REKLAMA

KAMAZ ROZPOCZYNA MONTAŻ PRÓBNY NAJNOWSZEJ WYWROTKI

W fabryce samochodów KAMAZ rozpoczęto montaż nowego produktu z rodziny K5 - wywrotki KAMAZ-6595.

Nowa wywrotka będzie się znacznie różnić zarówno od samochodu KAMAZ-6580 - swojego poprzednika z rodziny K4, jak i od bazowego ciągnika KAMAZ-54901 - flagowego modelu generacji K5. Ten produkt jest znacznie bardziej wydajny dla biznesu z ekonomicznego punktu widzenia - ma dłuższe okresy między przeglądami i cechuje się większą oszczędnością paliwa. Kabina jest węższa niż kabina ciągnika, nie przewidziano w niej miejsc do spania, w podłodze będzie tunel, w którym zmieści się jednostka napędowa. Kolejnym wyróżnikiem kabiny jest masywny trzyczęściowy przedni zderzak wykonany z tłoczonych stalowych paneli. Chłodnica będzie chroniona stalową dolną osłoną, specjalne osłony są też zapewnione dla reflektorów.

Ten model będzie wyposażony w silnik R6 - silnik ten ma długi okres międzyobsługowy, co okazuje się szczególnie ważne dla firm transportowych. Mosty napędowe ciężkiego podwozia są zaprojektowane do obciążenia osiowego do 16 ton, a nośność samochodu wynosi ponad 26 ton. Projektanci zwrócili szczególną uwagę na niezawodność zawieszenia i równomierny rozkład nacisków. Wszystkie jego elementy zostały zbadane pod kątem wytrzymałości i odporności na drgania oraz uderzenia. Część spalin zostanie skierowana na ogrzewanie zabudowy, co podczas mrozów wyeliminuje gromadzenie się ładunku.

REKLAMA

Technologowie muszą jeszcze pracować nad nową strukturą zasilania auta; konieczne okazuje się opanowanie zastosowania nowych rodzajów elementów złącznych. „ Montaż rozpocznie się od instalacji układu pneumatycznego, wsporników zbiornika paliwa, zawieszenia stabilizatora ” - powiedział Dmitrij Żylajew , zastępca kierownika działu analizy wydajności montażu samochodów, szef obiecującego biura przygotowania samochodów . - Ważne jest, aby jak najszybciej uzyskać wszystkie niezbędne elementy. Wywrotka KAMAZ-6595 ma wysoki udział części oryginalnych, stanowią one 80% całkowitej zawartości. Teraz fabryki kończą przygotowania do ich produkcji .”

Podczas pierwszego próbnego montażu, który zostanie przeprowadzony przez pracowników warsztatu montażu samochodów z udziałem specjalistów, ważne jest zapoznanie się z procesami, debugowanie i dostosowanie ich do rytmu linii montażowej. Równolegle z produkcją nowego wariantu organizowane będą również szkolenia personelu.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA