[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
4.8

Eskortowy MAN TGE Bauma 2019

TGE jest szczególnie dobrze przystosowany do konwersji na BF4. M.in. jego dach jest wystarczająco mocny, aby utrzymać około 200 kg zmiennego systemu znaków drogowych. Z 300 kg obciążenia dachu, TGE stanowi już część elitarnej grupy: tylko trzy modele na rynku obecnie osiągają tę wartość.

Fot. Producent

Co więcej, TGE oferuje szeroką gamę wyposażenia specjalnego, umożliwiającego klientowi dostosowanie ciężkich pojazdów eskortowych do ich dokładnych wymagań. Przykładowo zawieszenie i stabilizację da się wzmocnić, a obciążenie przedniej osi wzrosło do 1800 kg. Przy tym asystent bocznego wiatru i asystent hamowania awaryjnego zapewniają bezpieczeństwo na pokładzie. MAN może również dostarczyć mocną baterię wtórną o stabilnym cyklu dla często używanych elementów wyposażenia wnętrz, takich jak monitor, kuchenka mikrofalowa i lodówka. Zdecydowana większość aut BF4 będzie też zaopatrzona w wyposażenie wewnętrzne dla kierowcy. Obejmuje ono miejsce do spania, aby kierowcy wspomagający mogli odpocząć natychmiast po przybyciu ciężkiego transportu, który zwykle odbywa się w nocy lub we wczesnych godzinach porannych. Co więcej, oprócz mocnych silników 2.0 TDI o mocy do 177 KM i opcjonalnej 8-biegowej automatycznej skrzyni przekładniowej, TGE oferuje wybór między napędem na przednie, tylne lub na wszystkie koła oraz zwartą sieć serwisową.

REKLAMA

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij