[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.5

Ciężarówki na Eurosatory 2018 Cz. 1

Na odbywających się dniach od 11 do 15 czerwca najbardziej prestiżowych targach uzbrojenia dla wojsk lądowych - Eurosatory nie zabrakło także koncernów motoryzacyjnych. Chociaż tym razem nie pokazały takich nowości jak podczas poprzednich edycji dwa czy cztery lata temu ale kilka propozycji zasługuje na większą uwagę. Oto one.

Fot. Bartosz Wojtowski

Mercedes Arocs 2243A 6x6 - 3343A 6x6

Jest to typowy transporter tzw. wsparcia logistycznego mogący wypełniać szereg zadań we wsparciu jednostek pierwszorzutowych.

Pojazd ten należy traktować wyłącznie jako bazę ostateczny jego kształt za każdym razem nada odbiorca zamawiając konkretną konfigurację.

Źródło napędu stanowi 6- cylindrowy rzędowy silnik w nastawie o mocy maksymalnej 428 KM.

Jednostka ta może spełniać normę czystości spalin od Euro 3 do Euro 6.

Za przeniesienie napędu odpowiada zautomatyzowana skrzynia przekładniowa Mercedes Benz Power Schift 3. Przy pojedynczym ogumieniu na wszystkich kołach dopuszczalna masa całkowita wynosi 22 000 kg do 26 000 kg, przy podwójnym na tylnym tandemie do 33 000 kg.

Głębokość brodzenia wynosi do 750 mm a ładowność taktyczna do 14 000 kg.

Bazowa kabina krótka dzienna mieści do 3 osób i ma dachowy luk ewakuacyjny oraz umożliwia przerzut strategiczny w ładowniach samolotów na platformach wagonów i transportem morskim.

Wystawiony egzemplarz miał rozstaw osi 4200 mm i w formie zabudowy otrzymał 15 - stopową skrzynię ładunkową z plandeką.

Oczywiście zabudowę tę należy traktować jako jedną z wielu możliwych opcji.

Poza tym w skład wyposażenia weszły skrzynka za kabiną oraz żurawik z kołem zapasowym.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij