[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Ciężarówki na Eurosatory 2018 Cz. 18.2 (Arquus)

Jako podmiot, który przejął odpowiedzialność za projektowanie, budowę, sprzedaż i obsługę posprzedażną wszystkich typowo militarnych pojazdów firmowanych dotąd przez Renault Trucks/Renault Trucks Defence, Acmat i Panhard, na Eurosatory Arquus skupił się na promowaniu nowej marki oraz nowych usług towarzyszących, w powiązaniu ze zmianą nazw wybranych produktów. W efekcie żadnych premierowych wariantów logistycznych nie pokazał.

Fot. Jarosław Brach

Dużo uwagi przedsiębiorstwo poświęciło kwestiom związanym ze sferą usług posprzedażowych oraz rozwojem nowych technologii. W tym kontekście podkreśla, że utrzymanie przez siły zbrojne floty pojazdów wojskowych w pełnej gotowości operacyjnej stanowi coraz większe wyzwanie, z jednej strony ze względu na ponoszone w tym zakresie koszty, z drugiej z powodu rosnącego stopnia skomplikowania budowy. Jednocześnie utrzymanie takie jest niezbędne ze względu na konieczność skutecznego wykonania każdego powierzonego zadania. Dlatego Arquus część prowadzonych teraz prac badawczo-rozwojowych dedykuje właśnie postępowi w zakresie usług wspomagających i skojarzonych. Powyższe przejawia się m.in. poprzez wprowadzanie innowacji dotyczących zaawansowanych e-usług – eSupport, dostarczających rozwiązania oparte na wnikliwej analizie informacji zwrotnej, rozwoju tzw. HUMS (Health and Usage Monitoring System – System Monitoringu Stanu Bieżącego i Eksploatacji) oraz zapewniania adekwatnych narzędzi do podejmowania decyzji. Ponadto Arquus rozwija propozycje zdalnie wykonywanego wsparcia (pomocy) w oparciu o tzw. inteligentne okulary (smart glasses). Do tego, poprzez rozwój rozwiązań w zakresie obsługi zapobiegawczej, analogicznie jak wytwarzania przyrostowego (additive manufacturing), szczególnie co do drukowania bezpośrednio na polu walki części zamiennych w technologii 3D, oferuje propozycje ułatwiające wykonywanie operacji logistycznych oraz optymalizujące całe łańcuchy zaopatrzenia.

REKLAMA

Dlatego m.in., dążąc do ułatwienia szkolenia osób odpowiedzialnych za obsługę techniczną i ciągle poprawiając – doskonaląc operacyjną dostępność – gotowość techniczną taboru, opracował innowacyjne rozwiązanie w ramach wirtualnej rzeczywistości. Ta najnowocześniejsza technologia zapewnia szkolenie w zakresie obsługi przy pełnym wykorzystaniu zalet technologii 3D – rzeczywistości wirtualnej. Takie wyjście wydatnie skraca czas przestoju sprzętu oraz pozwala uniknąć pogorszenia jakości i dokonywania błędów podczas realnej naprawy, gdyż ewentualne pomyłki bezkosztowo są wychwytywane już w trakcie wirtualnego treningu. Co więcej, w ten sposób ułatwia się nabywanie umiejętności, a szkolenie personelu realizuje przy pomocy narzędzia dostępnego 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. W rezultacie to narzędzie szkoleniowe okazuje się być niezwykle konkurencyjne i bardzo kosztowo-efektywne w porównaniu do tradycyjnych kursów.

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 1 (Mercedes Arocs)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 2 (BMC)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 3 (BMC)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 4 (BMC)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 5 (Scania)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 6 (Soframe)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 7 Essonne Sécurité (Rennes)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 8 (Achleitner)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 9 (Zetros)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 10 (Zetros)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 11 (Unimog)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 12 (MAN HX 10x10)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 13.1  (IVECO DV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 13.2  (IVECO DV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 14.1  (IVECO MUV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 14.2  (IVECO MUV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 14.3  (IVECO MUV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 14.4  (IVECO MUV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 15.1 (IVECO DV Eurocargo)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 15.2 (IVECO DV Eurocargo)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 15.3 (IVECO DV Eurocargo)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 15.4 (IVECO DV Eurocargo)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 16.1 (IVECO DV Trakker 8x8)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 16.2 (IVECO DV Trakker 8x8)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 16.3 (IVECO DV Trakker 8x8)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 17.1 (IVECO DV - IVECO Astra SM)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 17.2 (IVECO DV - IVECO Astra SM)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 17.3 (IVECO DV - IVECO Astra SM)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 18.1 (Arquus)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 18.2 (Arquus) - aktualnie czytasz

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 18.3 (Arquus)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz.19.1 (RMMV- MAN)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz.19.2 (RMMV- MAN)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz.19.3 (RMMV- MAN)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz.19.4 (RMMV- MAN)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 20 (Mercedes LAPV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 21 (Soframe-Fassi-Mercedes)

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij