[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Ciężarówki na Eurosatory 2018 Cz. 18.1 (Arquus)

Jako podmiot, który przejął odpowiedzialność za projektowanie, budowę, sprzedaż i obsługę posprzedażną wszystkich typowo militarnych pojazdów firmowanych dotąd przez Renault Trucks/Renault Trucks Defence, Acmat i Panhard, na Eurosatory Arquus skupił się na promowaniu nowej marki oraz nowych usług towarzyszących, w powiązaniu ze zmianą nazw wybranych produktów. W efekcie żadnych premierowych wariantów logistycznych nie pokazał.

Fot. Jarosław Brach

Przede wszystkim po części wprowadza inne nazwy dla proponowanych przez siebie wyrobów. Od teraz używa następujących nazw: ciężarówki taktyczne – Armis i VLRA, lekkie ciężarówki/auta wielozadaniowe – Trigger, Trapper i Dagger, opancerzone wozy piechoty – transportery piechoty i nośniki różnorodnych systemów – Bastion, Fortress, warianty rozpoznawcze i patrolowe – Sherpa Light, średnie i ciężkie kołowe wozy bojowe – VAB Mk3 oraz wersje dla sił specjalnych – Patsas, Sabre, Areg i Torpedo. Pojazdy te są też dostępne w wykonaniach specjalnie zaprojektowanych dla jednostek bezpieczeństwa – związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa publicznego/wewnętrznego: egzekwowania prawa i rozpraszania demonstracji – MIDS, Higuard oraz realizacji zadań o charakterze antyterrorystycznym – Sherpa Light Echelle d’Assaut.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij