Daimler Truck: Digital Product Studio tb.lx w Lizbonie opracowuje globalne, zorientowane na klienta rozwiązania programowe dla połączonego i zrównoważonego transportu przyszłości Cz.2

Digital Product Studio tb.lx w Lizbonie – strategiczny partner w rozwoju zorientowanego na klienta skalowalnego oprogramowania w obszarach e-mobilności, łączności i cyfrowej podróży klienta w celu globalnego wdrożenia w ramach marek takich jak Mercedes-Benz Trucks, FUSO i Freightliner Spółka zależna Daimler Truck – kluczowy wkład w rozwiązanie do zarządzania ładowaniem dla Mercedes-Benz eActros, które zapewnia klientom pełną przejrzystość procesu ładowania i kosztów. tb.lx jest pionierem w kulturze firmy i pracy hybrydowej z podejściem skoncentrowanym na ludziach, umożliwiając pracownikom indywidualny wybór miejsca pracy. Digital Product Studio rozwija się w obszarach rozwoju produktów i inżynierii oprogramowania oraz oferuje 70 nowych otwarć do końca 2023 roku

Daimler Producent

Najlepsze talenty w konfiguracji Hybrid Work

tb.lx kładzie duży nacisk na kulturę swojej firmy, dzięki czemu jest doskonałym miejscem pracy. Dzięki podejściu skoncentrowanemu na ludziach i przedsiębiorczym nastawieniu przyciąga i zatrzymuje najlepszychtalenty w oprogramowaniu i produkcie. W ciągu ostatnich 4 lat zatrudniło w Lizbonie 100 osób. Podczas pandemii firma zmieniła podejście do pracy. Po przejściu najpierw do działania na zasadzie zdalnej, w 2021 roku podmiot przeszedł na w pełni hybrydową konfigurację pracy, dając pracownikom swobodę wyboru miejsca, w którym pracują najlepiej: biura lub domu, lub dowolnego miejsca z odpowiednim połączeniem internetowym. Mając pozytywne doświadczenia w dziedzinie pracy hybrydowej, tb.lx wyznacza standardy dla przyszłości pracy i wprowadza nowe koncepcje. Studio produktów cyfrowych zbuduje nowe role w rozwoju produktów i inżynierii oprogramowania i planuje 70 nowych otwarć do końca 2023 roku z hybrydowym modelem pracy. Daimler Truck umacnia w ten sposób swoją wiarę w portugalski rynek talentów dla globalnych korporacji.

O tb.lx

tb.lx to cyfrowe studio produktów Daimler Truck z siedzibą w Lizbonie w Portugalii. Filia jednego z największych na świecie producentów pojazdów użytkowych została założona w 2018 roku z wizją życia w świecie zrównoważonego i połączonego transportu. Jako strategiczny partner dla wszystkich marek Daimler Truck, w tym Mercedes-Benz Trucks, Freightliner, Western Star, Thomas Built Buses, FUSO, BharatBenz i Setra, tb.lx tworzy globalne zorientowane na klienta oprogramowanie w obszarach e- mobilność, łączność i cyfrowej podróży klienta. Te rozwiązania transportowe tworzą holistyczny ekosystem wokół samochodów ciężarowych i autobusów oraz poprawiają wydajność, niezawodność, trwałość, bezpieczeństwo i prostotę pojazdów dla ich użytkowników. Dzięki kulturze skoncentrowanej na ludziach tb.lx kwestionuje status quo pracy oraz tworzy pionierskie hybrydowe modele pracy, kulturę firmy i miejsce pracy z wyboru dla talentów w dziedzinie produktów i inżynierii.

Zobacz również:
WYBRANE DLA CIEBIE

NOWE TECHNOLOGIE

MAN eTruck: przygotowany do produkcji wielkoseryjnej Cz.2

Pierwsza międzynarodowa prezentacja na targach IAA Transportation 2022 nowej elektrycznej ciężarówki MAN jako prototypu seryjnego. Produkcja 20 sztuk prototypów eTruck w ramach przygotowań do nowej linii produkcji mieszanej w Monachium. Doradztwo 360 stopni eMobility Consulting wspiera klientów MAN w przejściu na pojazdy elektryczne

CIĘŻARÓWKI

MAN eTruck: przygotowany do produkcji wielkoseryjnej Cz.1

Pierwsza międzynarodowa prezentacja na targach IAA Transportation 2022 nowej elektrycznej ciężarówki MAN jako prototypu seryjnego. Produkcja 20 sztuk prototypów eTruck w ramach przygotowań do nowej linii produkcji mieszanej w Monachium. Doradztwo 360 stopni eMobility Consulting wspiera klientów MAN w przejściu na pojazdy elektryczne

NOWE TECHNOLOGIE

Twente Milieu inwestuje w siedem elektrycznych Scanii z konstrukcją systemu załadunku od tyłu do zbiórki odpadów z gospodarstw domowych

Twente Milieu NV podpisało umowę z Terberg Matec Nederland BV i Scanią Nederland B.V. jako podwykonawcą na dostawę siedmiu nowych, całkowicie elektrycznych (BEV) ciężarówek Scanii. Terberg Matec Nederland BV wyposaża pojazdy z systemem załadunku tylnego do zbiórki odpadów z gospodarstw domowych. Siedem aut zostanie dostarczonych w ciągu czterech lat.

NOWE TECHNOLOGIE

Kaunis Iron przewozi rudę za pomocą 74-tonowego zestawu z ciężarówką elektryczną

Kaunis Iron dużo inwestuje w transport rudy żelaza, który staje się wolny od paliw kopalnych. Teraz wiadomo, że zelektryfikowany sprzęt o masie całkowitej 74 ton będzie testowany w 2023 roku.

REKLAMA