REKLAMA

Ciężarówki na Eurosatory 2018 Cz.19.3 (RMMV- MAN)

Australijskie podwozie HX 8x8 z integralnie opancerzoną kabiną IAC oraz system Supashock, oznaczony jako ALHS 17

Producent
Fot. Producent

Australijskie podwozie HX 8x8 z integralnie opancerzoną kabiną IAC oraz system Supashock, oznaczony jako ALHS 17

REKLAMA

W dezagregacji na cechy jednostkowe wyszczególnione zalety ALHS 17 prezentują się następująco:

  • tzw. inteligentny moduł przeładunkowy:

- załadunek i rozładunek przy wyższych nachyleniach bocznych i podłużnych;

- brak konieczności ręcznego czyszczenia i przygotowania dolnych naroży zaczepowych;

- brak konieczności stosowania osobnej ramy podkontenerowej;

- zmniejszone obciążenia oddziałujące na kontener/platformę i pojazd;

  • ulepszone operowanie – zautomatyzowanie;

- automatyczne połączenie do kontenera ISO oraz jego automatyczne blokowanie i odblokowanie;

- automatyczne obrócenie i zablokowanie;

- wszystkie zadania mogą być wykonane z opancerzonej kabiny przez jednego operatora – jedną osobę;

- polepszona świadomość sytuacyjna obsługi w środowisku – otoczeniu pełnym zagrożeń;

  • ułatwione operowanie:

- komputerowo/cyfrowo wspomagana kontrola dla redukcji złożoności operacyjnej;

- jeden operator jest w stanie zachować świadomość sytuacyjną w otoczeniu pełnym zagrożeń;

  • innowacyjna konstrukcja/design:

- wyższe rezerwy ładowności;

- zaprojektowane pod kątem obsługi wszystkich najważniejszych kontenerów standardu ISO oraz znormalizowanych platform ładunkowych;

- automatyczny tylny system rolkowy, przełączający pomiędzy kontenerami standardu ISO a platformami zgodnymi ze STANAG;

- umożliwienie załadunku i rozładunku bez przygotowania przez wózki załadunku bocznego, kalmary, suwnice czy żurawie;

- modułowość – modularyzacja pozwalająca na przystosowanie – adaptację nawet do specyficznych wymagań konkretnych odbiorców;

  • wysoka ładowność – przy masie systemu na poziomie około 4000 kg może on zabierać ładunki o masie do 17000 kg.

Ponieważ zatem współczesne środowisko pola walki zazwyczaj wymaga załadunku i rozładunku sprzętu w różnych warunkach taktycznych i terenowych, ALHS 17 pozwala na dokonanie takich operacji nawet w otoczeniu czysto bojowym, wliczając w powyższe:

  • brak współosiowości między pojazdem a kontenerem – ładunkiem;
  • znaczne pochylenia wzdłużne i na bok;
  • zdolność do załadunku platformy czy kontenera znajdujących się niżej o 0,3 m w stosunku do samochodu;
  • zdolność do załadunku kontenerów z pozbawionymi dostępu dolnymi narożami zaczepowymi.
Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 1 (Mercedes Arocs)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 2 (BMC)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 3 (BMC)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 4 (BMC)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 5 (Scania)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 6 (Soframe)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 7 Essonne Sécurité (Rennes)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 8 (Achleitner)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 9 (Zetros)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 10 (Zetros)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 11 (Unimog)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 12 (MAN HX 10x10)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 13.1  (IVECO DV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 13.2  (IVECO DV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 14.1  (IVECO MUV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 14.2  (IVECO MUV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 14.3  (IVECO MUV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 14.4  (IVECO MUV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 15.1 (IVECO DV Eurocargo)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 15.2 (IVECO DV Eurocargo)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 15.3 (IVECO DV Eurocargo)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 15.4 (IVECO DV Eurocargo)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 16.1 (IVECO DV Trakker 8x8)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 16.2 (IVECO DV Trakker 8x8)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 16.3 (IVECO DV Trakker 8x8)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 17.1 (IVECO DV - IVECO Astra SM)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 17.2 (IVECO DV - IVECO Astra SM)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 17.3 (IVECO DV - IVECO Astra SM)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 18.1 (Arquus)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 18.2 (Arquus)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 18.3 (Arquus)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz.19.1 (RMMV- MAN)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz.19.2 (RMMV- MAN)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz.19.3 (RMMV- MAN) - aktualnie czytasz

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz.19.4 (RMMV- MAN)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 20 (Mercedes LAPV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 21 (Soframe-Fassi-Mercedes)

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA