[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Kögel rozbudował i zmodernizował swój internetowy serwis części zamiennych „Parts Shop”

W nowym rozwiązaniu jeszcze bardziej przejrzysta, szybsza nawigacja i proste wyszukiwanie za pomocą słów kluczowych, numeru identyfikacyjnego pojazdu (VIN) lub numeru zamówienia artykułu zapewniają większą wydajność. Dostępne są nie tylko sklep z częściami zamiennymi, przekładający się na znaczną oszczędność czasu podczas zamawiania produktów, ale i nowy portal gwarancyjny, historia zamówień ze śledzeniem dostaw oraz katalog części zamiennych i aktualny cennik do pobrania.

Kögel Parts Shop: profesjonalne doradztwo online przez całą dobę

Kögel Parts Shop: profesjonalne doradztwo online przez całą dobę

 

REKLAMA

 


Serwis części zamiennych Kögel Parts Shop jest dostępny w witrynie internetowej Kögel, na pasku nawigacji w zakładce „Parts”. Zamówienie można szybko zrealizować wybierając jedną z trzech opcji. Przede wszystkim wpisując nazwę poszukiwanego artykułu lub oryginalny numer produktu i dodając go bezpośrednio do koszyka. Kolejny sposób polega na podaniu numeru identyfikacyjnego pojazdu: tutaj Parts Shop oferuje wszelkie części zamienne wraz z informacją o ich dostępności do poszczególnych konfiguracji pojazdu. W razie potrzeby można też wyświetlić rysunki techniczne części zamiennych konkretnych grup produktów. Po wybraniu części zamiennych w jeden z możliwych sposobów oraz po podaniu metody wysyłki zamówienie przenoszone jest do koszyka. W koszyku widać jeszcze raz przejrzyste podsumowanie zamówionych części zamiennych. Klienci w każdej chwili mogą śledzić swoje zamówienia na podstawie historii zamówień.
Do tego dochodzi nowość – portal gwarancyjny dla pojazdów i części zamiennych. Poza możliwościami szybkiego i łatwego zamawiania części zamiennych i eksploatacyjnych przez całą dobę, serwis Kögel Parts Shop oferuje bowiem również zintegrowane inteligentne narzędzie do zarządzania gwarancjami. W pasku nawigacyjnym serwisu Kögel Part Shops, w zakładce „Gwarancja”, w sześciu krokach można wygodnie utworzyć wniosek. Obejmuje on przykładowo bezpośredni wybór części zamiennych z listy, przesyłanie faktur bez konieczności dostarczania dokumentów papierowych oraz bieżące wyświetlanie statusu złożonej reklamacji. Zapewnia to bezpośrednie i sprawne zarządzanie gwarancjami przy ograniczeniu biurokracji.
Tym samym premierowy system zabezpiecza:

  • szybkie wyszukiwanie części zamiennych i szybką realizację zamówień;
  • pełne i zawsze aktualne dane pojazdów;
  • przejrzystą historię zamówień;
  • novum – składanie i rozpatrywanie roszczeń gwarancyjnych przez Internet.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij