REKLAMA

IVECO wprowadza na rynek pionierskiego pokładowego wokalnego towarzysza kierowcy ciężarówki, opartego na technologii Amazon Web Services (AWS)

W ramach najnowocześniejszego projektu, opartego na Amazon Web Services (AWS) i wyznaczającego nowe standardy w innowacyjnych usługach dla kierowców, IVECO wprowadza usługę głosową za pośrednictwem Amazon Alexa

Iveco Producent

IVECO został liderem w Europie, wykorzystując uczenie maszynowe AWS i możliwości bezserwerowe oraz Amazon Alexa w celu zwiększenia komfortu kierowcy. Nowa innowacyjna usługa głosowa umożliwia kierowcom pojazdów IVECO głosowe zarządzanie planowaniem tras, sprawdzanie stanu technicznego i konserwacji pojazdu oraz zwracanie się o wskazówki dotyczące jazdy. Usługa głosowa może również obsługiwać elementy sterujące w kabinie, umożliwiając kierowcom skupienie się na drodze i tym samym przekładając się na zwiększenie bezpieczeństwo ruchu. Ułatwia też kierowcom pozostanie w kontakcie ze społecznością kierowców IVECO. Nowa usługa głosowa, zaprojektowana przez zespół IVECO Digital przy wsparciu AWS Professional Services, została zbudowana zgodnie z metodologią Amazon Working Backward Innovation nauczaną w programie AWS Digital Innovation i korzysta z uczenia maszynowego AWS, głosu, technologii bezpieczeństwa oraz technologii bezserwerowych. Fabrizio Conicella, lider ds. cyfrowych w IVECO, stwierdza „Jesteśmy zachwyceni nową usługą głosową, która wyznaczy nowy standard w branży motoryzacyjnej. Wykorzystując bogactwo portfolio AWS, IVECO było w stanie wprowadzić innowacje i w rekordowym czasie dostarczać nową usługę, zasadniczo zmieniającą sposób, w jaki kierowcy mogą komunikować się z naszymi pojazdami i społecznością naszych kierowców. Nowa usługa głosowa IVECO stanowi podstawę przyszłej cyfrowej strategii firmy, gdyż stara się zaoferować kierowcom zupełnie nowy sposób wykonywania ich zadań w sposób interaktywny, jednocześnie podnosząc poziom bezpieczeństwa i komfortu”.

REKLAMA

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA