[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Ciężarówki na Eurosatory 2018 Cz. 17.3 (IVECO DV - IVECO Astra SM)

Targową listę propozycji zamykała typowo militarna Astra SM 8x8 (M320.45 WM) dużej ładowności, klasyfikowana przez podmiot jako wysokiej mobilności taktycznej. Zaprojektowano ją do zapewniania ochrony i wysokiej dzielności terenowej w realizacji wymagających specjalistycznych militarnych misji logistycznych dzięki opcji występowania w szeregu wykonaniach docelowych.

Fot. Jarosław Brach

IVECO przekazuje Astry z linii SM włoskim siłom zbrojnym od wielu lat. Innymi ostatnimi nabywcami tych aut są Hiszpania i Rumunia. Kontrakt z armią hiszpańską zawarto w maju 2015 roku, a dotyczył dostawy ponad 700 egzemplarzy, wliczając w to wersje w układach napędowych 4x4, 6x6 i 8x8 – złożone w odmiennych konfiguracjach i zaopatrzone w wiele typów zabudów, w tym demontowalny hakowy system załadunkowy, żuraw w ramach osprzętu ewakuacyjnego, cysterny paliwowe i system przeładunkowy. Natomiast rumuńskie ministerstwo obrony w 2016 roku – na podstawie ramowego porozumienia – zamówiło 56 Astr SM 6x6 i 8x8 High Mobility jako ciągniki siodłowe, podwozia podkontenerowe oraz wariant ewakuacji i ratownictwa technicznego. Ta odmiana wysokiej mobilności była dotąd używana przez Rumunów na terytorium ich własnego państwa. Po tej umowie, ze względu na pozytywne oceny tych aut zebrane w trakcie ich eksploatacji, w tym docenienie wysokich walorów eksploatacyjnych, w grudniu 2017 roku rumuński MON zdecydował się na zawarcie z IVECO kolejnej umowy na militarne modele logistyczne z rodziny IVECO Astra SM. Na jej podstawie w 2018 roku odbierze 173 egzemplarze. Pojazdy te są pozycjonowane jako tzw. transportery wsparcia logistycznego, a zostały zaprojektowane do przewozu ludzi i zaopatrzenia. Dostały m.in. wciągarkę do samoewakuacji oraz cechują się ponadprzeciętną dzielnością terenową. Ich centralny system pompowania kół (Central Tire Inflation System) oraz duża głębokość brodzenia powodują, że są w stanie zabezpieczyć wsparcie taktyczne dla każdego rodzaju misji bojowych. Do tego wyróżniają się wysoką mobilnością strategiczną, oznaczającą zdolność przerzutu w ładowniach samolotów, od C130 zaczynając.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij