[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

IFRE Cz. 11

Fot. Jarosław Brach

Wariant ten opiera się na uterenowionym – ze względu na bliźniacze ogumienie na osi tylnej – podwoziu MAN typ 18.340 4x4 BB, o dopuszczalnej technicznie masie całkowitej 18100 kg. Ma w pełni mechaniczne zawieszenie, bazujące na resorach piórowych. Napędza go 6-cylindrowy, rzędowy silnik z turbodoładowaniem i chłodzeniem powietrza doładowującego, spełniający normę czystości spalin Euro 6 i w zamontowanym tu najsilniejszym nastawie uzyskujący moc maksymalną 250 kW/340 KM. Wydłużona, załogowa, czterodrzwiowa kabina mieści wewnątrz 6 osób w układzie 1+1+4.

Zabudowa powstała z materiałów odpornych na korozję - stali nierdzewnej oraz kompozytu. Boczne skrytki sprzętowe w liczbie sześciu – po trzy na każdą stronę – oraz tylna skrytka przedziału autopompy (układ skrytek 7 – 3+3+1) zamykane są wodo- i pyłoszczelnymi żaluzjami aluminiowymi z zabezpieczeniem rurowym. We wnętrzu podesty i półki da się regulować na żądaną wysokość, z kolei oświetlenie zewnętrzne i wewnętrzne zrobiono w technologii LED.

Autopompa HMT – model 24/10-4/40 – legitymuje się wydajnością 2960 l/min przy ciśnieniu 8 barów i 470 l/min przy ciśnieniu 40 barów. Dozownik środka pianotwórczego może być ręczny lub automatyczny. Zbiorniki na środki gaśnicze wykonano z materiału kompozytowego. Ich pojemności określono na: wodę – 4000 bądź 4600 litrów, środek pianotwórczy – 10% pojemności zbiornika wody, czyli odpowiednio 400 albo 460 litrów. W skład układu wodno-pianowego weszły także m.in.: działko wodno-pianowe DWP 24 Moto-Truck, sterowane ręcznie i elektrycznie szybkie natarcie wodno-pianowe z wężem o długości 60 m oraz cztery zraszacze – dwa z przodu i dwa z boku auta. Podstawowe wyposażenie obejmuje m.in.: pneumatycznie wysuwany teleskopowy maszt oświetleniowy z lampami typu LED 2x216 W, IP 67, z automatycznym złożeniem do pozycji transportowej i sterowaniem pilotem przewodowym lub zdalnie (opcja), niezależne ogrzewanie kabiny i przedziału autopompy oraz falę świetlną. Wyposażenie dodatkowe zawiera natomiast m.in.: wyciągarkę elektryczną, osłonę wyciągarki, taran, czujniki cofania, kamerę cofania, wysuwane szuflady, obrotowe podesty oraz sprzęt łączności radiowej.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij