[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.6

Ciekawe podwozie pożarnicze od Terberga

Holenderska firma Terberg Techniek zamontowała system hydrostatycznego napędu osi przedniej X-Track w ciężkim 3-osiowym pożarniczym samochodzie ratowniczo-gaśniczym

Fot. Producent

GTLF 8000/1000 opartym na podwoziu Volvo FMX500. System ten zapewnia dodatkową trakcję w razie potrzeby. Jest to o tyle istotne, gdyż bazowo podwozie to miało napęd jedynie 6x2, z kołami osi wleczonej - ostatniej pojedynczymi i skręcanymi przeciwbieżnie w stosunku do przednich kół kierowanych dla poprawy manewrowości - redukcji promienia skrętu. Pojazd ten ma również krótką, dzienną kabinę i całkowicie automatyczną skrzynią biegów Volvo Powertronic, a odebrała go straż pożarna z austriackiej miejscowości Rankweil.

Specjalistyczną zabudowę tej imponującej ciężarówki wykonał i wyposażał Walser GmbH, również z siedzibą w Rankweil. Zabudowa ta zawiera zbiorniki na wodę, środki pianotwórcze oraz system piany sprężonej CAFS. Warto dodać, że w skład tej zabudowy wchodzi także zderzakowe działko wodno-pianowe, przymocowane do przedniej dolnej osłony rurowej.

REKLAMA

 

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij