[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

IFRE Cz. 6.4

Bielska rodzinna firma Szczęśniak Pojazdy Specjalne (SPS) stale poszerza i pogłębia ofertę w zakresie proponowanych przez siebie aut specjalnych, w tym tych przeznaczonych dla straży pożarnej. Jedną z takich najnowszych propozycji, potwierdzających te działania podmiotu, jest średni samochód ratowniczo-gaśniczy wodno-pianowy GBA 3/16, oparty na uterenowionym 2-osiowym podwoziu Renault z serii D16 4x4.

Fot. Jarosław Brach

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy wodno-pianowy GBA 3/16, oparty na uterenowionym 2-osiowym podwoziu Renault z serii D16 4x4 z zabudową ze Szczęśniak PS miał swoją premierę na targach IFRE.

Do zarządzania funkcjami zabudowy dedykowano dwa panele sterowania. Na panelu w przedziale autopompy znajdują się: manowakuometr, manometr niskiego ciśnienia, manometr wysokiego ciśnienia, wskaźnik poziomu wody w zbiorniku, wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, miernik prędkości obrotowej wału pompy, regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, wyłącznik silnika pojazdu i przycisk START, licznik motogodzin pracy autopompy oraz kontrolka sygnalizująca stan pracy silnika. Drugi z paneli – w kabinie – pokazuje zaś: poziom środków gaśniczych w zbiorniku (woda+piana), stan otwarcia skrytek i podestów zabudowy, podpięcie do zasilania zewnętrznego oraz fakt wysunięcia masztu oświetleniowego.

REKLAMA

Ogólnie wszystkie elementy układu wodno-pianowego są odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. Budowa układu wodno-pianowego umożliwia jego całkowite odwodnienie przy użyciu dwóch zaworów. Na wlocie ssawnym autopompy zamontowano siatkę zabezpieczającą przed przedostaniem się do wody zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego, jak i dla zbiornika własnego auta, co przekłada się na bezpieczną pracę autopompy.

Ze względu na swoje przeznaczenie samochód otrzymał oświetlenie ostrzegawcze. Tworzą je belka sygnalizacyjna z modułami diod LED z wbudowanym głośnikiem lub dwie odrębne lampy sygnalizacyjne, fala świetlna nad tylną żaluzją oraz z tyłu nadwozia jedna lampa sygnalizacyjna LED. Dochodzi tu również dodatkowy sygnał pneumatyczny o mocy 120 dB.

Wyposażenie zawiera też system ładowania 230V - pojazd zaopatrzono bowiem w gniazdo (z wtyczką) do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego, po lewej stronie, obok skrzynki akumulatorów, z sygnalizacją podłączenia do zewnętrznego źródła na panelu kontrolnym w kabinie kierowcy. Ponadto istnieje opcja zabudowania zintegrowanego gniazda wraz z przyłączem sprężonego powietrza, które jest samorozłączalne w momencie rozruchu silnika.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij