Generalnie technologia IVECO Natural Power oferuje przodujące wyniki, przy poziomie cząstek stałych zbliżonym do zera, emisji NO2 zmniejszonej o 90% i śladzie węglowym zredukowanym nawet o 95% dzięki zastosowaniu biometanu. Produkcja biometanu i jego wykorzystanie jako paliwa do pojazdów zasilanych gazem ziemnym w wielu krajach europejskich również bywa traktowana jako przedmiot szczególnego zainteresowania w związku z zachowywaniem potencjału znacznego wzrostu. Powyższe umożliwi w końcu w krajach prowadzących taką proekologiczną politykę automatyczną redukcję emisji CO2 wskutek tankowania ciężarówek na gaz ziemny. Na przykład w Niemczech, Francji i Szwajcarii już w 2020 roku S-WAY CNG będzie w stanie dokonać wyraźnej redukcji emisji CO2, co pozostaje bliskie celowi wyznaczonemu przez Unię Europejską na 2030 rok. Ten sam samochód tankowany w Szwecji, Islandii, Danii lub Holandia stanie się zaś na tyle bliski neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla, że pozwoli na osiągnięcie w tym zakresie celu Unii Europejskiej ustanowionego na 2050 rok! Jak zatem wyraźnie widać, dostosowanie, zwrot z inwestycji i zrównoważony transport są teraz hasłami IVECO w odniesieniu do produktów i usług, które są coraz bardziej ergonomiczne i skoncentrowane na kliencie, bardziej konkurencyjne i przyjazne dla środowiska oraz bardziej skuteczne w następstwie wdrażania najnowocześniejszych technologii i silnym skupieniu na przyszłości.
IVECO mocno stawia na gaz Cz.3
IVECO zawsze czyniło zrównoważony rozwój jedną ze swoich podstawowych wartości. Dzięki temu zobowiązaniu trwającemu prawie 25 lat, marka stała się liderem w drogowym transporcie niskoemisyjnym. Obecnie na europejskich drogach 7 na 10 ciężarówek bez silnika diesla pochodzi właśnie od włoskiego koncernu.

REKLAMA
Komentarze