Daimler Truck: Digital Product Studio tb.lx w Lizbonie opracowuje globalne, zorientowane na klienta rozwiązania programowe dla połączonego i zrównoważonego transportu przyszłości Cz.1

Digital Product Studio tb.lx w Lizbonie – strategiczny partner w rozwoju zorientowanego na klienta skalowalnego oprogramowania w obszarach e-mobilności, łączności i cyfrowej podróży klienta w celu globalnego wdrożenia w ramach marek takich jak Mercedes-Benz Trucks, FUSO i Freightliner Spółka zależna Daimler Truck – kluczowy wkład w rozwiązanie do zarządzania ładowaniem dla Mercedes-Benz eActros, które zapewnia klientom pełną przejrzystość procesu ładowania i kosztów. tb.lx jest pionierem w kulturze firmy i pracy hybrydowej z podejściem skoncentrowanym na ludziach, umożliwiając pracownikom indywidualny wybór miejsca pracy. Digital Product Studio rozwija się w obszarach rozwoju produktów i inżynierii oprogramowania oraz oferuje 70 nowych otwarć do końca 2023 roku

Daimler Producent

Od kilku lat Daimler Truck prowadzi Digital Product Studio tb.lx w portugalskiej Lizbonie. Spółka zależna koncentruje się na tworzeniu innowacyjnych rozwiązań programowych dla jednego z największych na świecie producentów pojazdów użytkowych i odgrywa kluczową rolę w tworzeniu zrównoważonej przyszłości transportu. W ostatnim czasie tb.lx pełni ważne zadanie we wprowadzeniu na rynek eActrosa, budując usługę w sferze rozwiązań do zarządzania opłatami, zintegrowaną z aplikacją Fleetboard. Charge Management Solution. Umożliwi ona klientom Mercedes-Benz Trucks indywidualne zarządzanie ładowaniem, zapewniając pełną przejrzystość procesu ładowania i umożliwiając zarządzanie kosztami poprzez wyświetlanie historii transakcji. Ponadto procesy ładowania można lepiej zaplanować, aby zmaksymalizować wykorzystanie stacji ładowania, a procesy ładowania można uruchamiać i zatrzymywać z dowolnego miejsca. Koncentrując się na rozwiązywaniu problemów na różne sposoby, ten sam produkt cyfrowy zostanie wbudowany w odpowiednie usługi zarządzania flotą w Daimler Truck North America (Detroit Connect) i Daimler Truck Asia (Truckonnect). Rolą tb.lx w tej globalnej konfiguracji jest wspieranie współpracy i wykorzystanie synergii dla Daimler Truck w celu zbudowania najbardziej holistycznego ekosystemu wokół pojazdów elektrycznych dla klientów końcowych. Marcus Claesson, CIO Daimler Truck, ocenia „Głównym celem tb.lx jest przyspieszenie sprawnego rozwoju wiodących produktów i usług cyfrowych dla naszych marek pojazdów, aby nasi klienci odnieśli jeszcze większe sukcesy. Doskonałym przykładem jest nasze oprogramowanie do zarządzania ładowaniem, oferowane w ramach Fleetboard dla użytkowników Mercedes-Benz eActros, które będzie wdrażane na całym świecie na innych rynkach i w innych markach. Nasze studio produktów cyfrowych tb.lx odgrywa kluczową strategiczną rolę dla Daimler Truck w kierunku przyszłości bardziej opartej na oprogramowaniu”.

Studio produktów cyfrowych tb.lx wyłoniło się z DTB Tech & Data Hub, założonego w 2018 roku w Lizbonie, a w 2019 r. zmieniło nazwę na tb.lx, aby tworzyć usługi oparte na danych dla Daimler Truck. Jako partner strategiczny koncentruje się na tworzeniu globalnych produktów oprogramowania poprzez podejście do projektowania usług w obszarach e-mobilności, łączności i cyfrowej podróży klienta. Produkty opracowywane obecnie na tb.lx w Lizbonie obejmują globalny portal Daimler Truck API, wdrożenie usługi płatności i transakcji bez kierowcy za pomocą unikatowego identyfikatora pojazdu, stworzenie ekosystemu usług umożliwiającego przejście na napęd elektryczny oraz cyfryzację w pełnym zakresie – tzw. cyfryzację 360-stopniową działań klienta. tb.lx będzie strategicznie współpracować ze wszystkimi jednostkami biznesowymi i markami Daimler Truck na całym świecie, w tym Mercedes-Benz Trucks, Freightliner, Western Star, Thomas Built Buses, FUSO, BharatBenz i Setra.

Christian Lessing, dyrektor generalny tb.lx, ocenił „Historia sukcesu naszego startupu korporacyjnego trwa. W ciągu ostatnich lat zdobyliśmy głęboki wgląd w marki i rynki Daimler Truck. Łącząc tę wiedzę dziedzinową z wiedzą metodologiczną i techniczną, jesteśmy w stanie podejmować zrównoważone decyzje dla Daimler Truck, które skalują się na skalę globalną. Opracowując produkty w warunkach studyjnych, przekształcamy problemy naszych klientów w udane rozwiązania produktowe, wykorzystując rzeczywiste dane dotyczące ciężarówek i bezpośrednie opinie klientów w całym łańcuchu wartości”.

Zobacz również:
WYBRANE DLA CIEBIE

NOWE TECHNOLOGIE

MAN eTruck: przygotowany do produkcji wielkoseryjnej Cz.2

Pierwsza międzynarodowa prezentacja na targach IAA Transportation 2022 nowej elektrycznej ciężarówki MAN jako prototypu seryjnego. Produkcja 20 sztuk prototypów eTruck w ramach przygotowań do nowej linii produkcji mieszanej w Monachium. Doradztwo 360 stopni eMobility Consulting wspiera klientów MAN w przejściu na pojazdy elektryczne

CIĘŻARÓWKI

MAN eTruck: przygotowany do produkcji wielkoseryjnej Cz.1

Pierwsza międzynarodowa prezentacja na targach IAA Transportation 2022 nowej elektrycznej ciężarówki MAN jako prototypu seryjnego. Produkcja 20 sztuk prototypów eTruck w ramach przygotowań do nowej linii produkcji mieszanej w Monachium. Doradztwo 360 stopni eMobility Consulting wspiera klientów MAN w przejściu na pojazdy elektryczne

NOWE TECHNOLOGIE

Twente Milieu inwestuje w siedem elektrycznych Scanii z konstrukcją systemu załadunku od tyłu do zbiórki odpadów z gospodarstw domowych

Twente Milieu NV podpisało umowę z Terberg Matec Nederland BV i Scanią Nederland B.V. jako podwykonawcą na dostawę siedmiu nowych, całkowicie elektrycznych (BEV) ciężarówek Scanii. Terberg Matec Nederland BV wyposaża pojazdy z systemem załadunku tylnego do zbiórki odpadów z gospodarstw domowych. Siedem aut zostanie dostarczonych w ciągu czterech lat.

NOWE TECHNOLOGIE

Kaunis Iron przewozi rudę za pomocą 74-tonowego zestawu z ciężarówką elektryczną

Kaunis Iron dużo inwestuje w transport rudy żelaza, który staje się wolny od paliw kopalnych. Teraz wiadomo, że zelektryfikowany sprzęt o masie całkowitej 74 ton będzie testowany w 2023 roku.

REKLAMA