[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Ciężarówki na Eurosatory 2018 Cz. 18.2 (Arquus)

Jako podmiot, który przejął odpowiedzialność za projektowanie, budowę, sprzedaż i obsługę posprzedażną wszystkich typowo militarnych pojazdów firmowanych dotąd przez Renault Trucks/Renault Trucks Defence, Acmat i Panhard, na Eurosatory Arquus skupił się na promowaniu nowej marki oraz nowych usług towarzyszących, w powiązaniu ze zmianą nazw wybranych produktów. W efekcie żadnych premierowych wariantów logistycznych nie pokazał.

Fot. Jarosław Brach

Dużo uwagi przedsiębiorstwo poświęciło kwestiom związanym ze sferą usług posprzedażowych oraz rozwojem nowych technologii. W tym kontekście podkreśla, że utrzymanie przez siły zbrojne floty pojazdów wojskowych w pełnej gotowości operacyjnej stanowi coraz większe wyzwanie, z jednej strony ze względu na ponoszone w tym zakresie koszty, z drugiej z powodu rosnącego stopnia skomplikowania budowy. Jednocześnie utrzymanie takie jest niezbędne ze względu na konieczność skutecznego wykonania każdego powierzonego zadania. Dlatego Arquus część prowadzonych teraz prac badawczo-rozwojowych dedykuje właśnie postępowi w zakresie usług wspomagających i skojarzonych. Powyższe przejawia się m.in. poprzez wprowadzanie innowacji dotyczących zaawansowanych e-usług – eSupport, dostarczających rozwiązania oparte na wnikliwej analizie informacji zwrotnej, rozwoju tzw. HUMS (Health and Usage Monitoring System – System Monitoringu Stanu Bieżącego i Eksploatacji) oraz zapewniania adekwatnych narzędzi do podejmowania decyzji. Ponadto Arquus rozwija propozycje zdalnie wykonywanego wsparcia (pomocy) w oparciu o tzw. inteligentne okulary (smart glasses). Do tego, poprzez rozwój rozwiązań w zakresie obsługi zapobiegawczej, analogicznie jak wytwarzania przyrostowego (additive manufacturing), szczególnie co do drukowania bezpośrednio na polu walki części zamiennych w technologii 3D, oferuje propozycje ułatwiające wykonywanie operacji logistycznych oraz optymalizujące całe łańcuchy zaopatrzenia.

Dlatego m.in., dążąc do ułatwienia szkolenia osób odpowiedzialnych za obsługę techniczną i ciągle poprawiając – doskonaląc operacyjną dostępność – gotowość techniczną taboru, opracował innowacyjne rozwiązanie w ramach wirtualnej rzeczywistości. Ta najnowocześniejsza technologia zapewnia szkolenie w zakresie obsługi przy pełnym wykorzystaniu zalet technologii 3D – rzeczywistości wirtualnej. Takie wyjście wydatnie skraca czas przestoju sprzętu oraz pozwala uniknąć pogorszenia jakości i dokonywania błędów podczas realnej naprawy, gdyż ewentualne pomyłki bezkosztowo są wychwytywane już w trakcie wirtualnego treningu. Co więcej, w ten sposób ułatwia się nabywanie umiejętności, a szkolenie personelu realizuje przy pomocy narzędzia dostępnego 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. W rezultacie to narzędzie szkoleniowe okazuje się być niezwykle konkurencyjne i bardzo kosztowo-efektywne w porównaniu do tradycyjnych kursów.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij