REKLAMA

Ciężarówki na Eurosatory 2018 Cz. 14.3 (IVECO MUV)

Drugim z przedstawicieli lekkiej klasy tonażowej był MUV.

Jarosław Brach
Fot. Jarosław Brach

Oba wydania – podwozie z kabiną i furgon – mogą pokonywać przeszkody wodne o głębokości do 650 mm (głębokość brodzenia), dla dopuszczalnej masy całkowitej wzniesienia o nachyleniu do 60%, pracować w zakresie w temperatur od -32 do +49ºC, być zasilane paliwami militarnymi spełniającymi normę STANAG 4362, w tym kerozyną i olejem napędowym o niskiej jakości, oraz ciągnąć przyczepy o masie do 3500 kg. Pozostałe ich kluczowe parametry to: maksymalny przechył boczny – dla dopuszczalnej masy całkowitej – 30% oraz prędkość maksymalna 110 km/h. Na liście tzw. wyposażenia militaryzującego znalazły się m.in.: 24-voltowy układ elektryczny z przetwornicą DC/DC uzupełniający zasadniczy układ 12-voltowy, akumulatory 2x110 Ah/12 V z głównym wyłącznikiem, złącza 12 i 24V, gniazdo startowe 24V do uruchomienia z zewnątrz, 12-biegunowe złącze z tyłu do przyczepy zgodne z wymaganiami NATO, oświetlenie z systemem black-out zgodne z wymaganiami NATO, stalowa pokrywa silnika, przednie i tylne zaczepy – oczka zaczepowe, przystawka odbioru mocy, wkładki przestrzelinowe w oponach, uchwyty na broń w kabinie, wzmocniony stalowy zderzak przedni z przednią osłoną rurową, ECTIS, przednia wciągarka oraz chroniąca od spodu stalowa osłona chłodnicy, miski olejowej silnika i skrzyni rozdzielczej. Ogólnie opcjonalnie samochody spełniają normy NATO w zakresie interoperacyjności – STANAG 2601 dla połączeń elektrycznych i STANAG 4101 dla połączeń do holowania – zaczepów holowniczych. Można również dodawać – w granicach technicznych nośności podwozia, przy pozostawieniu w tym zakresie niezbędnych rezerw, moduły opancerzenia zewnętrznego bądź skrytego-wewnętrznego. Ponadto jako opcja jest dostępny inny design dolnej partii przedniego panelu – części poniżej pokrywy silnika – zamiast wlotu powietrza w kształcie wąskiego, wydłużonego, odwróconego trapezu występuje tu moduł z czterema pionowymi wlotami w kształcie prostokątów, z centralnie umieszczonym napisem IVECO na dwóch środkowych – wewnętrznych wlotach. W takiej sytuacji wydłużone reflektory z każdej strony zastępują po dwa okrągłe reflektory.

REKLAMA
Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 1 (Mercedes Arocs)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 2 (BMC)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 3 (BMC)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 4 (BMC)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 5 (Scania)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 6 (Soframe)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 7 Essonne Sécurité (Rennes)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 8 (Achleitner)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 9 (Zetros)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 10 (Zetros)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 11 (Unimog)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 12 (MAN HX 10x10)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 13.1  (IVECO DV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 13.2  (IVECO DV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 14.1  (IVECO MUV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 14.2  (IVECO MUV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 14.3  (IVECO MUV) - aktualnie czytasz

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 14.4  (IVECO MUV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 15.1 (IVECO DV Eurocargo)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 15.2 (IVECO DV Eurocargo)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 15.3 (IVECO DV Eurocargo)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 15.4 (IVECO DV Eurocargo)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 16.1 (IVECO DV Trakker 8x8)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 16.2 (IVECO DV Trakker 8x8)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 16.3 (IVECO DV Trakker 8x8)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 17.1 (IVECO DV - IVECO Astra SM)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 17.2 (IVECO DV - IVECO Astra SM)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 17.3 (IVECO DV - IVECO Astra SM)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 18.1 (Arquus)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 18.2 (Arquus)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 18.3 (Arquus)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz.19.1 (RMMV- MAN)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz.19.2 (RMMV- MAN)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz.19.3 (RMMV- MAN)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz.19.4 (RMMV- MAN)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 20 (Mercedes LAPV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 21 (Soframe-Fassi-Mercedes)

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA