[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Dwie w pełni elektryczne ciężarówki Mercedes-Benz trafiają do Szwajcarii – Camion Transport i Migros testują eActrosy Cz.2

Niemiecki koncern sukcesywnie zwiększa liczbę eActrosów stanowiących część tzw. „floty innowacji”, przekazując te auta różnym klientom, którzy następnie testują je w codziennej pracy. 19 czerwca do tej wybranej grupy dołączyli dwaj nowi partnerzy – dostawca usług logistycznych Camion Transport oraz detalista Migros. Sprawdzą oni pojazdy w swoim kraju – w Szwajcarii.

Schmitz Cargobull – nadwozie izotermiczne z elektryczną jednostką chłodzącą

Chłodzone nadwozie wymienne na eActrosie używanym przez Migros to model „W.KO COOL”, dostarczony przez Schmitz Cargobull. Cechuje go optymalna izolacja dla efektywnego energetycznie przewozu ładunków schłodzonych. Ta solidna zabudowa idealnie nadaje się do intensywnego codziennego użytkowania. Sterowana elektrycznie jednostka chłodząca działa całkowicie bezemisyjnie i została specjalnie zaprojektowana do eksploatacji w ruchu dystrybucyjnym.

REKLAMA

eActros – bezemisyjna alternatywa dla dystrybucji miejskiej

eActros opiera się na ramie tradycyjnego Actrosa. Jednak jego architektura została specjalnie zaprojektowana w oparciu o elektryczny układ napędowy, a tym samym wyróżnia się wysokim odsetkiem komponentów specyficznych dla tego wariantu. Napęd zapewniają dwa silniki elektryczne usytuowane w pobliżu piast kół tylnej osi, każdy o mocy 126 kW i maksymalnym momencie obrotowym 485 Nm. Ponadto zastosowany współczynnik przełożenia powoduje, że wartość przekazywanego momentu obrotowego na każdym kole dochodzi do 11 000 Nm. Wartość ta kształtuje się zatem na równi z konwencjonalną ciężarówką. Wymaganej energii dostarczają akumulatory litowo-jonowe o pojemności 240 kWh. W zależności od dostępnego wyjścia ładowania, akumulatory mogą być całkowicie naładowane w ciągu zaledwie dwóch godzin (przy 150 kW).

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij