REKLAMA

Ciężarówki na Eurosatory 2018 Cz.19.4 (RMMV- MAN)

Australijskie podwozie HX 8x8 z integralnie opancerzoną kabiną IAC oraz system Supashock, oznaczony jako ALHS 17

Producent
Fot. Producent

Zautomatyzowany system ma wiele integralnych całkowicie mechanicznych stopni swobody w połączeniu z łatwym i szybkim w operowaniu, wspomaganym komputerowo interfejsem użytkownika. Czyni to wszelkie operacje załadunku kontenerów prostymi w każdych warunkach. Inna cecha polega na tym, że automatyczne zablokowanie może być częściowo zmniejszone – zwolnione w celu redukcji przenoszenia naprężeń i sił skręcających na przewożone delikatne ładunki, podczas pokonywania przeszkód w niezwykle trudnych warunkach drogowych. Co więcej, zdolność do załadunku kontenerów standardu ISO bez dostępu do ich dolnych naroży zaczepowych eliminuje konieczność czyszczenia zablokowanych, zabrudzonych bądź uszkodzonych zaczepów, co dość często się zdarza w militarnym środowisku operacyjnym.

Kolejna kluczowa zaleta systemu stanowi pochodną znacznego skrócenia całkowitego czasu dokonywania operacji, wliczając w to: centrowanie/wektorowanie, podłączanie, załadunek i sprawdzanie – dotychczas wykonanie tych czynności trwało do około 15 minut na jedną operację, z ALHS spada do około 5. Tym samym cały cykl ulega skróceniu nawet o 75%. To skrócenie czasu pełnego cyklu dokonania operacji załadunkowych oznacza:

REKLAMA

 

  • że system pozwala na wydatne skrócenie czasu przebywania obsługi w strefach zagrożonych atakami, co poważnie podnosi przeżywalność;
  • że jedna osoba, wskutek eliminacji większości obecnych problemów i obciążeń występujących przy współczesnych metodach obrotu załadunkowego kontenerami, może efektywnie w układach czasowym i kosztowym obsługiwać system. Tradycyjne systemy załadunku kontenerów i sprzętu przez wojskowe pojazdy wsparcia logistycznego wymagają mianowicie zaangażowania ze strony wielu osób personelu, wskutek czego dochodzi do odciągnięcia – zazwyczaj ograniczonych – zasobów ludzkich od wykonywania w tym czasie innych zadań i spadku ich chwilowej świadomości sytuacyjnej;
  • wymaganie krótszego przeszkolenia dla operatorów, wskutek wyraźnego ułatwienia w operowaniu. Krótsze i prostsze szkolenia oznaczają zaś zmniejszenie koniecznych nakładów w tej sferze, w tym finansowych;
  • możliwość wykonania w tym samym czasie: większej liczby operacji przeładunkowych i przewozowych przez daną liczbę pojazdów z tym systemem oraz przez daną liczbę osób obsługi lub mniejsza liczba pojazdów z tym systemem i liczba osób obsługi staje się konieczna do realizacji określonej liczby operacji przeładunkowych i przewozowych – wykonania danej pracy przewozowej.
Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 1 (Mercedes Arocs)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 2 (BMC)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 3 (BMC)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 4 (BMC)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 5 (Scania)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 6 (Soframe)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 7 Essonne Sécurité (Rennes)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 8 (Achleitner)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 9 (Zetros)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 10 (Zetros)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 11 (Unimog)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 12 (MAN HX 10x10)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 13.1  (IVECO DV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 13.2  (IVECO DV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 14.1  (IVECO MUV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 14.2  (IVECO MUV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 14.3  (IVECO MUV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 14.4  (IVECO MUV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 15.1 (IVECO DV Eurocargo)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 15.2 (IVECO DV Eurocargo)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 15.3 (IVECO DV Eurocargo)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 15.4 (IVECO DV Eurocargo)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 16.1 (IVECO DV Trakker 8x8)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 16.2 (IVECO DV Trakker 8x8)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 16.3 (IVECO DV Trakker 8x8)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 17.1 (IVECO DV - IVECO Astra SM)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 17.2 (IVECO DV - IVECO Astra SM)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 17.3 (IVECO DV - IVECO Astra SM)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 18.1 (Arquus)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 18.2 (Arquus)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 18.3 (Arquus)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz.19.1 (RMMV- MAN)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz.19.2 (RMMV- MAN)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz.19.3 (RMMV- MAN)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz.19.4 (RMMV- MAN) - aktualnie czytasz

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 20 (Mercedes LAPV)

Ciężarówki  na Eurosatory 2018 Cz. 21 (Soframe-Fassi-Mercedes)

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA