[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Duński Lidl wprowadza ciężarówki Scanii na biogaz Cz.3

Sieć sklepów spożywczych Lidl uruchomiła w aglomeracji kopenhaskiej dwie ciężarówki Scania na biogaz w celu zmniejszenia wpływu dystrybucji artykułów spożywczych na klimat i środowisko.

Fakty na temat nowej Scania P340 dla firm Søholt Transport i DMT Transport

REKLAMA
  • typ podwozia: P340 B6x2*4 NBM, zawieszenie pneumatyczne wszystkich trzech
    osi, sterowana i podnoszona oś tylna dla poprawy manewrowości i redukcji promienia skrętu oraz niższych nakładów na eksploatację;
  • układ napędowy: 5-cylindrowy, rzędowy, 9-litrowy silnik gazowy OC09-105 o mocy maksymalnej 250 kW/340KM i maksymalnym momencie obrotowym 1600 Nm, skrzynia przekładniowa Scania GRS895 – 12-biegowa, zsynchronizowana skrzynia z systemem zautomatyzowanej zmiany przełożeń Opticruise, pojedynczy, jednostopniowy most napędowy R780 przełożeniu 2.92:1, z blokadą mechanizmu różnicowego. Okrągłe stalowe zbiorniki gazu o pojemności 4x118 litrów do przechowywania sprężonego gazu, zamontowane odpowiednio po prawej i lewej stronie podwozia, o łącznej pojemności 944 litrów (2x4x118 litrów). Napełnianie gazem po lewej stronie.
  • kabina – nisko umieszczona kabina krótka Scania CP17N na 4-punktowym zawieszeniu mechanicznym. Fotel kierowcy i pasażera średniej klasy B, rozbudowany system informacyjno-rozrywkowy z systemem muzycznym 4x20 W i zintegrowaną nawigacją z 7-calowym kolorowym ekranem. Schowek z lodówką umieszczone w górnej części tylnej ściany oraz półka do przechowywania na tylnej ścianie. Dostarczone osobiste wyposażenie bezpieczeństwa kierowcy, które musi być stosowane podczas tankowania pojazdów na gaz.
  • Bezpieczeństwo: nisko umieszczone dodatkowe okno w prawych drzwiach dla lepszej widoczności w okolicy z przodu i po prawej stronie ciężarówki każdego tzw. miękkiego użytkownika drogi. System kamer 360 stopni dla lepszego widzenia przez prowadzącego m.in. rowerzystów po obu stronach samochodu. Dodatkowe światło robocze skierowane do tyłu do manewrowania. Żółta lampka ostrzegawcza ostrzegająca innych użytkowników drogi podczas parkowania.
  • Nadwozie: 24-paletowa izolowana chłodnia Igloocar wewnątrz z wyjmowanymi
    przegrodami do jednoczesnego transportu w oddzielnych przedziałach zamrożonych i schłodzonych produktów oraz bardzo cicha podłoga podczas jazdy wózkiem podnośnikowym i klatkami na rolkach. Cichy agregat chłodniczy Thermo King CryoTech z ciekłym CO2 jako czynnikiem chłodniczym. Oddzielne tylne drzwi dla ładunków o masie do 2500 kg. Tylna winda załadunkowa Zepro. Zabudowy i Z-lift są dostarczane przez Igloocar w Padborgu, a KH One Stop też z Padborga dostarczył urządzenia chłodzące Thermo King CryoTech i ozdobił nadwozia.
  • Dostawa: biogazowa ciężarówka Scania dla DMT Transport w Karlslunde jest
    dostarczona przez Scania Denmark w Ishøj, podczas gdy ciężarówkę na biogaz dla Søholt Transport w Silkeborg dostarczyła Scania Dania w Aarhus.
  • Wszystko jest gromadzone w jednym pakiecie, z całkowitą fakturą miesięczną od Scania
    Finanse, bazującą na obliczeniach dotyczących całkowitego kosztu posiadania i finansowaniu zarówno dla DMT-Transport, jak i dla Søholt.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA