[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.5

GAZ - IAA 2018 Cz.5

Do średniej kategorii masowej należał jeszcze studyjny – koncepcyjny model Vepr Next Off-road Pickup 4x4.

Model ten przygotowano do eksploatacji w trudnych warunkach drogowych. Firma promuje go jako doskonałego pomocnika do pracy w sektorach leśnym i łowieckim, w przemyśle naftowym i gazowym oraz do karawaningu. Jego konstrukcja łączy wysokie możliwości terenowe z komfortem i ergonomią.

Generalnie pojazd ma ogromny potencjał terenowy. Oś przednia o stałym napędzie, blokady mechanizmów różnicowych z przodu i z tyłu, skrzynia rozdzielcza, regulacja ciśnienia w oponach, wysoki prześwit, duże kąty natarcia i zejścia, potężne, stalowe, 18-calowe koła z oponami z bieżnikiem terenowym na obu osiach oraz wciągarka mechaniczna przekładają się możliwość bezproblemowego pokonania nawet najtrudniejszych przeszkód. W tym samym czasie samochód wyróżnia się relatywnie wysokim poziomem ergonomii i komfortu, nietypowym dla wydania w pełni terenowego off-road. Poza tym przestronną i komfortową kabinę z szeroko otwieranymi drzwiami wyposażono w siedzenie kierowcy z zawieszeniem sprężynowym i z regulacją anatomiczną w pięciu kierunkach, w tym z podparciem odcinka lędźwiowego. W kabinie tej mieści się do siedmiu osób w schemacie siedzeń 3+4. Dopuszczalna masa całkowita równa się 6980 kg, maksymalna ładowność 2500 kg, długość 6430 mm, wysokość 2540 mm, szerokość 2268 mm, wymiary platformy ładunkowej – długość x szerokość – 2555x1152 mm, rozstaw osi 3770 mm, wysokość powierzchni ładunkowej platformy pick-up 1116 mm, wysokość ścian bocznych platformy ładunkowej 560 mm, rozstaw kół – przód/tył – 1820/1770 mm, prześwit 315 mm. Napęd pochodzi od wysokoprężnego silnika YMZ-534 o pojemności 4,43 litra – 4-cylindrowego, rzędowego, z turbodoładowaniem i chłodzeniem powietrza doładowującego, o mocy maksymalnej 109.5 kW/148.9 KM przy 2300 obr/min i maksymalnym momencie obrotowym 490 Nm w zakresie od 1200 do 2100 obr/min. Na wyposażeniu znalazły się również: zainstalowana przystawka odbioru mocy PTO, wciągarka, halogeny, układ pompowania kół, układ wstępnego ogrzewania oraz urządzenie do odbierania sygnałów z rosyjskiego wojskowego systemu nawigacji satelitarnej Glonass.

REKLAMA

Prototyp ten został przedstawiony w celu określenia potencjału i optymalizacji rozwiązań projektowych oraz wyposażenia.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij