[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Kögel Port 40 Simplex dla Mahlstedt GmbH

Naczepa kontenerowa Port 40 Simplex posiada pneumatyczny mechanizm wysuwu tylnego.

Fot.Producent

Mechanizm wysuwu tylnego naczepy dzięki swojej konstrukcji nie wymaga praktycznie konserwacji. Zbudowany jest on z prowadnicy osadzonej na specjalnych ślizgach z tworzywa sztucznego i dwóch rolkach wysuwu. Część tylna naczepy kontenerowej został zoptymalizowana pod dojechanie jak najbliżej do rampy rozładunkowej co umożliwia łatwiejszy załadunek i rozładunek kontenerów. Dzięki tej optymalizacji mniejsza jest przestrzeń między kontenerem a rampą przykryta pomostem przejazdowym.

Lekka konstrukcja pozwoliła uzyskać masę własną naczepy na poziomie 5200 kg, a dopuszczalne obciążenie ładunkiem wyniosło 41000 kg. Dopuszczalne obciążenie sprzęgu wynosi 14000 kg.

REKLAMA

Naczepa kontenerowa jest przystosowana do przewozu kontenerów 20-stopowych (ISO) przy wsuniętej ramie ustawionych w jednej płaszczyźnie z tylna krawędzią naczepy. Przy wysuniętym mechanizmie wysuwu można transportować jeden 40-stopowy kontener Highcube lub jeden 30-stopowy kontener ISO w jednej płaszczyźnie z tylną krawędzią. W takiej konfiguracji można też przetransportować dwa kontenery 20 stopowe ISO bądź też jeden ustawiony na środku naczepy.

Opcjonalnie do naczepy Port 40 Simplex można dokupić skrzynkę ADR, światła cofania LED, system monitorowania i uzupełniania ciśnienia w oponach, system telematyczny, skrzynkę narzędziową i inne. Ponadto rama naczepy Kögel Port 40 Simplex jest zabezpieczona przed korozją technologią nanoceramiczną oraz powłoką KTL i lakierem odpornym na promieniowanie UV.

Firma Mahlstedt GmbH dzięki 40-letniemu doświadczeniu w międzynarodowych przewozach kontenerów doskonale zna specyfikę działalności transportu kontenerów morskich. Ten znany spedytor z siedzibą w Delmenhorst, mieście położonym w Dolnej Saksonii w Niemczech, zakupione 30 nowych naczep podkontenerowych, Port 40 Simplex firmy Kögel, włączy do swojej floty transportowej

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij