[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Citea SLE-129 Electric – miejski wariant w pełni elektryczny

Liczba kilometrów przejechanych przez miejskie autobusy VDL o napędzie elektrycznych osiągnęła prawie 40 milionów. 450 elektrycznych autobusów VDL działających w wielu europejskich miastach i regionach pokonuje 75 000 kilometrów dziennie.

Dostarczenie kolejnych 420 autobusów elektrycznych planowane jest do końca 2019 roku. W samej Holandii pracuje obecnie ponad 300 autobusów elektrycznych VDL. Przyczyniają się one do czystszego środowiska poprzez zmniejszenie emisji CO2 o ponad 20 000 ton rocznie.
Citea SLE-129 Electric, pełnowymiarowy autobus komunikacji miejskiej o niskiej podłodze, po raz pierwszy został pokazany podczas targów Busworld w Brukseli. Opiera się na sprawdzonym układzie napędowym SLF i jest wyposażony w akumulatory o dużej pojemności 288 kWh. W ten sposób staje się bardziej odpowiedni do użytku regionalnego, z dłuższymi przerwami między ładowaniami. Szybkie ładowanie odbywa się za pomocą pantografu montowanego na dachu lub zajezdniowych urządzeń infrastruktury punktowej – ładowarek zajezdniowych. Układ Citea SLE-129 Electric, który przedstawiono na wystawie, opiera się na maksymalnej liczbie siedzeń skierowanych do przodu i obejmuje również trzecie drzwi. Oznacza to, że autobus spełnia specyficzne wymogi, wskazywane przez rynek skandynawski między innymi w autobusach niskowejściowych Low Entry używanych zarówno w ruchu miejskim, jak i regionalnym.

REKLAMA

Dzięki ponad 260 dotąd dostarczonym sztukom, Citea SLFA-180 i SLFA-181 Electric są absolutnymi liderami na ruchliwych liniach miejskich. Demo SLFA-180 Electric wyposażono w akumulatory o dużej pojemności 288 kWh i pantograf. Zapewnia to elastyczność w zatłoczonych godzinach szczytu oraz umożliwia dłuższe codzienne trasy. Aby zapewnić optymalne połączenie wygody i elastyczności, przednia część autobusu została zoptymalizowana pod kątem pasażerów stojących, a przegubową zaopatrzono w jak najwięcej łatwo dostępnych miejsc siedzących – zamontowano tyle miejsc siedzących, ile tylko okazało się możliwe.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij