REKLAMA

Kögel Mega Lightplus to duża przestrzeń ładunkowa i maksymalna ładowność

Zoptymalizowana pod względem masy rama i nadwozie generacji NOVUM zapewniają większą ładowność i wyższą wydajność transportu. Maksymalna pojemność ładunkowa dla wszystkich wymagań przemysłu motoryzacyjnego i nie tylko

Kogel Producent

Kögel przedstawia nową generację innowacyjnych rozwiązań transportowych: Mega Lightplus to specjalista w zakresie objętości spełniający wszystkie wymagania przemysłu motoryzacyjnego. Dzięki szerokiej gamie wyposażenia i niewielkiej masie własnej Mega Lightplus można dostosować do wymagań wielu ładunków.
Mega Lightplus ma szeroki zakres zastosowań. Umożliwia łączenie środków optymalizujących objętość i ładowność oraz szeroką gamę indywidualnych opcji wyposażenia. Do tego to maksymalnie ekonomiczne rozwiązanie. Kolejny Plus: stosunkowo niewielka masa własna tej wielkogabarytowej przyczepy oszczędza paliwo, a tym samym zapewnia redukcję emisji CO2. Połączenie tych zalet jest zgodne z mottem firmy Kögel „Economy meets Ecology – Because we care”.

REKLAMA

Stabilne, trwałe i wyjątkowo lekkie


Kögel stawia wysoko poprzeczkę dla swojego portfolio produktów. Każda innowacja inżynierów firmy dobrze łączy w sobie ekonomię i zrównoważony rozwój. Kluczem do sukcesu jest specjalnie opracowana lekka konstrukcja zastosowana w Mega Lightplus. W wyposażeniu podstawowym pojemna i smukła naczepa to 5400 kg, przez co cechuje się masą własną o około 700 kg mniejszą niż standardowa naczepa Mega. Dzięki specjalnemu wyposażeniu, jak np. aluminiowe felgi, lekkie opony i aluminiowe zbiorniki powietrza, można jeszcze bardziej obniżyć masę. Powyższe pozwala zaoszczędzić ponad 200 kg masy. Podwozie o lekkiej konstrukcji stalowej z niską szyjką ramy wynoszącą 90 mm gwarantuje maksymalną użytkową wysokość wnętrza i dużą objętość.
Poza tym, pomimo optymalnego wykorzystania materiałów, Mega Lightplus pozostaje stabilna i trwała. Masa ładunku jest równomiernie i optymalnie rozłożona na powierzchni ładunkowej dzięki wysokiej jakości stali drobnoziarnistej i wzmacniającym dźwigarom poprzecznym. Ponadto lekka naczepa ma zoptymalizowany profil ramy zewnętrznej i ulepszone nadwozie, co wyróżnia wszystkie naczepy Kögel generacji NOVUM.

Nowe nadwozie o wyjątkowo lekkiej konstrukcji

Ściana przednia, przednie kłonice narożne, tylne kłonice narożne oraz tylny portal drzwiowy w ramach wyposażenia podstawowego są wykonane z aluminium. Dodatkowe aluminiowe pałąki dachowe pozwalają zmniejszyć masę naczepy. Standardowy dach podnoszony sprawia, że załadunek boczny staje się wyjątkowo prosty. Bez problemu można też załadować trzy koszopalety umieszczone jedna na drugiej. Kolejnym optymalnym rozwiązaniem jest pas dachowy w kształcie litery L, umożliwiający uzyskanie wysokości załadunku trzech metrów na całej długości, nawet przy pełnym załadunku palet na szerokość. Co więcej, kieszenie na listwy wsuwane na przednich i tylnych kłonicach narożnych są dobrze z nimi zintegrowane, dzięki czemu są chronione przed uszkodzeniami. Dla wygody klientów wszystkie kieszenie na listwy mogą być także dowolnie rozmieszczane pod względem wysokości.

Wiele dodatków w wyposażeniu

Kögel w pełni koncentruje się na kliencie zgodnie z mottem „Because we care”. Naczepa Mega Lightplus ma wiele dodatków, aby ułatwić jej obsługę klientom. W połączeniu ze specjalnie wzmocnionym, opcjonalnym nadwoziem Strong&Go, firmie udało się znacznie zmniejszyć ilość koniecznego wyposażenia do uzyskania różnych certyfikatów. W ten sposób bez zastosowania wsuwanych listew można zabezpieczyć wytrzymałość nadwozia określoną normą DIN EN 12642 Code XL i wytyczne Daimler 9.5. Certyfikat na przewóz napojów dla jedno- i dwuwarstwowego transportu na standardowych paletach wymaga tylko jeden rząd listew. Również w tym przypadku inżynierowie Kögel poszli o krok dalej: Dzięki opcjonalnemu systemowi zabezpieczającemu, który stanowi dodatkowy pas przyspawany do bocznej plandeki, klient nie musi stosować rzędu wsuwanych listew.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA