[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Ford Transit mHEV – druga strona zielonej mocy Cz.2

Ford Transit mHEV to tak zwana niepełna bądź miękka hybryda. Atuty zastosowania prostszego i tańszego układu hybrydowego są nie do przecenienia: przy stosunkowo niedrogim i łatwym do wyprodukowania rozwiązaniu technicznym można uzyskać obniżenie zużycia paliwa i emisji spalin na poziomie 7%.

Transit mHEV otrzymał również nowe bardziej nowoczesne wnętrze, które przypomina te z akut osobowych Forda. Bogatsze wersje wyposażone są w reflektory biksenonowe oraz w światła LED do jazdy dziennej.

Nowoczesny system pokładowy EcoGuide po raz pierwszy dostępny jest w samochodzie użytkowym. Ma on na celu ograniczenie zużycia paliwa poprzez odpowiednie wskazywanie kierowcy kiedy należy zwolnić i zredukować bieg. System wykorzystuje pozycjonowanie GPS.
Lista układów wspomagających kierowcę jest nie mniejsza niż w pojazdach osobowych:

REKLAMA
  • System monitorujący martwe pole widzenia w lusterkach zewnętrznych wraz z układem ułatwiającym holowanie przyczepy.
  • Aktywny tempomat z systemem rozpoznawania znaków drogowych
  • System utrzymania samochodu na wybranym pasie ruchu.
  • System wspomagania hamowania (Pre- Collision Assist)

Nowością są funkcje związane ze zmniejszeniem uciążliwości przy manewrowaniu, cofaniu i parkowaniu na ruchliwych ulicach lub parkingach:

  • Kamery szerokokątne z przodu i z tyłu.
  • Kamera cofania (zamontowana wysoko co zapobiega zabrudzeniu).
  • Asystent parkowania z dodatkowymi czujnikami po bokach pojazdu.
  • Aktywny asystent parkowania (APA).
  • Aktywny asystent opuszczenia miejsca parkowania bez użycia rąk (Park – Out Assist).
  • Funkcja ostrzegania przed pojazdami na drodze poprzecznej ( Cross Traffic Alert).

Nowy Transit to ciekawa propozycja dla dostawców wykonujących swoją pracę w trybie dystrybuującym miejskim, a to za sprawą wymienionych wyżej systemów mocno wspomagających kierowcę w mieście. Natomiast w trasie gdy będziemy się trzymać zaleceń systemu EcoGuide transit odwdzięczy się nam bardzo przyzwoitym zasięgiem na jednym zbiorniku paliwa.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij