, dużym zbiornikiem paliwa o pojemności 1190 litrów, wydłużoną żywotnością wielu podzespołów, niskimi kosztami napraw i konserwacji oraz bardzo przyjaznym dla producentów podwoziem, zapewnia wyjątkowo ekonomiczną eksploatację. Solidny i wysokoobrotowy silnik Euro V OM 473 o mocy 460 kW (625 KM) i momencie obrotowym 3000 Nm, w połączeniu ze zautomatyzowaną skrzynią biegów Mercedes PowerShift 3 oraz unikatową konstrukcją zawieszenia i ramy, stanowią rdzeń pojazdu. Aby zapewnić najlepszą możliwą trakcję i dobrą sterowność, układ napędowy, podwozie, zawieszenie i rama tworzą precyzyjnie zestrojony pojedynczy zespół, optymalnie zintegrowany i dopasowany do odpowiednich operacji Arocsa zarówno na drodze, jak iw ekstremalnym terenie. Szczególną cechą prezentowanego Arocsa pozostaje też turbosprzęgło z retarderem, umożliwiające precyzyjne ruszanie i manewrowanie bez powodowania zużycia. Przy momencie hamowania do 3000 Nm, turbosprzęgło z retarderem może wspomagać wszystkie manewry podczas jazdy, od pełzania do pełnego wykorzystania mocy silnika przy fizycznych granicach przyczepności.

REKLAMA

Przestronna kabina typu L oferuje miejsce dla dwóch plus cztery osoby, dzięki czemu w jednym miejscu mieści sześcioosobowy zespół i jego osobiste wyposażenie. Dla wszystkich kół dostępne są mechaniczne tzw. blokady stopek, zapobiegające niekontrolowanemu niezsynchronizowaniu opony i obręczy koła. W ten sposób można cieszyć się jazdą bez ryzyka nawet podczas poruszania się po piasku przy niskim ciśnieniu w oponach, a tym samym da się osiągnąć wyższy poziom przyczepności, ponieważ zapobiega się spadaniu opon z kół.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA