[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.3

Kamaz nowej generacji trafia do sieci Kamaz Polska Cz. 1

Kamaz Polska, wydzielona struktura organizacyjna spółki Autobagi Polska – generalnego i wyłącznego przedstawiciela w naszym kraju interesów koncernu Kamaz – rosyjskiego producenta uniwersalnych, specjalizowanych i specjalistycznych ciężarówek oraz autobusów różnych klas i typów – zaczyna wprowadzać do sprzedaży pojazdy całkowicie następnej generacji.

Fot. Producent

Warianty te stanowią efekt współdziałania pomiędzy OAO Kamaz a niemieckim potentatem motoryzacyjnym – korporacją Daimler. W samej Rosji są one dostępne od kilku lat i dostosowane do wykonywania szeregu zadań. Flagowy rząd reprezentują szosowe ciągniki siodłowe do transportu na dalekich dystansach, oznaczone jako 5490 i obecnie należące do premierowej grupy NEO – typ 5490 NEO. Do tego dochodzą wersje specjalizowane i specjalistyczne, przeznaczone m.in. dla sektora budowlanego. Zasadnicza cecha tych ciężarówek polega na wprowadzeniu w nich – powstających już w kooperacji w Rosji – wybranych kluczowych komponentów wcześniej instalowanych przez Mercedesa w rodzinie Axor. Powyższe w pierwszym rzędzie odnosi się do kabin w wydaniach krótkim-dziennym, długim i długim z podwyższonym dachem oraz 12-litrowych, rzędowych silników o mocach maksymalnych do 428 KM, spełniających normę czystości spalin Euro 5.

REKLAMA

Dostawy tych samochodów na rynek unijny od samego początku były jednak wstrzymywane przez stronę niemiecką, nieco obawiającą się konkurencji ze strony takich „rosyjskich Mercedesów”. Ponadto pewną istotną barierą był brak dostępności w nich jednostek napędowych spełniających normę czystości spalin Euro 6. Niemniej ostatnio w tej materii pewne kwestie uległy zmianie, wskutek czego pierwsze takie auta mogą wreszcie trafić m.in. do sieci dystrybucji Kamaz Polska. Przy czym nie będą to modele bezpośrednio wzięte z rynku rosyjskiego, lecz specjalnie dopasowane do unijnych wymagań i składane na terenie Wspólnoty.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij